Informujemy, że do otwartej Bety trafiła samodzielna modyfikacja o nazwie Anomaly, bazująca na modyfikacjach Call of Chernobyl, Misery, Last Day.
Modyfikacja istnieje już jakiś czas i była już kilka razy aktualizowana ale dopiero od wersji 1.5.0 naszym zdaniem warto dać jej szansę ze względu na masę zmian i dodatków zarówno do samej gry jak i do poszczególnych mechanik związanych z przetrwaniem w Zonie.
Nowości jakie wprowadza wersja 1.5.0 to między innymi:
☢ 64 bitowy silnik Open X-Ray Monolith
☢ nie wymaga podstawowej wersji gry
☢ początkowy kreator postaci
☢ nowe zadania główne oraz poboczne
☢ nowy system naprawy i ulepszania ekwipunku oraz broni
☢ rozbudowany system kamuflażu
☢ rozszerzone A-Life
☢ nowe systemy rzemieślnicze (crafting)
☢ gotowanie potraw
☢ nowe modele broni i ekwipunku wraz z animacjami
☢ nowy system pogodowy
☢ w pewnym stopniu przebudowane lokacje
☢ dynamiczne anomalie
☢ stalkerzy podróżują po Zonie
☢ dynamiczne komunikaty od stalkerów
☢ system rang i reputacji
☢ opcjonalny tryb Warfare (wojna frakcji)
☢ nowy wygląd i zarządzanie ekwipunkiem oraz bronią
☢ wygodny poradnik z opisami i poradami wbudowany w PDA
Anomaly jest dosyć wymagająca więc nie zalecamy grania na poziomie trudności Hard oraz Survivalist dla początkujących. Modyfikacja jest cały czas rozwijana i wspierana na bieżąco, pojawiają się nowe aktualizacje i poprawki.
Nie wiem gdzie się mogę zwrócić z pytaniem, więc pozwolę sobie tutaj. Mianowicie mam problem z mrugającymi elementami otoczenia w Anomaly. Problem uchwyciłem na tym filmiku: https://youtu.be/N3DOiJ87mHs
Zmiana renderea i ustawień graficznych niewiele wnosi. Przy każdym wariancie wciąż mrugają.
Dzięki za info. Problem zgłoszony. Dużo jest takich baboli w samej grze? Bardzo to uciążliwe jest? Bo nie wiem czy się zabierać już, czy dać Anomaly jeszcze trochę czasu…
To jest wersja Beta, a po drugie to jest Stalker ciągle na silniku X-Ray, co prawda przerobionym ale nadal cierpi i będzie cierpiał na pewne głupie bugi i glitche, które istnieją od czasu powstania gry. Moim zdaniem nie ma co liczyć na super stabilną i pozbawioną błędów rozgrywkę nawet po wyjściu modyfikacji z wersji Beta. To samo dotyczy innych modów, nawet Lost Alpha DC. Trzeba zmrużyć oczy, robić częste zapisy stanu gry i po prostu grać dalej.
W tym roku odświeżaniem sobie Zew Prypeci z kilkoma modami graficznymi i nie miałem żadnych problemów przez całą grę. Dlatego gdy teraz uruchomiłem mod i już na wstępie przywitał mnie babolem to mnie zaniepokoiło. Ale dam mu chyba szansę… Zona mnie wzywa. ;)
Ale nie ma co porównywać Zewu Prypeci z modem graficznym do tak skomplikowanych i rozbudowanych o nowe mechaniki i zadania modów jak np. Anomaly czy Lost Alpha. Oczywiście, że występowanie błędów nie jest regułą ale po prostu trzeba się z tym liczyć i mieć to na uwadze i wierz mi – nawet goły Zew Prypeci potrafił się wielu osobom wysypać z błędem.
U mnie z kolei gra jest nie grywalna przez celnosc jaką mają boty. Przesada kompletna i nie idzie tego zmniejszyć. Nie dość, że widzą przez sciany, walą z 200 metrów to w dodatku maja 100% celności.
Cześć! Jestem nowy/stary (kiedyś miałem konto) nieistotne. Chciałem się przywitać.Teraz pytanie. Jest spolszczenie do tej modyfikacji? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy -
Seek-n-Explore i Lehoslav.
Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
WKŁAD W ZONĘ
Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
STALKERSKA SIEĆ
Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów.
Twórcy Stalkerskiej Sieci
Po raz [...]
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!