Osoby odwiedzające naszą stronę regularnie na pewno zdążyły zapoznać się z MISERY 2.1.1, która oferuje dosyć odmienne od reszty modyfikacji wrażenia nastawione głównie na przetrwanie, wysoki poziom trudności i klimat rozgrywki. Przy modyfikacji pracowało wiele osób, w tym między innymi nasi koledzy z forum: trojanuch, Plaargath, Cromm Cruac, r_populik, Trikster.
Osoby zaczynające przygodę z modyfikacją ostrzegamy przed wysokim poziomem trudności, jest ona przeznaczona raczej dla weteranów gier z serii S.T.A.L.K.E.R. lecz jeśli ktoś po prostu lubi wyzwania to również będzie zadowolony, MISERY 2.1.1 nie zmienia fabuły oraz zadań z podstawowej wersji Zewu Prypeci, za to wprowadza masę zmian jak między innymi:
☢ poprawione tekstury
☢ zmiany w wyglądzie i działaniu interfejsu (HUD, animacje, grafiki)
☢ nowy i dynamiczny system pogodowy
☢ realizm i przetrwanie
☢ nowa broń i jej animacje
☢ nowe przedmioty, modele i animacje
☢ nowe efekty dźwiękowe
☢ zmodyfikowany balans zachowań oraz starć z napotkanymi przeciwnikami
Zmian jest naprawdę sporo, a ich pełna lista znajduje się tutaj.
Tak jak poprzednio naszym celem było przybliżyć MISERY 2.1.1 osobom, które zaczynają swoją przygodę z modyfikacjami S.T.A.L.K.E.R’a oraz wszystkim innym, którzy po prostu chcieliby zagrać ponownie w coś świeżego, ciekawego i wykonanego z pasją. Jeśli wysoki poziom trudności nie jest Wam straszny i lubicie wyzwania to z pewnością będziecie zadowoleni!
Co jakiś czas postaramy się wspominać o kolejnych, ciekawych modyfikacjach i liczymy na Wasze sugestie w komentarzach.
Życzymy wytrwałości w Zonie!
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!