Czas trwania konkursu jest długi, bo swoje prace nadsyłać będziemy mogli aż do 1 Marca 2011 roku. Całość podzielona będzie na dwa etapy: w pierwszym z nich administracja oficjalnego profilu S.T.A.L.K.E.R.’a na Facebooku wybierze najlepsze zgłoszenia, a następnie przekaże je do wglądu jury, którymi będą:
− Ruslan Didenko, głównodowodzący projektu
− Andrey Verpakhovsky, główny projektant
− Oleg Yavorsky, dyrektor nt. relacji publicznych
Więcej szczegółów w rozwinięciu newsa.
1. Prace muszą być napisane czytelnie oraz poprawnie gramatycznie, obowiązuje tylko język angielski i rosyjski.
2. Każda osoba biorąca udział może zgłosić do 5 zadań. Możemy wzorować się na zadaniach z poprzednich części.
3. Upewnij się że Twoja praca jest zwięzła. Nie więcej niż pół strony A4.
4. Pamiętaj aby podpisać się imieniem oraz nazwiskiem, opcjonalnie i dodatkowo swoim nickiem.
5. Używaj standardowych czcionek, np. Times New Roman. Akceptowana wielkość czcionki to 12.
6. Swój plik zapisz w rozszerzeniu .doc, .rtf albo .txt. Żadne inne nie będą akceptowane.
7. Każde zgłoszenie musi być wysłane jako załącznik na maila [email protected]. Upewnij się również że nadasz mu tytuł “S.T.A.L.K.E.R.-2 quest contest entry”
8. Jury zdyskwalifikuje osoby które wyślą swoje prace bez znajomości regulaminu.
- Trudne do przeczytania, z błędami gramatycznymi
- Niemożliwe do zrealizowania
Każde zgłoszenie posiadać musi:
Nazwę questa oraz opis,
Detale misji (jak będzie przebiegać, co musi być zrobione by wykonać całość).
Nazwy zwycięzców będą przedstawione w napisach końcowych gry, wysyłając pracę zgadzamy się na dobrowolne przekazanie swoich pomysłów twórcom gry.
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!