Studio GSC Gameworld podjęło współpracę z Microsoftem celem wydania gry w usłudze Xbox Game Pass. Z tej okazji autorzy postanowili podzielić się klimatycznym zwiastunem, w którym ukazano wiele specyficznych miejsc w Zonie, jak między innymi Oko Moskwy czy diabelski młyn w Prypeci.
Współpraca studia GSC Gameworld z Microsoftem będzie skutkowała pojawieniem się gry w pierwszej kolejności na PC oraz na Xbox Series X (+Xbox Game Pass), produkcja nadal nie ma ustalonej daty premiery.
Gra będzie działać na Unreal Engine 4, który nie ma problemów z wielowątkowością procesorów więc jest spora szansa, że nareszcie nie będzie problemu z przycinkami czy nadmiernym obciążeniem pierwszego rdzenia CPU jak to miało miejsce w przypadku silnika X-Ray od GSC. Pożyjemy zobaczymy…
Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy -
Seek-n-Explore i Lehoslav.
Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
WKŁAD W ZONĘ
Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
STALKERSKA SIEĆ
Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów.
Twórcy Stalkerskiej Sieci
Po raz [...]
Do zaskoczonych nie należę :-)
Mierda, ale my starzy jesteśmy…
Będzie konkret
Wszystkich 5 pozostałych forumowiczów da z siebie wszystko! :E
Byłem tu