MOHCTP-2: Będą jakiekolwiek bitwy, wojny?
Oleg Javorsky: Nie.
MOHCTP-2: Czyste Niebo miało pewne braki, Cień Czarnobyla pozostawiał straszne i niezapomniane wrażenia, czy możemy mieć nadzieje na przywrócenie tego?
Oleg Javorský: W grze zaimplementowane będą dwie podziemne lokacje, w stylu labiryntów razem z klimatycznymi dla nich mutantami.
MOHCTP-2: Czy w grze ujrzymy elektrownię atomową?
Oleg Javorský: Nie.
MOHCTP-2: Jaki będzie cel gry?
Oleg Javorský: Sekret.
MOHCTP-2: A co z cukierkową grafiką?
Oleg Javorský: Kolor obrazu będzie zależny od wielu czynników, pory dnia, pogody itp.
MOHCTP-2: Trawa będzie miała swój własny cień?
Oleg Javorský: Nie.
MOHCTP-2: Czy NPC reagują na warunki atmosferyczne?
Oleg Javorský: Nie reagują.
MOHCTP-2: Czy będzie wiele zakończeń, tak jak to miało miejsce w Cieniu Czarnobyla?
Oleg Javorský: Nie będzie kilku zakończeń, jednak dodaliśmy tryb freeplay.
MOHCTP-2: Czy wreszcie ujrzymy prawdziwą Prypeć, a nie parodie którą dostaliśmy w ShoC?
Oleg Javorský: Tak, autentyczność miasta Prypeć stoi na bardzo wysokim poziomie.
MOHCTP-2: Ujrzymy nowe anomalie?
Oleg Javorský: Tak.
MOHCTP-2: A nową broń?
Oleg Javorský: Również.
MOHCTP-2: Jak duża w przybliżeniu będzie Prypeć?
Oleg Javorský: Pełna osiedli oraz sławnych obiektów.
MOHCTP-2: Pod jakim DX będzie działać gra?
Oleg Javorský: DX8, 9, 10, 11 (wątpliwe)
MOHCTP-2: Jak dużo NPC ujrzymy w 1 lokacji?
Oleg Javorský: To zależy od A-Life, jednak mniej niż w poprzednich częściach.
MOHCTP-2: Ile czasu zajmie nam przejście gry?
Oleg Javorský: Od 7 do 9 godzin. W trybie freeplay grać możemy nieskończenie.
A teraz kolejny wywiad.
G: W głównym menu gry zauważyłem, że wersja silnika to 1.6.00, jakie nowości zostały wdrożone?
-Głównie, prace nad silnikiem prowadzone były w kierunku optymalizacji, ze względu na ograniczenia czasowe nie mieliśmy zbytnio czasu na istotne zmiany. Musieliśmy jednak zrezygnować z Shaderów 1.1, teraz aby zagrać potrzebujemy co najmniej karty z wersją 2.0.
G: A co ze statycznym oświetleniem, zostało usunięte?
-Nie, tryb statycznego oświetlenia pozostał.
G: Oglądałem niedawno screeny z mapy “Prypeć”, Panowie, dlaczego Wasza wersja tego miasta jest tak “Naga”? Bardzo mało tam drzew, krzewów czy trawy.
-Wiem, czytałem o tym na forum. Uwierzcie mi, Prypeć jest najbardziej szczegółową z wszystkich trzech lokacji, nasz silnik pęka w szwach.
G: Czy boisz się, że gracz będzie się nudził przemierzając ogromne pustkowia, gdzie strzelaniny nie będą często widywane?
-Ale przecież sami gracze zwrócili się do nas z prośbą o zmniejszenie liczby NPC, próbujemy się dostosować do opinii fanów :)
G: Zbliża się to do oryginalnej koncepcji gry, gdzie Stalkerów było tylko 120stu?
-To nie była nawet koncepcja i pomysł, przed rozpoczęciem realizacji nie zostało to osiągnięte.
G: Czy datą wydania nadal pozostaje jesień 09′?
-Tak, skupiamy się na Październiku.
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!