5
maj
Przejdź do komentarzy

Obszerny wywiad z A.Prochorowem

Andriej Prochorow - Dyrektor Kreatywny w studio 4A Games

Andriej Prochorow to legendarna postać w branży gier za wschodnią granicą – współtworzył pierwszy tytuł serii S.T.A.L.K.E.R. i grę Metro 2033. W związku z zakończeniem prac nad Metro: Last Light, znalazł w końcu czas by udzielić kilku wywiadów dla różnych, rosyjskojęzycznych portali. Tematem przewodnim była oczywiście zbliżająca się premiera najnowszej gry serii Metro. Niemniej jednak przy okazji ujawnił bardzo wiele ciekawostek dotyczących zarówno gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla jak i Metro 2033. Poruszono także kilka kwestii związanych z niedoszłym wydawcą – firmą THQ – nowym wydawcą – Koch Media oraz byłym pracodawcą – studiem GSC.

Wszystkie wywiady zostały przetłumaczone i scalone w jedną spójną całość. Zapraszamy do lektury tutaj lub w dziale Artykuły.

Obszerny wywiad z A.Prochorowem5.052

informacje o wpisie:

Glaeken
autor:
Glaeken

ocena wpisu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • fogbuks62 « 17 lutego 2018, 15:05
    Jakieś info na temat spolszczenia?
  • nidaros « 10 lutego 2018, 20:31
    Też macie taki problem że co chwile wywala czarny ekran i się ścina? Praktycznie uniemożliwia to grę :( Ani...
  • DreyTG « 7 lutego 2018, 17:34
    Jeżeli ma to być coś w stylu w Survarium Battle Royale to nie pogardziłbym ale znudzi mi się tak samo jak...
  • Iwanassassin « 7 lutego 2018, 13:43
    Jeśli rozgrywka będzie sztywna jak w beznadziejnym Survarium to szykuje się kolejny gniot. Ale jak by...
  • El Machor « 29 stycznia 2018, 18:41
    fogbuks62 przecież masz tutaj odpowiedź w komentarzach powyżej.
  • Kryzys w GSC
    Również dnia 30 grudnia 2011 roku, jedna z rosyjskojęzycznych stron internetowych poświęconych grom ...