21
wrz
Przejdź do komentarzy

S.T.A.L.K.E.R. 2 – “Komsomolskaya Prawda”

Gazeta “Komsomolskaya Prawda” 22 lipca przeprowadziła wywiad z Sergiejem Grigorowiczem. Ów wywiad jest dość długi i jego całość zamieścimy później, a teraz przedstawimy najważniejsze i najciekawsze informacje:

• Silnik gry stworzony na potrzeby S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie rozpowszechniany bezpłatnie,
• Broń palna w grze nie będzie szczegółowo odwzorowana,
• Głównym bohaterem gry jest Striełok – dowiadujemy się w jaki sposób znalazł się w Zonie i kim został,
• Za fizykę będzie odpowiadał silnik “Havoc”,
• Nie ma stu procentowej pewności, czy S.T.A.L.K.E.R. 2 wyjdzie na konsole, a nawet jeśli, to największym prawdopodobieństwem jest wersja na XBOX 360,
• “S.T.A.L.K.E.R. 2″ to tylko tytuł roboczy, gdyż będzie jeszcze podtytuł, który będzie miał związek z pierwszą częścią gry,
• Tryb multiplayer stoi pod znakiem zapytania,
• Nie będzie beta testów,
• Oficjalna witryna gry zostanie otwarta pół roku przed premierą gry. Dodatkowo na stronie będzie licznik pokazujący pozostały czas do wyjścia gry,
• Pierwsze materiały ujrzymy również pół roku przed premierą,
• Gra wygląda inaczej, nie jest podobna do pozostałych części – GSC chce otrzymać realistyczną post-sowiecką wizualizację,
• Wyjście gry zależy w dużym stopniu od filmu na jej podstawie,
• S.T.A.L.K.E.R. 2 wyjdzie, “gdy będzie gotowy”, więc 2012 rok nie jest pewnym terminem,
• Silnik gry i cała technologia obecnie jest już gotowa,
• Jeden wielki świat, bez podziału na levele,
• Zabezpieczenia anty-pirackie będą wymagać stałego połączenia do internetu. Część zawartości będzie znajdować się na serwerze i będzie ładować się w miarę postępów w grze.

Czy warto, wg was, czekać…?

S.T.A.L.K.E.R. 2 - "Komsomolskaya Prawda"4.959

informacje o wpisie:

xKoweKx
autor:
xKoweKx

ocena wpisu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 4.9/5 (9 votes cast)

81 odpowiedzi do S.T.A.L.K.E.R. 2 – “Komsomolskaya Prawda”


Matrix Strefa14
21.09.2011, 20:47

“Silnik gry stworzony na potrzeby S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie rozpowszechniany bezpłatnie,” o ku*wa O.O wypas :)
“Jeden wielki świat, bez podziału na levele,” te też fajne :)
A całą resztę informacji przemilcze… ku*wa :facepalm:

plunio7
21.09.2011, 20:48

To mi mina nieco zrzedła. Ładowanie z internetu? Czekanie na film? O co im chodzi?

“• Gra wygląda inaczej, nie jest podobna do pozostałych części, odchodzi od realizmu – GSC chce otrzymać realistyczną post-sowiecką wizualizację,”

Odchodzi od realizmu na rzecz realistyczności? Głupi jestem, nie rozumiem :(

Szpagin
21.09.2011, 20:51

“Gra wygląda inaczej, nie jest podobna do pozostałych części, odchodzi od realizmu – GSC chce otrzymać realistyczną post-sowiecką wizualizację”
O co chodzi?

utak3r
21.09.2011, 20:54

Jak dla mnie, pozytywne wieści :)

xKoweKx
21.09.2011, 21:00

plunio, Szpagin, już poprawiłem. Mój błąd. :)

The Witcher
21.09.2011, 21:00

zje*ali z zabezpieczeniami, a co do reszty to poczekamy zobaczymy…

Tajemniczy
21.09.2011, 21:04

“Zabezpieczenia anty-pirackie będą wymagać stałego połączenia do internetu. Część zawartości będzie znajdować się na serwerze i będzie ładować się w miarę postępów w grze.”
Schrzanią porządną grę tyle wam powiem :(

kubekpop
21.09.2011, 21:07

“Broń palna w grze nie będzie szczegółowo odwzorowana,”
Eee. To już jej nie lubię :P No ale może (a raczej na pewno) kupię, choćby z ciekawości…
A tak na marginesie,to co to znaczy? Że bronie będą takie jak w Falloucie, czy po prostu nie chce im się dopracowywać zwykłych broni?

wobes
21.09.2011, 21:09

Zabezpieczeniami bym się na razie nie przejmował, zresztą pewnie i tak będzie jak z Wiedźminem 2 – zabezpieczenia zostaną zmodyfikowane lub nawet usunięte przez patch (oficjalny lub mniej oficjalny).

Bardziej martwi mnie to:
“Broń palna w grze nie będzie szczegółowo odwzorowana”
Czyli koniec z w miarę realistyczną balistyką?

StalkerCiastek
21.09.2011, 21:10

“Realistyczna post-sowiecka wizualizacja” mi się podoba. Liczę na ociekającą typowo Stalkerowym klimatem grę. Pamięta ktoś jedynkę? Ahhh…. Jedyne co mnie niepokoi to zabezpieczenia antypirackie. Nie sądzę, by Stalker był jakoś super piraconą grą. A ja nie mam zaufania do tych serwerów. No i mój net (jak na razie) jest raczej słaby. A skoro gra chce coś doczytywać, to nie wiem jak to wyjdzie.
Data premiery mnie nie obchodzi. Byle nie było takiej obsuwy jak z jedynką ^^ . Żebym tylko zdążył uzbierać na nowy sprzęt.

kubekpop
21.09.2011, 21:11

Balistyka balistyką, to łatwo zmodyfikować (mam nadzieję). Dla mnie wygląd jest ważny.

Wheeljack
21.09.2011, 21:56

Buahahahhaahha, 1 kwietnia dopiero za 43754385384 miesięcy.
Mam coraz większe wrażenie, że zj**ią tą grę.

Yugo
21.09.2011, 22:12

W dzisiejszych czasach stale polaczenie z netem przy graniu jest dobrym rozwiazaniem w walce z piratami. Duzo lepszym niz inne. A ze nasz kochany kraj poza miastami czesto jest internetowym zadupiem to nie wina producentow gier, prawda?
I dlaczego mieliby zjebac? CoP po dwoch wczesniejszych pozycjach byl bardzo dobrze dopracowany. Na pewno wiec nauczyli sie czegos.
Jeden wielki swiat zamiast podzialu na levele – zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

mac140
21.09.2011, 22:22

Szykuje się zaje**sta gra! W końcu poznam historię stalkera na którym wzoruję się w realu!

Papa Evil Empire
21.09.2011, 22:22

“Komsomolskaya Prawda” hehe:P Marsz, marsz na farsz:P

Kuli96
21.09.2011, 22:29

woooooo ja chce S.T.A.L.K.E.K’a :D

NaznaczonyPL
21.09.2011, 22:31

hmmmm. Chyba przedobrzyli co nie? Za dużo nowości, niepewności i bajerów. Myślę, że nie myśleli za dużo o użytkownikach. Stworzyli to dla kasy.

wobes
21.09.2011, 22:37

NaznaczonyPL, a gdzie tu nowości widzisz? Stworzyli nowy silnik, bo stary był już nieco out-of-date, mający to co ma większość współczesnych silników. Nic nie napisali o zmianie mechaniki gry. Nawet port na konsole stoi pod znakiem zapytania (i dobrze). No może potencjalne pozbycie się trybu multi (też dobrze, lepiej niech się skupią na singlu).

xKoweKx
21.09.2011, 22:54

Co do broni: w poprzednich częściach też nie była realistycznie odwzorowana. Twórcom raczej chodzi o duży realizm zachowania broni, a jak wiadomo to jest S.T.A.L.K.E.R., a nie ARMA. Ja tak interpretuję owe zdanie. :)

Provski
21.09.2011, 23:18

Mi się podoba to że będzie jeden otwarty świat ale niepokoi to że bronie mają być mniej szczegółowe…

thebesciak125
21.09.2011, 23:35

Taa i szykujcie Panowie monster sprzęta który ten jeden wielki świat uciągnie, bo podejżewam że wymagania będą miażdzące.

wobes
21.09.2011, 23:54

Wymagania gier na dobrą sprawę od dłuższego czasu stoją w miejscu. Mój stary radeon 4890 w rozdzielczości 1680×1050 większość gier ciągnie na maksymalnych ustawieniach. Wielkość świata nie ma związku z wymaganiami.

Ghost
21.09.2011, 23:57

Jak to ma być niby realistyczne jak broń będzie nie szczegółowo odwzorowana ? Mam nadzieje ze czegoś nie spartolą. I oby był G36 w S2 bo to jest warunek gry jak dla mnie D:

Matrix Strefa14
22.09.2011, 1:01

Z broniami to chyba chodzi o to że będą takie same jak obecne, chociaż mam nadzieję że się mylę. A co do tego zabezpieczenia, to mogę się założyć że i tak je złamią po tygodniu i może być tak że piraci będą mieli bezproblemową grę, a normalni userzy będą musieli się użerać…

Pilot
22.09.2011, 7:24

Poczekamy zobaczymy jak im pójdzie. Może to będzie spartolenie gry albo całkiem pozytywna nowość(ale czy ktoś z was chce kolejny raz odkrywać odkryte tajemnice zony???).Z tym zabezpieczeniem to myślę że usuną jak sprawdzą to jak działa przed premierą
i wyjdzie że coś nie doczytuje nie działa.

Handlarz
22.09.2011, 10:15

Czyli szykuje się prequel Czystego Nieba – zapowiada się fajnie, ale czy nie można by zrobić czegoś po Zewie Prypeci? tzn iść do przodu a nie cofać się i opowiadać stare historie? (nie twierdzę że pomysł zły).
Co do broni to jeżeli by była taka jak dotychczas to ok. Stalker 2 powinien być w jakimś stopniu podobny do poprzednich części w jakimś stopniu. Otwarty świat hmm coś jak w Falloucie? :D

Junx
22.09.2011, 11:34

Pożyjemy zobaczymy. A pamiętacie jak było z Cień Czarnobyla? Dużo się zmieniało oraz podmieniało i wyszedł z tego ładny obrazek :) Jeszcze nic nie jest pewne bo może cała gra się jeszcze zmieni do czasu premiery.

Adam
22.09.2011, 12:05

czekać, przynajmniej dla samej fabuły :D

Afrose
22.09.2011, 14:27

EEE tam będzie spoko gra i tyle :D

Dziku1
22.09.2011, 14:51

8 razy jeszcze zmienią datę wydania. W tym czasie ją tak okroją, że pewnie dostaniemy pół gry -.- Skąd ja to znam?

xKoweKx
22.09.2011, 15:45

Każda gra jest kastrowana z różnych elementów w trakcie produkcji. Każda.

utak3r
22.09.2011, 15:55

Provski, gdzie tu jest napisane, że broń będzie MNIEJ realistycznie odwzorowana?… Ogólnie, ludzie! Zacznijcie czytać, please… Ja wiem, że to trudne, ale… no postarajcie się chociaż :)

Universal
22.09.2011, 16:48

Marudzicie, marudzicie, a większość z Was jeszcze kalkulatora w Pascalu nie zrobiła… Mają koncepcję, niech ją realizują, jeżeli puszczą do sieci silnik gry, to pewnie wydadzą i STK. Wtedy będzie możliwość poprawienia części baboli przez pasjonatów.

Zabezpieczenie anty-pirackie to albo ściema, albo nie słyszeli o paru grach, które też wymagały połączenia, a dość szybko wypłynęły witaminki, które niwelowały taką potrzebę. Chodzi mi tu m.in. o Silent Huntera 5 (notabene grę słabą).

szczypiorofix
22.09.2011, 17:06

“S.T.A.L.K.E.R. 2 wyjdzie, “gdy będzie gotowy”, więc 2012 rok nie jest pewnym terminem” – to podoba mi się najbardziej…

Kpuc
22.09.2011, 17:19

Z tym podłączeniem do internetu to ostro przegięli, To jest Polska !! Do k^rwy z reszta u nich tez z stałym dostępem do internetu nie jest tak świtanie. Z resztą nie są to oficjalne informację wiec pewnie zwykła ściema z palca wyssana, by fani mieli o czym podyskutować.

Do tego piszą o głównym bohaterze, lol, a dalej ze czegoś więcej o grze dowiemy się 6 miesięcy przed premierą. Czy to niedziwne ? Ujawnili najgorętsza informacje.

Igi07
22.09.2011, 18:14

Odpowiem na pytanie zawarte w artykule tak jak uczą mnie w szkole. Wg mnie warto czekać, gdyż nadal nie wiadomo jak to w ogóle wygląda. Ci którzy się do czegoś przyczepiają szukają dziury w całym. Rozumiem, napisali, że będą zabezpieczenia i wielu z was jest od razu na nie, ale nadal nie wiecie jak to rozwiążą, a może w ogóle usuną, bądź nigdy nie ujrzy to zabezpieczenie światła dziennego. Dlatego lepiej czekać na jakiś gameplay, screeny lub cokolwiek innego, a nie teraz snuć niestworzone historie jaka ta gra będzie zła i fee.
Oczywiście to tylko moje zdanie i nie zmuszam nikogo do zgadzania się ze mną. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

stalker417
22.09.2011, 19:43

Jest na co czekać… Wreszcie świat otwarty “Broń palna w grze nie będzie szczegółowo odwzorowana”. Tylko to mnie trochę rozczarowało.Ale według mnie jest na co czekać.

Provski
22.09.2011, 20:02

urak3r drugi punkt od góry.

wobes
22.09.2011, 20:15

Provski, a gdzie w punkcie drugim jest napisane, że ma być MNIEJ szczegółowo odwzorowana? Jest tylko napisane, że NIE BĘDZIE szczegółowo odwzorowana. Zresztą żeby była mniej, to kiedyś musiała być bardziej szczegółowo odwzorowana, cokolwiek to odwzorowanie znaczy.

brat be
22.09.2011, 20:19

Cóż, szkoda, że 2012 nie jest rokiem pewnym, z drugiej strony, to jest bardziej dobra wiadomość w kwestii dopracowania niż zła. Broń w stalkerze nigdy nie była dobrze odwzorowana, szczególnie kałach był zbyt masywny (mam na myśli w rękach), więc to nie jest katastrofa. Bardzo mi się podoba fakt, że to Strierlok będzie głównym bohaterem, może i szkoda, że nie dowiemy się co będzie po CoP, ale spójrzcie na to z tej strony, możliwe, że dowiemy się jak Strierlok stworzył grupę składającą się z Ducha i Kła, na dodatek, być może dowiemy się też jak doszło do spotkania z doktorem. Jest tyle tego, że aż się doczekać nie mogę, a po za tym tworząc kolejny prolog, mają dalej możliwość zrobienia sequela.
Czekam z niecierpliwością, i nawet jeżeli recenzje będą słabe, i tak kupię grę, bo warto jeżeli się jest fanem tejże gry. Co do połączenia z internetem… Polska to nie jedyny kraj, który kupuje stalkera, po za tym, Nie wszyscy w Polsce doświadczają stałych problemów z internetem, ja grałem już w gry ze stałym połączeniem z internetem i problemów nie miałem.

Wheeljack
22.09.2011, 20:29

A w 2012 koniec świata! Stk2 nie będzie.

Duz
22.09.2011, 20:34

No w sumie. Można się kłócić czy zamek z lewej strony zamiast z prawej bardziej podchodzi pod mniejszy realizm czy mniejszą szczegółowość. Właściwie, chyba to jednak szczegół, ale karabin wydaje się wtedy mniej realistyczny; *uj wie o co tak naprawdę chodzi. Jednak wydaje się, że mieli na myśli to, iż broń będzie zmierzać w stronę tego co znamy z poprzednich części, czyli wylot naboi nie z tej strony co być powinien, zmienione nazwy itd., a nie to, że np. H&K MP5A będzie strzelał tą samą amunicją co Dragunov – to byłby brak realizmu, ale niczego takiego nie można przypuszczać po tym drugim punkcie od góry. Z resztą Provski – pisałeś, że niepokoi Cię mniejsza szczegółowość broni. Więc o co Tobie w końcu biega? :P

xKoweKx
23.09.2011, 0:06

Tak czytam niektóre komentarze i nieźli humaniści widzę tutaj są… potraficie ładnie interpretować dosłowny sens wypowiedzi na swój sposób. :E

LPCrooks
23.09.2011, 8:15

Zabezpieczenia antypirackie wporzo, tylko co z tymi, którzy internetu nie posiadają ? Brak możliwości zagrania ? Trochę nie sprawiedliwe wobec nich.

Kuba
23.09.2011, 10:45

Jeden wielki świat, tak? Pachnie mi to średnim Far Cry 2 i kiepskim Dead Island. Może lepiej niech zostaną przy zwykłych lokacjach, a miast tego dadzą graczom możliwość eksploracji napotkanych obiektów. W COP, to bardzo raziło w oczy – całkowity brak eksploracji budynków (nie mówię, rzecz jasna, o Prypeci chociaż tam też było biednie).

Grave
23.09.2011, 13:19

Mnie tam najbardziej interesuje fabuła. Coś mi się zdaje ,że w tej części znowu zobaczymy stare budynki Elektrowni Czarnobylskiej. Najpewniej historia będzie mówić jak to Striełok poznał Ducha, Kła, Doktora a skończy się pewnie wyciągnięciem Striełoka z CEJ. Ciekawi mnie też jedno- Czy w tej części, autorzy postanowią nam odkryć trochę z przeszłości Szramy?

Co do broni- chyba po prostu chodzi im o to ,że dadzą te same modele co były w Zewie i nie mają zamiaru nic z nimi robić.

A co do Internetu- swoją drogą dobra myśl, kilku piratów to odrzuci, lecz jak ktoś się uprze to i to jakoś obejdzie. Bardziej powinniśmy się martwić czy to nie będzie uciążliwe dla nas – graczy. Czy jeśli ktoś by miał słaby internet, to czy gra była by po prostu dla niego nieosiągalna? A co z ludźmi bez internetu? I czy może zrobią by internet potrzebny tylko do instalacji czy może do każdej gry? A jeśli ci internet wysiądzie to nie będziesz miał żadnej szansy na pogranie? To moim zdaniem mogli by jakoś rozważyć o wiele lepiej.

xKoweKx
23.09.2011, 15:58

Kuba, widać, że oceniasz grę, w którą nie grałeś, bo DI miało kilka map. :E

czarnyj_stalker
23.09.2011, 20:16

Nie kryję, że liczyłem na nowe rodzaje broni.Ten komunikat brzmi niepokojąco.”Nie planujemy nowych rodzajów broni” byłoby ok.
Teraz zastanawiam się co oznacza “brak odwzorowania”.
Razem z wiadomością o braku podobieństwa do poprzednich części,nie wygląda to najlepiej.

Kuba
24.09.2011, 11:13

Grałem Kowek, grałem. :) Chodziło mi o to, że DI niby ma być tym sandboxem, tak? Nieważne czy ma te trzy główne mapy (i tak skończyłem na Moresby) i tak widać ten schemat typowy dla nieudanych mixów SB z grą typowo co-opową. Z resztą poruszałem to już na forum. Ogromne mapy na których człowiek “ogromnie” się nudzi. Mapy, które swoją wielkością rekompensują nam brak… wszystkiego? Popatrz na DI. Na CAŁEJ PLAŻY możesz wejść do zaledwie kilku bungalowow i dwóch bunkrów. W Moresby jest jeszcze gorzej poza questowymi budami nie wejdziesz nigdzie. Gdzie tu eksploracja? I tego właśnie nie chciałbym w nowym Stalkerze, a na to się niestety zapowiada, bo dobrze wiemy jaką mechanikę mają “wielkodupnomapne” gry.

wocho94
24.09.2011, 11:35

Eh… Pewnie tak szybko nie wyjdzie

wobes
24.09.2011, 12:22

Kuba: czyli idąc tym tokiem myślenia mapa powinna mieć 10m x 10m, powinna być wysypana kamieniami i innym śmieciem, a eksploracja powinna polegać na zaglądaniu z latarka pod każdy kamień i dłubaniu zapałką w dziurach w tynku?

Od kiedy wielkość mapy ma związek z ilością atrakcji na niej umieszczonych? Przecież to zależy od designu mapy, a nie jej wielkości. Jak jest kiepski design, to nawet zapchana obiektami mapa będzie nudna i pozbawiona atrakcji.

A jeśli chodzi o mapy w stalkerze, to te z Cienia Czarnobyla zawsze wydawały mi się zbyt klaustrofobiczne: w którą stronę nie spojrzę to widzę “koniec świata”.

xKoweKx
24.09.2011, 13:53

Kuba, nowy Fallout ma ogromną mapę, a eksploracja jest przyjemnością (można wchodzić do budynków), więc pleciesz głupoty. Poza tym gdzie było napisane, że DI miało być sandboxem?

Btw. co za rozumowanie, że wielki świat = nuda. :D

sstachu1
24.09.2011, 16:15

witam. wiecie co…..Kuba ma racje uwzgledniajac ten jeden mega swiat ! dla mnie takze najwazniejsza jest kwestia tych cyt:“wielkodupnych map”. bo co zrobicie jak od**erdolą taką lipe. Bo we łbach sie poprzestawia od nadmiarow dolców i panowie z ukrajiny zrobia “S 2 ” w stylu liniowki rodem z np: COD4. ale za ta z super za*eb*sta grafika. STALKER to STALKER klimat gry w 3 czesciach byl ten sam i nikt nie marudzil ,a grywalnosc umilali nam pasjonaci roznorodnoscia modow. az tu nagle jakies wymysly. Trzymajmy kciuki za mniej zasobozerny SILNIK . pozdrawiam serdecznie!!

wobes
24.09.2011, 18:11

A co ma mapa do liniowości? A wymysły to do tej pory chyba jedynie niektórzy komentujący mają. Przecież na tej liście nie ma żadnego podpunktu, który by się kłócił z obecną koncepcją stalkera. A super grafika przy obecnych kartach graficznych dla twórców gier jest za darmo. Karty są coraz lepsze, to i dają lepsze tekstury i efekty. Zwyczajna ewolucja, nie rewolucja.

Pytasz się też: “co zrobicie jak od**erdolą taką lipe”? A no nic, przecież się nie powiesimy. Poza tym wygląda na to, że udostępnią SDK do ich silnika, więc będziesz mógł poprawić to co skopali.

Igi07
24.09.2011, 18:35

Again, and again ;) .

Svarog
24.09.2011, 23:58

Bardzo mi się nie podoba “że bronie nie będą odwzorowane realistycznie”. No niby wcześniej też nie były, ale jak mają być jeszcze mniej realistyczne, to będzie strasznie słabe. Generalnie w Zewie Prypeci okropnie zepsuli dźwięk (w porównaniu z poprzednimi częściami) i całe szczęście mody to poprawiają.

Reszta. Hm, zabezpieczenie – jestem wrogiem takich rzeczy, zwłaszcza, że zaraz pojawią się cracki. Może usprawiedliwiać ich desperacja – może pisanie tej gry tyle czasu wpędziło ich w takie długi, że boją się czy to się kiedykolwiek zwróci. IMHO zupełnie bezpodstawnie. To jest pozycja kultowa, którą każdy fan kupi, chociażby już wcześniej miał na dysku w pełni sprawnego pirata. Z drugiej strony – mniej upierdliwe niż sprawdzanie CD. Online i tak jestem 24/7 więc mi to nie robi. A napęd DVD mam odłączony z prądu.

Nie wiem – jakoś nic mnie tutaj specjalnie nie zachęca do tej gry w tym opisie. Ufam, że jeśli robią to ci sami goście co poprzednie części – to nie ma możliwości żeby puścili gniota. Chociaż znając życie – prawdziwa gra to będzie dopiero z modem który wyjdzie 2 lata później. Powinni tych moderów zatrudnić u siebie, serio. No chyba że tym razem dopracują produkt jak trzeba.

Nie wiem, do tej pory wszystkie “vanille” w jakie grałem były dość słabe w porównaniu do wersji zmodowanych. Tak samo Fallout 3 – bez modów – owszem, był szał na początku, ale teraz to sobie nie wyobrażam jak można w “gołą” grę zagrać, zwłaszcza bez moda dodającego realistyczną walkę.

A tymczasem, może prędzej doczekamy się Lost Alphy :) Co do tej produkcji wiemy dużo więcej. Przede wszystkim – na maksa dopracowane detale. O tak, u Dez0wave możemy na to liczyć. Łatwiej oczywiście zrobić moda niż całą grę, ale ci kolesie poświęcają na to prawie tyle samo czasu co GSC na zrobienie gry. To musi się przełożyć na jakość.

xKoweKx
25.09.2011, 21:57

“ale jak mają być jeszcze mniej realistyczne, to będzie strasznie słabe.”
Kur… ale kto napisał, że mają być?! Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem!

Floper Szczur
25.09.2011, 23:32

Mam nadzieję że nie wyjdzie jakaś papka. Chciałbym nowego Stalkera a nie znowu Strieloka który pewnie zostanie spartaczony fabularnie. Jego tajemnicza przeszłość była największym plusem. Zabezpieczenia tez nie potrzebne bo piraci i tak je złamią. I raczej nie będzie można dołączyć do Monolitu ani Wojska czy Najemników. Ale chciałbym aby to była gra postawiona głownie na przetrwanie(Głód, spanie , odkażanie ran itp.).

gabriel14619
26.09.2011, 14:08

Będzie dla mnie spoko, ciekaw jestem czy dopracują multiplayer i jak rozbudowana będzie fabuła. Ale w S.T.A.L.K.E.R.-ach wszystko lubię, nawet bugi :D

Raven112
26.09.2011, 16:49

Wychodzi jakby na to, że dostaniemy Fallouta w uniwersum Stalkera.
*Havoc
*pojedyncza duża mapa
*brak multi
*podrabiana broń
etc. etc.

wobes
26.09.2011, 17:06

gabriel14619: dopracowanie trybu multi będzie polegać na jego usunięciu. Dzięki tej optymalizacji gra w trybie multi będzie bardzo stabilna, przy jednocześnie zerowych wymaganiach sprzętowych.

Raven112: pokaż mi współczesną grę, która nie spełnia Twojego kryterium falloutowatości. Obecnie są wydawane jedynie Fallouty. No może poza tymi kilkoma co z PhysXa zamiast Havoca korzystają.

Mataczo
27.09.2011, 20:09

szału ni ma … Ale kupie chociażby z ciekawości. No i przez ten czas może się wiele zmienić i wcale nie musi to wyjść gorzej niż źle. Przydałaby się porządna fabułą, odpowiednio długa, rozbudowana i zarazem niezbyt łatwa. Ale bez przesady , nie to co w cop gdzie trzeba szukać czegoś nie wiadomo gdzie.

Xbox
28.09.2011, 17:38

Oby wyszło na Xbox 360

Mitchel
28.09.2011, 20:28

Dali by jakiegoś screen’a albo trailer.

Mitchel
28.09.2011, 20:31

Znalazłem w necie trailer zbliżającej się serii tv stalkera 2:
http://www.totalrandomthings.com/tag/s-t-a-l-k-e-r-2-trailer/

Raven112
28.09.2011, 20:34

@wobes: Nie zrozum mnie źle, wymieniłem tylko kilka z całego morza. Zresztą ja tam nie narzekam – uwielbiam i to, i to.

szczypiorofix
30.09.2011, 14:02

Mam złe przeczucia odnośnie tego punktu : “Wyjście gry zależy w dużym stopniu od filmu na jej podstawie”. Już nie chodzi mi o sam termin ale o to że ukaże się równolegle film. Osobiście nie mam nic przeciwko filmom na podstawie gier jednak tu widzę, że panowie złapali trochę wiatru w skrzydła, za jednej strony to dobrze ale mam pewne obawy co do doświadczenia samego studia GSC. Może mniej obawiałbym się gdyby to był jakaś bardziej znany producent gier jak np. Bethesda czy EA. W zasadzie GSC oprócz Kozaków i STALKERa nic bardziej znanego nie stworzyło. Nie chcę być czarnowidzem ;) Mam nadzieję, że im się uda, będę trzymał kciuki i wyczekiwał wszelkich niusów.

Spaqin
01.10.2011, 16:39

“>>S.T.A.L.K.E.R. 2<< to tylko tytuł roboczy, gdyż będzie jeszcze podtytuł, który będzie miał związek z pierwszą częścią gry"

Czekamy zatem na S.T.A.L.K.E.R. 2: Light of Chernobyl.

gabriel14619
02.10.2011, 10:19

Oby grało więcej ludzi na multi

Mitchel
02.10.2011, 11:03

Przeczytaj na górze,
• Tryb multiplayer stoi pod znakiem zapytania

smoq2
02.10.2011, 12:00

Eeee tam, jak silnik za darmo i nie ma podziału na levele to jest wypas. Nic mi więcej nie potrzeba. Takie pierdoły jak balistyka zawsze można poprawić modami.

StalkerKlusek
07.10.2011, 9:00

Według mnie popsuli to że dali jakieś cholerne zabezpieczenie połączone z internetem i nie szczegółowe bronie ale to może poprawią w patchu :) miejmy nadzieję .Ale zatem jest jeden +
otwarty świat . Ale mi to tam nie przeszkadza bo jestem zapalonym fanem S.T.A.L.K.E.R.A :P

metronome
07.10.2011, 23:44

Z zabezpieczeniami kogoś w GSC zdrowo po…, a gracze temu przyklaskujący niech się pukną w główki.

Imperator
08.10.2011, 14:31

http://www.gram.pl/news_8AfiJOC8_S_T_A_L_K_E_R_2_bedzie_wymagal_stalego_polaczenia_z_siecia.html

Czy takie zabezpieczenia antypirackie nie ograniczą (bądź wykluczą) modyfikacji? Nie znam się na tym, ale mam nadzieje, że modyfikacje plików nie będą brane jako potencjalna próba crakowania. A stalker bez modów to… sami wiecie <:

Vidic
15.10.2011, 10:29

Mam nadzieje że wyjdzie na Xboxa,zapewne mój komputer nie pociągnie już tej części gry ; (

hajuken
16.10.2011, 14:41

Nie rozumiem tylko jednego, czemu wszyscy są nastawieni anty do wersji na konsolę? Przecież i tak tworzą na PC więc kwestia konwersji w niczym nikomu nie przeszkadza. Sama konwersja dokonuje się po napisaniu gry, dodaje sie ewentualne ułatwienia, usprawnienia do gry na padzie. Osobiście mimo że mam 3 części w oryginale na PC zakupił bym na konsolę. I to bardzo chętnie. Wkładasz płytę i rura a nie wybredne gry pecetowe w których nieraz są bugi co do kapryśnego sprzętu. Jedna karta dźwiękowa działa inna nie itd.

wobes
16.10.2011, 16:08

Hajuken: a nie pomyslałeś, że wydając grę na konsole ponoszą koszty? I to co mogliby wydać na tworzenie gry tylko na jedną platformę muszą podzielić? To nie jest wielkie studio, które ma zagwarantowany zysk z gry nawet jak gniota wyda. Poza tym konwersja gry na konsole wymaga pewnego podejścia już na etapie projektowania gry, bo bez tego późniejsza konwersja nie będzie możliwa. A to podejście może niekorzystnie odbić się chociażby na mechanice gry czy grafice wersji na PC.

djcycu
22.10.2011, 16:17

Eeeee… Nie ma na co czekać :( Tyle ode mnie… Z tego co pisze nie robią już gry z “powołania” tylko po to by zarobić na kolejnej produkcji. Brak ładowania leveli? To coś mały ten świat będzie… Brak szczegółów broni? To coś deskowate te bronie będą (chociaż te SoCowskie były tylko ładnie oteksturowane a model to już modderzy wiedzą)… Moim zdaniem nie będzie tak pięknie jak miało być na początku póki było głośno…

xKoweKx
23.10.2011, 17:07

Hehe, djcycu, poprzednie gry też są dla kasy zrobione. Zaskoczę Cię – każda gra jest robiona dla kasy. :D

Armoredo
28.10.2011, 23:35

Akcja “dwójki” mogłaby rozgrywać się w jakiś czas po wybuchu w ‘86 i ewakuacji.
To by było dopiero coś, odwzorować tamte realia, mapa i kompas zamiast PDA.
Gra miałaby niepowtarzalny klimat, żadnych Gauss’ów czy G36.
“Tylko ja i mój wierny Kałach.” :D

Więcej eksplorowania, interakcji z postaciami i zagadek. Więcej role play’a, tego najbardziej brakowało “jedynce”.

Pijawol
30.10.2011, 7:35

A po uja komuś kałach w 1986 roku? Przecież Zona w sensie tej znanej z gry powstała w 2006 roku…


Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • Junx « 20 kwietnia 2017, 21:55
    Super, ale uwierzę jak zobaczę to “życie”, reszta mało interesująca.
  • Cthulhu « 20 kwietnia 2017, 18:57
    Tłukę w SoC do dziś. To jedyna gra jaką mam niezmiennie cały czas na dysku zawsze od lat. Przechodziłem...
  • mikew_86 « 17 kwietnia 2017, 9:45
    Moim zdaniem Stalker to wraz z HL2 najlepsze gry jakie kiedykolwiek powstaly. Dlaczego obok HL2 ? HL2...
  • GajgerW « 3 kwietnia 2017, 16:57
    Pamiętam takie demo: Uciekało się przed chmarą szczurów tyłem i strzelało z pistoletu, wszystko w kolorze...
  • Akinaro « 2 kwietnia 2017, 15:58
    Wciąż mnie zadziwia to że Stalker ma tak bardzo realistyczne konfiguracje map… Prawie każdy budynek...
  • We're back in business
    No i stało się! Nowe Stalker.pl mimo niewielkich trudności rusza w zupełnie nowej o...