Strefa – Cień Czarnobyla

Poziomów, jak wcześniej wspomniałem, mamy 17, aczkolwiek były zapowiadane również inne, które zostały niestety wycięte z gry na dobre. Pozostałości po tych lokacjach (fabuła, dźwięki, pliki gry) możemy znaleźć w rozpakowanych plikach gamedata. Oto lokacje, których zabrakło w S.T.A.L.K.E.R.’ze i z niewiadomych przyczyn zostały całkowicie usunięte z gry.

• Darkscape

darkscapeMapa prawdopodobnie zrobiona w okolicach 2005 roku, i w 2006 roku skasowana z racji wyeliminowania pojazdów z gry. Była to prosta lokacja z drogą, a wokół niej były drzewa. Znajdowała się pomiędzy Kordonem a Doliną Mroku. W oryginalnej grze, gdy wychodzimy z X-18, Sidorowicz prosi nas, abyśmy do niego przyszli. Wyjście z Doliny Mroku jest tak naprawdę przejściem do Darkscape, a nie do Kordonu. W lokacji tej uciekamy autem przed helikopterem ścigającym nas po X-18. Mapa została skasowana, gdyż bez pojazdów utraciła swój cel. Zarys lokacji możemy wciąż zauważyć na PDA (obszar pomiędzy Kordonem a Doliną Mroku). Po lokacji został nam tylko jeden „screenshot”.

• Dead City

deadcityNiektórzy mylą z Prypecią, ale nią nie jest. Wymarłe miasto, w którym mieliśmy spotkać Doktora (w oryginale spotykamy go w kryjówce Strieloka). Wcześniej zostaliśmy pojmani przez najemników i zamknięci razem z nim w więzieniu (w szkole). Po jakimś czasie pojawia się wojsko i atakują najemników, a my z Doktorem wykorzystujemy ten fakt i uciekamy. Na PDA możemy zauważyć rozmyty obszar Dead City nad Jantarem, poza tym w Magazynach Wojskowych jest kierunkowskaz, który prowadzi do miastra. Dialogi z więzienia znajdziemy w gamedata\config\text\pol\stable_dialogs_deadcity.xml. Ciekawe jest również to, iż wycięte dialogi zostały nawet przetłumaczone przez CD Projekt.

Kliknij, aby zobaczyć dialog

• Bagna

bagnaDość spore bagna, aczkolwiek ich przeznaczenie w fabule jest do dzisiaj nie znane i nigdy nie ujawnione. Lokacja pokryta w sporej części wodą, znajdziemy tutaj również zniszczony most, parę drewnianych chatek, oraz drogę prowadzącą do „Dead City”.

• Generatory

generatoryNajbardziej tajemnicza, najbardziej mroczna lokacja, jaka kiedykolwiek według mnie została stworzona. Dziwne ukształtowanie terenu jeszcze bardziej podkreśla niesamowity klimat tej lokacji. W centrum znajdziemy kilka dziwnych generatorów, które są podłączone do jakiegoś słupka pośrodku. Ujrzeć tutaj również można kilka opuszczonych domów, cmentarz oraz opuszczoną bazę prowadząco do Warlab’u.

• Warlab

warlabO tej lokacji dowiedzieliśmy się dopiero, gdy GSC opublikowało nam Alphę Build 1935. O lokacji nic nie wiadomo, poza tym, że to dosyć duże laboratoria (lub coś w tym stylu), które znajdują się pod Generatorami. Poziom ten jest NIESAMOWICIE podobny do X8 z Zewu Prypeci. Możliwe nawet, że to jest ten sam poziom…

Strefa - Cień Czarnobyla
5.0521

Strony: 1 2 3

  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Poziomów, jak wcześniej wspomniałem, mamy 17, aczkolwiek były zapowiadane również inne, które zostały niestety wycięte z gry na dobre. Pozostałości [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    Poziomów, jak wcześniej wspomniałem, mamy 17, aczkolwiek były zapowiadane również inne, które zostały niestety wycięte z gry na dobre. Pozostałości [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    Poziomów, jak wcześniej wspomniałem, mamy 17, aczkolwiek były zapowiadane również inne, które zostały niestety wycięte z gry na dobre. Pozostałości [...]
  • Rizun « 27 września 2020, 7:00
    1:08 – Obóz kotów koło Sidorowicza?
  • GajgerW « 15 września 2020, 23:09
    Cudowne, piękne!!!
  • caleb59 « 25 lipca 2020, 9:04
    Gra będzie działać na Unreal Engine 4, który nie ma problemów z wielowątkowością procesorów więc jest spora...
  • Plaargath « 25 lipca 2020, 0:29
    Ładnie, ładnie. Najbardziej ciekawi mnie, jak będzie działać nowy A-Life i czy jego moddowanie będzie równie...
  • graczu « 23 lipca 2020, 21:46
    OlOLoLOl`1l nieźle

autor działu:

xKoweKx
xKoweKx
12.09.2009

ocena działu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 5.0/5 (21 votes cast)