Podziemia Jupitera – Solucja


W tej lokacji ważne jest, aby nikt z naszych kompanów nie zginął. By do tego nie dopuścić, starajmy się o szybką i skuteczną akcję, w której zawsze będziemy na czele. Zaczynamy w miarę bezpiecznym miejscu, po jakimś czasie zaatakują nas gryzonie i snorki, które będziemy musieli sprawnie wyeliminować, aby zachować naszych kompanów przy życiu. Będzie to bowiem istotne przy dalszej rozgrywce (Zulus) i przy zakończeniu. Kiedy dotrzemy do pierwszej bramy, naciskamy guzik na panelu obok, by otworzyć sobie dalszą drogę. Po przejściu przez bramę stoczymy kolejną walkę z mutantami a po wszystkim dotrzemy do obszaru z anomaliami.

Aby bezpiecznie przejść dalej warto poczekać na reakcję jednego z sojuszniczych stalkerów. Kiedy któryś z nich zaproponuje przejść jako pierwszy, my pójdziemy zaraz za nim. Kiedy wejdziemy w spokojny obszar naszym oczom ukaże się kolejna brama. Warto wyposażyć się tutaj w dość dobry karabin ponieważ podczas podnoszenia bramy możemy stłumić nawał snorków od razu, nie narażając się na większe problemy.

Teraz wejdziemy do ogromnej hali, a przy bramie w tym sektorze zostaniemy powiadomieni o braku zasilania. Należy uruchomić generator znajdujący się w strefie anomalii – aby się tam dostać korzystamy z drabiny. Zanim jednak przełożymy dźwignię, warto zapisać swój stan gry, a to dlatego, że po tej czynność wybiegnie chmara Monolitian. Pozostając na podeście możemy ich kolejno eliminować, dodatkowo rzucając granaty, aczkolwiek jeśli nie posiadamy dobrej broni możemy korzystać z kontenerów i zabijać wroga z bliska.

Zniszczony po walce kombinezon można wymienić na nowiutką SEVĘ znajdującą się w portierni wśród anomalii (polecam skorzystanie ze szczegółowej mapy tego sektora). Po oczyszczeniu sobie drogi wyruszamy do drzwi, które nam się otworzyły. Dalej poruszamy się wzdłuż korytarza a gdy dobiegniemy do sterowni podobnej do tej z Jupitera zaatakuje nas kilku snajperów których należy się w pierwszej kolejności pozbyć. Potem naciskamy klawisz zaznaczony na mini-mapie ciągle eliminując nadchodzących wrogów. Po wyeliminowaniu wszystkich żołnierzy Monolitu, nasze zmartwienia lekko się ustabilizują.

Wchodzimy do kanałów, tam na nowo będą atakować nas snorki i gryzonie których się pozbędziemy. W dalszej drodze spotkamy zbliżających się zombiaków którzy stawią ostatni nam już opór. Po oczyszczeniu tunelu dotrzemy do drabiny prowadzącej na powierzchnię. Udajemy się nią i kończymy zadanie.

  • Czarnobyl – 1000 mil w Zonie
    Przedstawiamy relację z wyprawy do Zony, którą odbyli nasi użytkownicy - Seek-n-Explore i Lehoslav. Dziękujemy za ciekawe materiały i życzymy powodzenia w [...]
  • ANTYMIR – Zona zupełnie od nowa
    WKŁAD W ZONĘ Twórczość Andrieja Lewickiego czytelnicy z Polski znają dość słabo a to za sprawą tylko jednej wydanej w naszym [...]
  • Kroniki Zony: Stalkerska Sieć i PDA
    STALKERSKA SIEĆ Stalkerska Sieć — lokalna sieć komputerowa Zony do której podłączone są urządzenia PDA wszystkich stalkerów. Twórcy Stalkerskiej Sieci Po raz [...]
  • Kinot32 « 26 stycznia 2024, 17:44
    Mogli by nawet przesunąć na 2025, i tak by nie robiło różnicy
  • KarwaPL « 21 stycznia 2024, 7:56
    Ciekawe, ciekawe. Wypróbujemy z synem. Pzdr
  • KarwaPL « 17 stycznia 2024, 20:27
    Spodziewałem się tego, ale i tak jest trochę zawiedziony :-)) p.s. Odpalam Gamma zatem
  • KarwaPL « 22 grudnia 2023, 21:11
    Wzajemnie, Stalkerzy
  • KarwaPL « 17 grudnia 2023, 12:03
    W mordę nie mogę się już doczekać :-) p.s. Z Synem dalej gramy w Zew Prypeci