Oblivion Lost
Po tym, co napisałem można wywnioskować, iż gra S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost, w przeciwieństwie do Shadow of Chernobyl miała być grą idealną i bez błędów, i właściwie taką miała być. Nie wspomnę już o tym, że początkowe minimalne wymagania sprzętowe to Pentium III 800 Mhz, 256 MB Ram i karta graficzna GeForce 3. Na początku 2004 roku gra zmieniła podtytuł na Shadow of Chernobyl, ale mimo wszystko twórcy nadal chcieli dotrzymać swoich założeń. Po trailerze w maju 2005 roku była roczna cisza, jeśli chodzi o nowinki z gry. Pojawiły się plotki, że z gry są wycinane różne elementy gameplay’a, np. jak pojazdy i możliwość snu. W 2006 roku twórcy potwierdzili te plotki. GSC ogromnie rozczarowało wszystkich, którzy czekali na tę grę latami w roku 2007, gdy gra ujrzała światło dzienne… Większość winy możemy zwalić na wydawcę – THQ – gdyż kontrolował postęp prac nad grą, i popędzał GSC do szybkiego ukończenia prac. Pozostał tylko smutek, żal, oraz nadzieję, co do S.T.A.L.K.E.R. 2, oraz moda „Lost Alpha”.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o starym S.T.A.L.K.E.R.’ze: Oblivion Lost, to nie bójcie się o to zapytać mnie śląc do mnie wiadomość – na wszystko postaram się odpowiedzieć. Możecie również przeczytać raport z E3 2003 wraz z wywiadem jednego z twórców gry tłumaczonego przez caleb59, odwiedzić dział „Strefa”, oraz „Mutanty”.
A dla prawdziwych miłośników starego S.T.A.L.K.E.R.’a – zbiór materiałów, czyli screenshoty, trailery, szkice, arty z gry, które powstały na przełomie lat 2001-2005. Paczka zajmująca ponad 3 GB zawiera chyba wszystko, co powstało we wcześniej wymienionych latach. Wątek na forum o kompilacji znajduje się TUTAJ.
Download:
OdSiebie.com
Strony: 1 2
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!