“XRay Engine” build 1510

Alpha ta została pokazana na GDC w 2003 roku. Zawiera parę lokacji, np. Sarkofag i pierwszą wersję Generatorów. Alpha zasługuje na jej poznanie z racji niezłego klimatu i ogólnego “fajnego” wyglądu – stare animacje aktora i rąk są naprawdę wyśmienite, dodatkowo widać ręce na kierownicy, gdy prowadzimy auto. Mamy tutaj również dwie testowe mapy i dużo uzbrojenia (wcześniej jednak trzeba je sobie zespawnować przez konsolę). Na uwagę zasługuje niezła fizyka RagDoll – jak na rok 2003 było to wyśmienite. Gdy włączmy ekwipunek, możemy podziwiać stary pomysł GSC, czyli ikony przedmiotów w 3D (które kręcą się wokół własnej osi), a nie statyczne, jak w oryginale.
Lokacje:
• Agroprom (present_level_flesh, present_level2)
• Generatory (generators)
• Dead City (yarigra)
• Magazyny wojskowe (military_lex_final2)
• Radary (l10_radar)
• Sarkofag (podval_np)
• Poziomy do testów (1mm, level_physic2, ai_test_rats_flesh)
NPC:
• Stalkerzy
• Mutanty (Chimera, Mięsacz, Pijawka, szczury)
• Diler
Dlaczego warto zagrać:
• Stare animacje
• Mroczne Generatory
• Świetna fizyka i grafika, jak na 2003 r.
• Ikony ekwipunku w 3D
Kurde, samodzielnie napisał taki dobry tekst? xD
Bardzo ładny news
Mega im współczuję. Mam u siebie w firmie również Ukraińców. Zamartwiają się sytuacją swoich rodzin.
What da funk?!
Będzie grane po premierze, oj będzie…