
Rozmowa z PR Managerem GSC Gameworld
Poruszono też temat samego silnika gry – twórcy na początku planowali udoskonalić swój autorski silnik X-Ray, lecz szybko z tego zrezygnowano na rzecz Unreal Engine twierdząc, że powrót do X-Ray ostatecznie nie sprawdziłby się jak należy ponieważ jest on już dosyć przestarzały technologicznie.
W temacie rozgrywki Bocharov wspomniał o pracach nad nową wersją ich autorskiego systemu inteligencji NPC o nazwie A-Life 2.0. Ogólnie Zona ma podlegać nieustannym zmianom, a w każdym momencie będzie się w niej działo “mnóstwo rzeczy, nawet jeśli gracz nie będzie ich naocznym świadkiem”, natomiast NPC sami będą podejmowali niektóre decyzje i działania nawet poza obecnością gracza w najbliższej okolicy – podobne zapowiedzi miały miejsce już przy okazji premiery Cienia Czarnobyla lata temu, zobaczymy co z tego wyjdzie ostatecznie.
Fabuła gry jest nadal owiana tajemnicą ale dowiedzieliśmy się, że będzie ona mocno nieliniowa i będzie posiadała różne zakończenia, gdyż twórcy chcą aby gracze mogli często wracać i ogrywać grę na nowo odkrywając kolejne ścieżki eksploracji i możliwości jakie przed nami szykują.
Kurde, samodzielnie napisał taki dobry tekst? xD
Bardzo ładny news
Mega im współczuję. Mam u siebie w firmie również Ukraińców. Zamartwiają się sytuacją swoich rodzin.
What da funk?!
Będzie grane po premierze, oj będzie…