W ramach przypomnienia, w rozszerzeniu newsa prezentacja modelu 3D, publikowana wcześniej jedynie na łamach naszej strony w serwisie facebook oraz forum.
Oh men! Super to wygląda, szczególnie manewry Pijawki bo w ShoC’u jak się jej biegać zachciało to wyglądało to całkiem komicznie. Ogólnie to
zaje*iście ;)
No ładnie
Widać, że używanie techniki Motion capture nadaje realizmu ruchom postaci.
Poza tym przyjemnie jest zobaczyć, gdy coś co widzieliśmy parę miesięcy temu na konceptach przeszło do komputerowej animacji. :)
tragicznie to wygląda, nie widzę tu ani grama realizmu
Jak już pisałem, nie podoba mi się trzymanie karabinu (ręka przechodzi przez uchwyt). Mam nadzieję, że zostanie to poprawione. Poza tym jest świetnie.
Raczej to poprawią. To pewnie był tylko test samych animacji. Szczególnie mi się podoba jak w ostatniej animacji ten gość podciąga karabin na ramię :D
W końcu jakiś filmik :)
No mi się podoba.
Pijawka wymiata :)
Szkoda, że ten filmik to takie post (pre?) mortem gry, której nie było i nie będzie :).
Ta pijawa to ekstra wygląda. Jakbym taką w S2 zobaczył w nocy to mogłoby być trochę strachu
Lubię tą muzykę w tle ;p
i to się nazywa news! dobrze wiedzieć że chłopcy z GSC coś kminią ;D
jakieś zdzicho-bidżejowe gówno
Trzymam kciuki za GSC! W porównaniu z SoC, CS oraz CoP ruchy Pijawki są o wiele lepsze. Ciekaw jestem czy Stalker siedzący na oponie to tylko tester czy może SPOILER jakiejś grywalnej postaci ;). Marzę by S.T.A.L.K.E.R 2 wyszedł jak najszybciej, ale ważne że są jakieś postępy :). Powoli, ale do celu, nic na siłe. Pozdro. :)
Był oby fajnie gdyby w finalnej wersji gry były te animacje bo wyglądają nieźle – GSC da rade !
Grunt ,że coś się dzieje w temacie 2-jki.
Tylko niech się troszki pośpieszą bo się całkiem zestarzeję . . .albo zdechnę czekając.
W końcu 40-stka na karku , ech…
Podsumowując filmik to: Pijawka od ostatniej wizyty przypakowała na siłce, zdziczała, nauczyła się na naszych oczach wysysać krew ze stakerów, przyjęła odrobinę taktyki snorka(Atak z zaskoczenia i skok powalający stalkera, mimo że takiej ”powalającej” animacji na filmiku nie ma ale bardzo strasznie by to wyglądało gdyby taka wyskoczyła za krzaków i powaliła naszego/ą towarzysza/postać), obwąchuje ziemie całkiem jak snork. Co do stakera to: Jego ciuchy nie wyglądają na takie które wyszły niedawno z fabryki i wszystko złożyło się w ładną uporządkowaną całość tylko na takie aby można było w tym przetrwać w zonie a nie na ”pokaz”. Ruchy są bardzo naturalne a do tego stalkerzy wreszcie potrafią wyciągnąć pistolet albo granat(Granata także nie ma ale może będzie) z kabury albo torby a nie z ”tyłka”. Karabin nie jest już upaćkany w kleju i nie przyczepia się do pleców stalkera tylko wisi na pasku i jest ruchomy(szczególnie to widać kiedy nasz stalker siedzi sobie na oponie to karabin sobie leży). Czyli jeżeli GSC będzie brnąc w tym kierunku animacji to ja jestem usatysfakcjonowany(Ciekawe jak zachowują się i wygląda reszta stalkerów/Mutantów i czy użyczymy nowych)
Animacje bardzo piękne, lecz czemu te postacie się… błyszczą?
Nareszcie jakieś porządne animacje Stalkerów. Świetnie to wygląda.
Jeżeli pójdą w stronę “natury” z ruchami to ja jestem za.
Błyszczą się, bo filmik jest nagrywany w mayi, na x-rayu z odpowiednimi shaderami wszystko będzie wyglądać lepiej. :P
Dopiero teraz to zauważyłem (wiem, trochę mi to zajęło): filmik pochodzi z 2011 roku, a więc z czasów, gdy prace nad grą szły pełną parą. Jak to wygląda teraz – nie wiadomo.
Teraz to sam nie wiem studio w końcu jest zamknięte czy nie ?? Proszę o odp :D
@tuzim wierzbica
Studio jest otwarte, a news dotyczący zamknięcia GSC był tylko żartem prima aprilisowym ;)
pijawka- nieproporcjonalnie duże dłonie i stopy, nienaturalny powolny atak, stalker- ubranie się przez siebie przetapia
Akurat to, że pijawka ma większe dłonie i stopy nie uznał bym za wadę. Przecież to nie człowiek tylko stwór i nie musi mieć proporcjonalnych kończyn względem reszty ciała tak jak homo-sapiens.
Mam nadzieję że nie tylko twierdzę iż ten samotnik ma dziwny ryj, jakiś tak nie STALKER’owski…
Cóż ale pijawek się zacznę bać na nowo.
npc-towcy z ludzkimi ruchami wrescie. pijawka genialna. moze nie w temacie na gry-online widnieje data premiery: 2015
Przynajmniej postać ma stopy normalnej wielkości :D, a pijawka prezentuje się o wiele lepiej, ciekawe jak będzie wyglądać w nowym stalkerze animacja ataku pijawki.
Ogólnie pijawka się widocznie zmieniła od pierwszej części Stalkera. Tutaj wyrażnie widać, że jest większa i grubsza, w cieniu czarnobyla pijawka to sama skóra i kości. Jej macki są tutaj miękkie i giętkie, a wcześniej były długie i sztywne jak patyk. I tutaj zmienili trochę jej wygląd i nie ma już takiej odrażającej facjaty. I jeszcze nie widziałem, żeby pijawka skakała i stawała na “cztery łapy”. Mam nadzieję, że nauczą ją biegać, bo jak to już ktoś zaznaczył, jej bieg wygląda śmiesznie ^^.
Zmiane widzę też ulegnie jej zachowanie. Pijawka to nie to co snork i nie działa “strategicznie”. Nie atakuje z zaskoczenia, nie skrada się i nie powala nikogo na ziemię. Zawsze tylko jak zobaczy stalkera to biegnie na niego jak oszalała. Ale te zmiany z pewnością wpłyną na samą grę. Będzie trudniejsza i bardziej wymagająca. Mi to odpowiada :)
animacje są zarąbiste. Oby tylko zrobili stalkera jak najszybciej
I narzekają niektórzy… Czekajcie tylko się render gry już pojawi… Leśna wąska asfaltowa dróżka, burza i deszcz, noc i te świecące oczy biegnącej na was na czterech łapskach pijawki ciągnącej przy brodzie te macki… Coś zajebistego!
Byle nie przesadzali z wymaganiami…
Nawet Pijawol był w filmiku. :)
no wyglądało to ładnie i jeden mały szczegóły na który zwrócił uwagę chyba tylko prvoski tę podciągnięcie broni jeśli pójdzie tak dalej (i jeśli w ogóle będą nad tym pracować) to my będziemy mieli grę a oni forsę
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!