Igromir
Na oficjalnym forum
GSC moderator o nick-u
Siro, umieścił całkiem sporo informacji z targów
Igromir które odbyły się między drugim a czwartym listopada w Moskwie (wraz ze zdjęciami z owych targów). Myślę, że można uważać je za oficjalne gdyż pochodzą od
Olega Yavorskiego (oficjalnego przedstawiciela projektu).
• Tłumacznie najistotniejszych zmian (najistotniejszych wg. mnie oczywiście):
- Prawdopodobnie stalker będzie miał jakieś atrybuty (elementy rpg?)
- Patch do clear sky ma wyjść na wiosnę (prawdopodobnie razem z grą) to trochę dziwna informacja ale cóż…
- Nie zaplanowano pojawienia się kobiet (jak na razie ale nie wykluczają zmian w tym temacie).
- Pojawi się więcej unikatowych broni, będzie możliwość ulepszania ich. Jednak będzie je o wiele trudniej znaleźć.
- Oczywiście wśród broni normalnych asortyment znacznie się poszerzy.
- Więcej typów amunicji.
- Pojazdy zarówno w SP i MP.
- NPC-e będą o wiele inteligentniejsi, będą używać granatów i działać zespołowo. Na targach nikomu kto grał w demo nie udało się pokonać 4 bandytów (uzbrojonych w AKSu i obrzyny mimo posiadania dobrej zbroi, kilku granatów, Sig550 z nieskończoną amunicją i kilku apteczek (najwyżej zabito 2 bandytów).
- Lokacja bagna ma być ogromna.
- Poprawiona grafika zarówno dx9 jak i dx10 w obsłudze, plus poprawiony lighning i wiele innych modyfikacji.
- Różnice w AI przeciwników podczas dnia i nocy (zasięg widzenia itp.).
- Ciemniejsze noce.
- Realistyczne tekstury broni (mają wyglądać jak w realu).
- Nowe animacje postaci – strzelanie na oślep (jak na filmiku) używanie przez NPC-y osłon.
- Nie będziemy grali streelokiem ale za to go spotkamy w grze.
- Będą detektory – co ciekawe aby ich użyć potrzebne będzie trzymanie go w jednej ręce (oznacza to, że w tym samym czasie możemy używać tylko broni krótkiej).
- Dodanie opcji “fast travel” koniec z biegami przełajowymi. Uwaga: w celu użycia tej opcji będziemy musieli opłacić doświadczonego stalkera, aby nas przeprowadził przez teren.
- Nowa ikona w HUDzie oznaczająca granaty (wskazuje zagrożenie).
- W czasie przeładowywania broni wzrok będzie się skupiał na broni – reszta obrazu będzie wtedy zamazana (ma to oddawać skupienie na czynności przeładowywania).
- Poprawiono “zachowanie się” wody.
- Cała strefa będzie w 50% stara i w 50% nowa. Stare mapy będą jednak w różnym stopniu zmienione. Będzie więcej wejść na mapę i wiele więcej możliwości obejścia jej.
- Nowe zróżnicowane anomalie.
- Blowouty – nie potwierdzone.
- Część przedmiotów i scenerii będzie można rozwalać do woli.
- Wojny o terytoria, przejmowanie trenów przez frakcje, plus misje stworzone przez fanów!!
- 8 lub coś koło tego frakcji – możliwość przyłączenia się do każdej.
- Więcej detali na modelu gracza.
- Więcej trybów gry w MP (być może też kooperacja!)
Co do tych zapowiedzi to można powiedzieć jedno: OBY!!! bo panowie z GSC przyzwyczaili nas raczej do niedotrzymywania obietnic.
Całość do przeczytania po angielsku (plus foty z konwentu) tutaj:
» GSC forum
Komentarze na naszym forum:
» S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky – PREQUEL – potwierdzony..
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!