[Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez djcycu w 07 Lis 2009, 01:14

Jak masz wersje ENG to musisz podmienic pliki z folderu ENG a nie POL. Przeciez angielska wersja nie rozpozna folderow z polska wersja napisow.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 09 Gru 2009, 01:19

mam taki sam problem jak kolega ze mnie wywala do pulpitu. Localization ustawione na eng, pliku z pol wrzucone do folderu eng. Gra nie odpala. Localization wywalone, pliki z pol w eng. Gra nie odpala. Lozalization ustawione na pol, i po prostu folder pol. Gra nie odpala... Pomocy? :(
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez yozue w 09 Gru 2009, 08:59

Logi, ludzie logi!!! podawajcie!
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 09 Gru 2009, 16:18

jakie logi? Mi nie wyskakuje żaden bugtrap tylko mnie wywala do pulpitu...
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez KoweK w 09 Gru 2009, 16:22

:facepalm:

Koleś, prosisz się o ostrzeżenie. Przeczytaj to, co masz WYRAŹNE napisane na górze pomarańczowym tekstem, proszę. Nie musi być bugtrapa, by gra coś zapisała do log'a.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5672
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 09 Gru 2009, 16:30

okej Im sorry... więc.

FATAL ERROR

[error]Expression : false
[error]Function : ParseFile
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 48
[error]Description : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\pol\string_table_fc.xml]


stack trace:

asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez KoweK w 09 Gru 2009, 16:56

Brakuje pliku string_table_fc.xml. Czy modyfikowałeś zawartość folderu gamedata\config\text lub plik localization.ltx (usunięcie również się liczy)?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5672
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 09 Gru 2009, 17:08

Nic nie modyfikowałem, tylko zainstalowalem spolszczenie (no czyli w pewnym sensie modyfikowałem). Jak już napisałem:

mam taki sam problem jak kolega ze mnie wywala do pulpitu. Localization ustawione na eng, pliku z pol wrzucone do folderu eng. Gra nie odpala. Localization wywalone, pliki z pol w eng. Gra nie odpala. Lozalization ustawione na pol, i po prostu folder pol.

o string_table_fc.xml. nic mi nie wiadomo :O well a co najsmiesniejsze ten plik jest tam gdzie powinnien byc czyli text-->eng
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 09 Gru 2009, 20:12

jesli post pod postem to przepraszam :| w localization mam ustawione na pol a w config->text mam folder pol.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found arsenal_mod.xml, for language pol


stack trace:


wyskakuje cos takiego. Nie wiem jestem bezradny już, a serio chcialybm w to pograć bo wygląda to po prostu PIĘKNIE. Pomocy :+: Wogole to mam angielską wersje stalkera, 1.5
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez KoweK w 09 Gru 2009, 22:23

Przerzuć pliki z eng do pol. Potem nadmień pliki ze spolszczenia do pol. Po prostu masz zainstalowanego Arsenal Moda i przez to te problemy...

I zastosuj metody utak3r'a
viewtopic.php?f=49&t=625
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5672
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez asdasdasd w 10 Gru 2009, 00:32

dzieki stary, w końcu gra odpala i jest po polsku :)
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez MARSELLUS w 17 Sty 2010, 14:42

Może ten post nie ma sensu, ze względu na to, że nie wiele osób teraz to może interesować, ale OL 2.2 spolsczyłem sobie na chłopski rozum, skoro fabuła nie jest zmieniona, to może wystarczy wgrać spolszczenie oryginalne z Mirosławem Uttą w "roli głównej". Szarpnołem się na taki pomysł, ponieważ Sidorowicz gadający po angielsku(mówiąc, w zasadzie pisząc dokładnie, chyba po amerykańsku) przyprawił mnie o mdłości, a gdy usłyszałem wołanie o pomoc Żwawego, mało co nie dostałem zapaści. Momentalnie wyłączyłem gre i zaczołem realizować powyższy pomysł.Moim skromnym zdaniem angielski w tej grze niszczy ZSRR-osko ukraiński klimat Zony, z resztą, mówie stanowczo NIE!!!! amerykańskiej tandecie. Wracając do meritum, jak narazie(dopiero wchdzę na wysypisko, wszystko jest jak należy, całkowity brak angielskiego w grze, tylko ukraiński i nasz piękny rodowity język. Być może coś "stracę" z tego moda, ale nie mógłbym grać w takiej postaci, w jakiej go rozpoczynałem, zwłaszcza, że gram na najwyższym poziomie trudności( po przejściu na modzie Max..coś tam coś tam na poziomie weteran,, stwierdziłem że nie było tak trudno), bez celownika, wiec trzeba się pożądnie skoncentrować.

Ps.: Chwała programistom za opcję "wył. celownik", aha, mod usuwa headbobbing, co moim zdaniem jest błędem, można to zmienic w effectors.ltx, jednak trzeba "postrzelać" żeby natrafić na właściwe wartości.

Pozdrowienia dla Wszystkich, wracam do Zony...Serce chyba nigdy nie wybaczy mi mordęgi jaką mu dostarczam...
Awatar użytkownika
MARSELLUS
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 17 Sty 2010, 13:36
Ostatnio był: 16 Lut 2011, 18:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości