Metro: Last Light

Re: Metro: Last Light

Postprzez Glaeken w 02 Maj 2013, 21:31

Zgodnie z obietnicą oto i obszerny wywiad:

http://stalker.pl/2013/05/05/qa-wywiad-z-andriejem-prochorowym/

Za ten post Glaeken otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger, Ilja.
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Ostatnio był: 09 Mar 2024, 18:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Reklamy Google

Re: Metro: Last Light

Postprzez caleb59 w 13 Maj 2013, 19:01

Pierwsze testy wydajności gry na poszczególnych kartach graficznych - oczywiście wydajność w większości przypadków straszna jak w sumie można było się spodziewać :caleb: : http://www.pcgameshardware.de/Metro-Las ... t-1069286/
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Metro: Last Light

Postprzez Soviet w 13 Maj 2013, 19:16

Nowe stery dla posiadaczy normalnych kart graficznych - specjalnie pod Metro: http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

Last Light na DX9.0, nie wiem po co: http://www.dsogaming.com/news/metro-las ... y-default/
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Metro: Last Light

Postprzez caleb59 w 14 Maj 2013, 12:34

Pierwsze fixy i poprawki do tego gniota: http://pcgamingwiki.com/wiki/Metro:_Last_Light
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Metro: Last Light

Postprzez Kpuc w 14 Maj 2013, 14:11

gniota ? A grałeś że tak piszesz ? do premiery jeszcze kawałek.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Metro: Last Light

Postprzez Dawid0ss w 14 Maj 2013, 14:14

caleb59 napisał(a):Pierwsze fixy i poprawki do tego gniota: http://pcgamingwiki.com/wiki/Metro:_Last_Light

Caleb, a czemu aż tak krytycznie ? :-)

A'propo dx9. Osobiście bardzo się z tego cieszę. Nie mam zamiaru kupować nowej karty, a moja obecna w dx9 spokojnie tę grę ogarnie. Niewykluczone, że ludzie grający na dx9 będą mieli z grą mniej problemów, niż grający na dx11 :-D
Co zresztą ostatnio coraz częściej się zdarza ...

Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: Metro: Last Light

Postprzez KoweK w 14 Maj 2013, 14:37

Kpuc napisał(a):gniota ? A grałeś że tak piszesz ? do premiery jeszcze kawałek.

Pewnie spiracił i narzeka, że coś mu nie działa. Typowy przykład cebulaka-biedaka.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: Metro: Last Light

Postprzez GonZoo w 14 Maj 2013, 19:30

No może nowej karty nie trzeba będzie kupować ,ale za to :
CYT: "Z winy sklepów zapłacimy za coś, co zawsze było darmowe. Afera z "Metro: Last Light"
LINK http://gry.onet.pl/wiadomosci/z-winy-sk ... tykul.html
jeszcze tu ....zwrócę...
NASZ AMATORSKI FAN-FILM > > > > http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=228842#p228842
Awatar użytkownika
GonZoo
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 13 Lis 2008, 22:47
Ostatnio był: 29 Sie 2019, 18:51
Miejscowość: Słupsk / Krzynia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 23

Re: Metro: Last Light

Postprzez Kpuc w 14 Maj 2013, 19:34

Nie trzeba tego trybu kupować bo to kpina! Link od celaba poprowadził mnie gdzieś gdzie było w komentarzu napisane jak odblokować ten tryb, wystarczy edytować jakiś plik, a to nie jest przecież zabronione :E

ps. już kiedyś pisałem o tym że w przyszłości będziemy musieli dokupować kolejne misje, tryby trudności czy pistolety.
Ostatnio edytowany przez Kpuc 14 Maj 2013, 19:37, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Metro: Last Light

Postprzez Soviet w 14 Maj 2013, 19:36

Akurat w Polsce tryb stalkera jest dodawany za darmo do każdego pudełka.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Metro: Last Light

Postprzez atikabubu w 16 Maj 2013, 14:03

Ukraina - trzeci świat :suchar:

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... n-underdog

:sovietzrozumie:
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: Metro: Last Light

Postprzez Touchdown w 18 Maj 2013, 12:20

Występuje u mnie graficzny błąd, ale wygooglałem tylko jedną czy dwie osoby, które też na niego natrafiły, więc nie wiem jak powszechny jest.

Ogólnie rzecz biorąc, efekt "falowania powietrza" jest potwornie przerysowany, nad ogniem unoszą się klockowate sprite'y o galaretowatej konsystencji a przy każdym strzale pojawia się kolista "fala uderzeniowa". Początkowo myślałem, że tak ma być, ale na trailerach tego nie uświadczyłem.

Okazało się, że te (możliwe, że również inne) błędy występują na wszystkich ustawieniach z wyjątkiem Very High. Nie muszę chyba mówić, że o grze na VH nie ma mowy (auto ustawiło na Low, Medium to pewnie dla mnie absolutne maximum). Nie wydaje mi się, żeby sama gra miała jakieś problemy, ale te efekty są po prostu obrzydliwe i nie bardzo chcę sobie psuć pierwsze wrażenie grając z nimi.

Gdyby ktoś na to natrafił / wiedział jak się tego pozbyć z ustawień poniżej VH, byłbym wdzięczny za pomoc. Oczywiście możliwe, że pierwszy patch to zlikwiduje. Mogę dać screenshoty, ale na obrazku słabo to widać (w ruchu jest tragedia). Wątpię, żeby to miało jakieś znaczenie, ale używam i3, 8gb ram, gtx260. Testowałem zarówno na ostatnich oficjalnych driverach, jak i na beta driverach specjalnie pod metro.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości