przez Touchdown w 18 Maj 2013, 12:20
Występuje u mnie graficzny błąd, ale wygooglałem tylko jedną czy dwie osoby, które też na niego natrafiły, więc nie wiem jak powszechny jest.
Ogólnie rzecz biorąc, efekt "falowania powietrza" jest potwornie przerysowany, nad ogniem unoszą się klockowate sprite'y o galaretowatej konsystencji a przy każdym strzale pojawia się kolista "fala uderzeniowa". Początkowo myślałem, że tak ma być, ale na trailerach tego nie uświadczyłem.
Okazało się, że te (możliwe, że również inne) błędy występują na wszystkich ustawieniach z wyjątkiem Very High. Nie muszę chyba mówić, że o grze na VH nie ma mowy (auto ustawiło na Low, Medium to pewnie dla mnie absolutne maximum). Nie wydaje mi się, żeby sama gra miała jakieś problemy, ale te efekty są po prostu obrzydliwe i nie bardzo chcę sobie psuć pierwsze wrażenie grając z nimi.
Gdyby ktoś na to natrafił / wiedział jak się tego pozbyć z ustawień poniżej VH, byłbym wdzięczny za pomoc. Oczywiście możliwe, że pierwszy patch to zlikwiduje. Mogę dać screenshoty, ale na obrazku słabo to widać (w ruchu jest tragedia). Wątpię, żeby to miało jakieś znaczenie, ale używam i3, 8gb ram, gtx260. Testowałem zarówno na ostatnich oficjalnych driverach, jak i na beta driverach specjalnie pod metro.