przez StalkerCiastek w 01 Paź 2012, 21:44
Chętnie przetłumaczyłbym cały wywiad, ale wakacje się skończyły, a technik logistyk żeby w ogóle zostać technikiem logistykiem musi się sporo napracować (czyli uczyć).
No wiec mówi się o nowej frakcji: padlinożercach. Są nimi wszyscy początkujący gracze. Brudni, słabo uzbrojeni, samotni, mieszkający gdzie popadnie. Gromadzą się w bezpiecznych strefach lub obozach padlinożerców (takie koty ze Stalkera). W walce preferują ostrożną taktykę, gdyż są słabo uzbrojeni. Są dobrzy w szukaniu artefaktów i campieniu (ze snajperką).
Będą apteczki, antyrady, detektory anomalii, narzędzia do naprawiania urządzeń i rozbrajania pułapek. W plecaku targają pojemnik na artefakty (skądś to znamy) i mogą ich zmieścić więcej niż inne frakcje.
Rudnya - lokacja niedaleko czarnobylskiej elektrowni atomowej... brzmi znajomo? Tak, ja też nie za bardzo kojarzę (skąd takie pomysły?!). Prowadzono tam jakieś eksperymenty biologiczne na zwierzętach. Mapa jest przeznaczona głównie do trybu, gdzie drużyna próbuje zdobyć bazę przeciwnika (duża, otwarta mapa, można kampić na wieży kościoła - jest fajnie). Są też bagna i wioska.
Silnik gry korzysta z Dx11, procesorów wielordzeniowych i nie pogracie jak macie kartę z mniej niż 512 MB na pokładzie. Czy to oznacza, że gra nie działa na DX9 - ciężko mi powiedzieć. Jeśli tak to nie pogram, jeśli nie to też nie pogram (no żartuje raczej mi pójdzie). Do tego 2GB RAMu wymagane.
Dalej jest coś o oświetleniu. Będą jakby dwa: dynamiczne, słoneczne, które się przemieszcza i statyczne - jak na przykład jakaś lampka czy coś. Jest też coś o odbijaniu światła pod różnym kątem i zależnie od materiału z którego wykonany jest obiekt - nuda.
Potem jest o cziterach i hakerach. Krótko: będą mieli prze***ane i łatwe życie w post-apokaliptycznym świecie nie będzie im dane (ma ich nie być wcale lub prawie wcale).
Dalej jest coś o lagach i sposobach na ich pozbycie się, ale kogo to interesuje?
LOL