Survarium - ogólna dyskusja

Ogólnie rzecz biorąc, porady Beara Gryllsa dotyczące przetrwania można zastosować także w przypadku odwodnienia.

Re: Survarium

Postprzez StalkerCiastek w 08 Lip 2012, 22:57

Bardzo dziękuję za skasowanie posta. Przykro mi, że nie zauważyłem, że ktoś już podał link do filmu. Godzinę go tłumaczyłem, a wy mi tak robicie.

Łapcie film od Vostoka: http://www.youtube.com/watch?v=fV3CvLJb ... re=g-all-u

Screenów czy gameplayów nie zobaczycie, ale jest parę konkretów co do gry. Za chwilę podejmę się próby przetłumaczenia, jak u kogoś słabo z angielskim ;)

Cześć wszystkim, minęły dwa miesiące odkąd wyszedł ostatni "dziennik". Przez ten czas ciężko pracowaliśmy. To najwyższy czas ujawnić nieco szczegółów i pokazać co was czeka w Survarium.
Dziś mówimy o najważniejszych elementach gry. Damy wam wejrzeć w mechanizmy planowanej gry oraz jej atmosferę. Na końcu porozmawiamy o charakterze, którym będziemy grać (niewiele o tym później mówią). Opiszemy też krótko planowane tryby gry.
(Intro)
Nie chcieliśmy się zatrzymać. Rywalizowaliśmy między sobą. Chcieliśmy być pierwsi. Zniszczyliśmy planetę i nas samych. Ignorowaliśmy ostrzeżenia, uważając się za najlepszych na ziemi, szczytem ewolucji, stworzenia. Okazaliśmy się nieprzygotowani.
Nie wiem kiedy i jak to się zaczęło. Nasze jednostki zostały wysłane do Serbii z rozkazem oczyszczenia dróg z zarośli (?). Im bliżej byliśmy celu tym bardziej to wyglądało na wojnę. Ogromne cysterny z napalmem, czołgi, samoloty. Czyściliśmy jeden sektor, gdy drugi ponownie zarastał. Wycofywaliśmy się, kilometr za kilometrem zostawiając za sobą wsie i miasta. Nikt nie rozumiał co się dzieje. Szukaliśmy winnych, lecz nie mogliśmy ich znaleźć.
A potem stał się "cud". Przyszli jacyś naukowcy i powiedzieli, że mają lek, herbicyd (środek chwastobójczy), że poradzą sobie z drzewami. Nie mogliśmy być bardziej szczęśliwy, gdy lasy się wycofały. To było wspaniałe święto. Ostatnie święto cywilizacji.
Nastał rok 2020. Była wiosna. Drzewa kwitły, a ogromne chmury pyłu okryły miasta wokół. Myśleliśmy, że to rodzaj alergii, ale nie minęło dużo czasu, gdy pierwsi zaczęli umierać. Lekarze nie potrafili pomóc. Wciągu dnia człowiek mógł dosłownie gnić żywcem. Epidemia spowodowała, że większość ludzkości wymarła. Dużo ludzi. Bardzo dużo.
Ci, którzy przeżyli, zaczęli adaptować się do nowych warunków życia. Bez elektryczności, samochodów, wentylatorów i supermarketów. Przez następne 6 lat przetrwania, ukrywali się jak mysz pośród pułapek.
Myślałem o tym cały czas. Czasami żałuję, że nie zginąłem na samym początku. Ale teraz uświadomiłem sobie, że ja... my... cała ludzkość dostała drugą szansę. Nie mogę się tak po prostu poddać się i umrzeć.
(koniec intra)

Gramy jako osoba, która przeżyła katastrofę ekologiczną. Naszym celem jest przeżycie w tym świecie i stanie się silniejszym. Żeby to osiągnąć, można wykonywać różne misje powiązane z frakcjami, które nagradzane są pieniędzmi i podnosimy naszą reputację w danej frakcji.
Nabierając doświadczenia, bohater może ulepszyć jedną z pięciu umiejętności jego charakteru. Umiejętności są różne. Może to być trening w posługiwaniu się bronią palną, na przykład można poprawić jej obsługę, jak szybsze celowanie, bardziej precyzyjne strzały. Jest też trening fizyczny, czyli prędkość poruszania się i maksymalny ciężar jaki można unieść. Wiedza medyczna, to znaczy używanie lekarstw, stymulantów i tym podobnych rzeczy. Trening techniczny, czyli obsługiwanie się skanerami, różnymi sprytnymi pułapkami, urządzeniami. Wreszcie piąta umiejętność, która bazuje na wiedzy o nowym, zmienionym świecie. Gracz może lepiej sobie radzić z anomaliami, artefaktami, a także lepiej unikać różnych zagrożeń nowego świata.
Za każde podniesienie poziomu umiejętności, gracz zdobywa pasywną zaletę. Ale raz na kilka poziomów otrzymuje nową umiejętność, zwaną "perkiem", który wprowadzana bardzo potężne, okolicznościowe bonusy. Przykładowo może to być zwiększenie czasu przez który można używać sprintu, albo wstrzymanie oddechu przy strzelaniu z broni snajperskiej. Na chwilę obecną wciąż pracujemy nad tym systemem, więc będziemy szczęśliwi słysząc twoje opinie i wskazówki na ten temat.
Za wydane pieniądze gracz może kupić różne przedmioty i amunicję frakcji. Ale nie będzie możliwe kupienie tego wszystkiego za jednym zamachem z powodu systemu reputacji w grze. Przykładowo frakcji nie sprzeda graczowi swojego najlepszego sprzętu jeżeli nie ma do niego na tyle zaufania.
Reputację zdobywa się przez specjalne misje dla danej frakcji.

Tryb walki zespołowej.
W walce zespołowej drużyny graczy walczą pomiędzy sobą. Mapa gry zawiera elementy urządzenia zabezpieczającego, losowo rozrzucone wokół. Drużyna musi zlokalizować te elementy i dostarczyć je do swojej bazy. Gracze muszę wykonać to zadanie w określonym czasie, zanim nadejdzie śmiercionośny "sztorm". To oznacza, że trzeba zebrać i połączyć wszystkie potrzebne elementy w swojej bazie przed upływem czasu. W przypadku, gdy żadna z drużyn nie zdoła tego dokonać, obie przegrywają. Interesujące jest to, że nie wystarczy po prostu przynieść elementów do bazy. Trzeba też zapewnić im bezpieczeństwo, bo przeciwnik może wykorzystać sytuację i zwyczajnie ukraść je z bazy.

Tryb kooperacji.
W trybie kooperacji gracz ukończy ciągi kolejnych misji razem z jego przyjaciółmi lub innymi graczami. Misje są zaprojektowane tak, że gracz kończąc zadanie odnajduje pewne wiadomości, detale lub tajemnice fabuły gry. Misje znacznie się różnią. To mogą być poszukiwania, obrona, towarzyszenie konwojowi, poszukiwania artefaktów, badanie anomalii, inaczej mówiąc mnóstwo różnych rzeczy. Co interesujące, trudność każdej następnej misji jest sporo wyższa od poprzedniej. To sprawia, że ukończenie wszystkich misji natychmiast to prawdziwe wyzwanie. Oczekujemy, że wykonanie wszystkich zadań zajmie graczowi trochę czasu, przynajmniej dwa miesiące. Ale kluczem pomysłu jest to, że wydarzenia następnej misji będą zależeć od tego, jak gracze wykonali poprzednie.

Tryb freeplay.
Ten tryb pokochają ci, co lubią klimatyczne przygody. Tutaj każdy jest wolny i gra jak chce. Gracze mają prawo wyboru komu pomagają i przeciw komu walczą. Gracz znajdzie się na pozycji startowej wielkiej mapy, pełnej zniszczonych kompleksów przemysłowych, "martwych - żywych" (?) domów, nieprzeniknionych lasów. Poziom zapełniają przerażające mutanty i śmiertelne anomalie. Ten tryb jest zaprojektowany dla równocześnie 20-30 graczy.
Gracze mają wolny wybór, mogą decydować czy podróżować samemu, czy łączyć się w grupy, żeby zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. Przetrwanie jest ważnym aspektem tego trybu. Tutaj gracze pomagają sobie przeżyć w anomaliach i chronią się od mutantów. To co znajdzie się na mapie zależy od działań graczy. To tworzy efekt nieprzewidywalności i ciągłego zagrożenia. Gracz ma tylko jedno życie i w celu wykonania zadanie musi przetrwać i dotrzeć do jednego z istniejących poziomów.

W następnych dziennikach ujawnimy więcej szczegółów na temat gry. Odkryjemy też nowe, jeszcze nieujawnione elementy gry. Dziękujemy za waszą uwagę i do zobaczenia wkrótce!


Przepraszam za literówki i błędy stylistyczne, ale późno już jest i chcę iść spać :E .
LOL

Za ten post StalkerCiastek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Werewolver.
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Reklamy Google

Re: Survarium

Postprzez exid w 09 Lip 2012, 02:09

StalkerCiastek napisał(a):Przecież to Stalker. Gdyby ktoś pokazał mi te screeny, bez loga Survarium, i powiedział: "Stalker 2 będzie" to bym mu uwierzył w 100%. Patrzę na te domki i przypomina mi się Cień Czarnobyla. Póki co wszystko idzie dobrze. Zastanawia mnie tylko jak rozwiążą kwestię walki i poruszania się w terenie - FPS czy jednak "kamera z góry" jak w np. Runes of Magic? Jeśli FPS to będę szczęśliwy.
"Stalker" - MMO - FPS to przepis na sukces.

od paru purystów na tym forum dostałem chyba 10 ujemnych kozaków ponieważ napisałem to samo co ty na końcu. Zobacz moje kozaki, co ludzie tam wypisywali i w jakim kontekście to się uśmiejesz :D

Uwagi moderatora:

Dobra, ale co to ma do tematu? - Wheeljack

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szpagin, robo_pl,
Negative Werewolver, KoweK, MatrixSTR.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: Survarium

Postprzez Glaeken w 12 Lip 2012, 12:19

Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: Survarium

Postprzez StalkerCiastek w 12 Lip 2012, 22:34

Panowie widzę wczuwają się w klimaty Stalkerskie, czy, bardziej tu pasujące, surwiwalowe. Nawiązując do tematów poruszanych w filmie - ciekawe czy gra się sprzeda. No bo wydaje mi się, że grom F2P ciężko jest na siebie zarobić. Są mikropłatności, ale po pierwsze - może to być za mało, a po drugie - nie każdy chce w to inwestować. Trzymam kciuki za sukces, ale mam szczere obawy co do tego.
Jutro wrzucę tłumaczenie filmu. Póki co jestem w połowie, a nie chce mi się, jak ostatnio, siedzieć do 23. Pytanie do moderacji: może czas stworzyć osobną kategorię dla Survarium? Znalazło się miejsce dla Metra, musi się znaleźć i dla Survarium, bo jakby nie patrzeć to ostatnia nadzieja Stalkerowego światka. Chyba, że Stalker 2 odżyje, ale jakoś w to nie wierzę.

Uwagi moderatora:

W okolicach premiery stworzy się dział.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: Survarium

Postprzez Woland w 13 Lip 2012, 19:07

A sorry za głupie pytanie: ale jaki język gry???
Będzie ukraińska, angielska czy dla różnych krajów osobna? Było coś gdziekolwiek o tym gdzieś?
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Survarium

Postprzez Szpagin w 13 Lip 2012, 19:26

:arrowu: Na chwilę obecną nic o tym nie wiadomo, ale wydaje mi się, że wersja angielska też będzie. Po co w końcu publikowaliby dev-diary z angielskimi napisami?

exid napisał(a):od paru purystów na tym forum dostałem chyba 10 ujemnych kozaków ponieważ napisałem to samo co ty na końcu. Zobacz moje kozaki, co ludzie tam wypisywali i w jakim kontekście to się uśmiejesz :D


Masz całkowitą rację, ja byłem jedną z tych osób, za co z całego serca przepraszam. Inna sprawa, że rzeczywiście myliłeś pojęcia...
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Survarium

Postprzez StalkerCiastek w 13 Lip 2012, 20:58

Przetłumaczony bonus do drugiej części pamiętników Vostok (post Glaekena nieco wyżej). Dałem do spojlera, bo to istny "wall of text".

:

- Myślę, że powinniśmy trochę porozmawiać i odpowiedzieć na parę pytań zadawanych
przez graczy i wybierzemy kilka najwłaściwszych. W szczególności, na starcie, chciałbym
przedyskutować rzecz, o którą wszyscy się martwią, czyli model "pai-to-win" (mikropłatności).
W wielu grach online, to, co właśnie zwraca uwagę graczy. Chodzi o to, że są one silnie
nastawione na nadmierne płacenie. Więc pytanie brzmi: jak to będzie w naszym przypadku? Co będzie
różnić Survarium od reszty tego typu gier? Ruslan, co o tym myślisz?
- Jestem pewny, że tak nie będzie w naszym przypadku.
- Jak więc planujemy wdrożyć ten system?
- Naszym celem jest, żeby najważniejsze były tu umiejętności gracza, w przeciwieństwie do tego,
czy on płaci czy nie. To jest właśnie o wiele ważniejsze. Bonusy, te płatne, będą ukierunkowane na
stworzenie lepszego komfortu gry, jak na przykład przyśpieszenie zdobywania poziomów lub uzyskanie
zaawansowanych statystyk... ale co do wszystkich tych broni, które będą płatne - musisz być wystarczajaco
doświadczony, by używać ich zalet właściwie. Mówimy więc tutaj o bardzo małych bonusach.
- Więc to nie jest umyślne zmuszanie, to nie tak, żeby gracz kupił sobie karabin z jakimś potężnym usprawnieniem. W porównaniu do gracza, który gra darmowo, nie ma tutaj żadnej dużej różnicy ani dyskomfortu, prawda?
- Jestem pewny, że tu nie będzie żadnego dyskomfortu w czasie gry. Dodatkowo, jeśli rozmawiamy o
różnych turniejach i statystykach (meczowych), to tam dla gracze używający wyposażenia premium będą
inaczej oceniani, będą liczeni oddzielnie, więc gracze nieinwestujący pieniędzy będą konkurować z takimi samymi
jak oni. Dlatego wszyscy będą sobie równi.
- Alexey, co sądzisz o strategii pay-to-win i czy myślisz, że gracze, wszyscy, powinni płacić w grze?
- No więc na początek chciałem zadać pytanie co do "pay-to-win", które pojawiło się po ogłoszeniu, że
gra będzie darmowa. Free2play był raczej niesławnym gatunkiem z powodu "pay-to-win", który jest tam
bardzo powszechny. Ale chciałem wspomnieć, że u nas jest zupełnie inaczej. W naszym przypadku mamy bardzo
realistyczny system walki - to jest strzelanka: biegniesz z bronią, strzelasz do przeciwników i nie sądzę,
żebyśmy mieli problem, ponieważ wiele tutaj zależy od tego, jak władasz swoim wyposażeniem, jak celnie
strzelasz, jaka jest twoja taktyka. To jest tak, że my nie chcemy sprzedawać broni, które będą o wiele
bardziej potężniejsze od tych, które będą kupywane za wirtualną, nie prawdziwą, walutę w grze.
- Na pewno nie zamierzamy udostępniać broni z samonaprowadzającymi się pociskami.
- Więc takich, które kupisz i będziesz mógł wygrać z założonymi rękami z pewnością tu nie będzie, prawda?
- W pełni rozumiem graczy, naprawdę, grałem też w gry, gdzie były bronie zadające "x" obrażeń, oraz
inne, dostępne za prawdziwe pieniądze, zadające "10x" obrażeń. Myślę, że to śmieszne, prawdziwe zdzierstwo.
Definitywnie nie zmierzamy w tym kierunku.
- OK, podyskutujmy o następującej rzeczy: gra online i fabuła - dwie pozornie niekompatybline elementy.
Ogłosiliśmy, że zamierzamy spróbować połączyć i wdrożyć części fabularne do naszej gry. Jakich metod,
jeśli powiedzieć to krótko, powinniśmy użyć, by to osiągnąć? Pomówmy o tym.
- Więc jak wcześniej wspominaliśmy, głównym instrumentem do opowiadania historii będą misje w kooperacji.
Te misje będą właściwie niezbyt różniące się od zwyczajnej gry single-player. Mało tego, planujemy nawet w
trypie PVP i innych, wprowadzić różne rzeczy, które możesz podnieść, przykładowo przeczytać notatkę...
- Coś w rodzaju Easter-eggów?
- Nie do końca, Easter-egg jest czymś bardziej humorystycznym, mówimy tutaj o czymś bardziej jak
skarb, "znajdźka". Przykładowo możesz odkryć jakiś mały szczegół, ukrytą informację. Nawet mapa PVP
ma swoją własną historię. Nie robimy żadnych abstrakcyjnych ruin, miast, każdy z tych obiektów ma swoją
własną historię, tak samo misje PVP i możesz dowiedzieć się jaka ta historia jest. Stopniowo, im więcej się
dowiesz, będziesz mógł połączyć te opowieści w jeden obraz i dowiedzieć się, jak było kiedyś i dlaczego
teraz jest tak, a nie inaczej.
- Może ty, Alexey chcesz coś tutaj dodać? Co o tym myślisz?
- Tak, rozmowa o elementach opowieści, jak to wszystko jest zaplanowane, dzielenie się swoim punktem
widzenia.
- Więc, na początek, na poziomie będzie wiele intrygujących rzeczy i to, o czym mówił Ruslan: różne
informacje na poziomie będą przybliżać nam część tej historii. Będziemy też grać z masą innych graczy, to gra online, tutaj wszystkie informacje będą pisane na forach i z pewnością liczymy na to, że gracze będą wspólnie
zbierać te dane. Dlatego niektóre zadania będą dużym wyzwaniem.
- Więc trzeba będzie dowiedzieć się, zrozumieć co tak naprawdę stoi za wszystkimi tymi zdarzeniami
i to jest właśnie prawdziwa historia.
- Biorąc na przykład tryb free play, będzie tam duży sekretów, dużo rzeczy powiązanych z innymi, potrzebnych
aby rozwiązać niektóre zadania, zrozumieć jak to naprawdę jest, zgadywać. Zamierzamy wykorzystać tu
ciekawość gracza, czasem dawać mu bardzo niejasne wskazówki, ponieważ kiedy gracze są wszyscy razem, to
wspólnie szybko rowiążą takie rzeczy.
- Tak, to będzie interesujące, obserwować jak sobie z tym radzą, jak szybko to się stanie.
- Wracając do tematu, będzie kilka linii fabularnych, gdy ukończy się jedną, wyłania się druga. Oraz, co
jest tutaj interesujące, to że grasz z żywymi graczami, którzy oddziałują na przebieg historii. Wszystko zależy
to od tego, co oni odkryją, jaki mają wpływ na zdarzenia w świecie gry, będziemy to obserwować i odpowiednio
projektować świat.
- Wspaniale, brzmi jak symbioza tego wszystkiego - do sposobu w jaki grają graczę będziemy się w przybliżeniu
dostosowywać.
- Oczywiście, mówimy tutaj o teoriach konspiracyjnych, intrygach frakcji, polityce i osobistych przeżyciach
każdego gracza.
- Trzeba też wspomnieć o instrumencie, który jest dostępny w grach online, lecz ginie w zwykłych grach
single-player. To że wymyślamy puzzle, ale nie wymyślamy sposobu jak je rozwiązać - więc gracze muszą
znaleźć drogę i jakoś sobie z tym poradzić. To znaczy, my dostarczamy historię w formie puzzli, ale nie
zapewniamy gotowego rozwiązania, to nie jest tak, że wystarczy wcisnąć guzik.
- Nic takiego, jak wpisanie kodu, by uzyskać dalszy dostęp.
- Chciałbym dodać, że my przewidujemy też opowieść zaprojektowaną dla grupowych akcji, gdzie będzie wymagana
duża liczba graczy by przejść niektóre misje i to będzie przenosić naszą opowieść w jednym kierunku
lub innym i może prowadzić do... jedna część może zadecydować, że oni zamierzają na przykład zniszczyć
lokację, kiedy inni walczą by ją ocalić. Zależnie kto osiągnie pewien punkt krytyczny - opowieść potoczy
się w tym kierunku.
- Dla mnie brzmi to bardzo interesująco. Więc poruszmy może temat powiązany z typowym graczem free2play.
Są obawy, że gra będzie bardziej atrakcyjna dla dzieci, a nie dorosłych ludzi, którzy byli głównymi
odbiorcami gry S.T.A.L.K.E.R i dla nich gra nie będzie wystarczająco interesująca. Obecnie planujemy różne
tryby gry i wydaje mi się, że te tryby są tak od siebie różne, że każdy gracz znajdzie coś, co go
zainteresuje. Co myślisz o trybach gry, czy zadowolą one starych wyjadaczy?
- Masz rację mówiąc, że każdy z trybów gdy ma swój własny styl i jest zaprojektowany dla różnych typów
graczy, różniących się od siebie nie na podstawie wieku, ale raczej spobosu w jaki lubią grać. Mówienie
typu "gry online są dla dzieci" - myślę, że to już jest przestarzałe pojęcie. Obecnie widzimy, że rynek gier
komputerowych zmienia się i coraz więcej poważnych grup developerskich preferuje tryb online. Społeczność
internetowa staje się powszechna. Jeśli wcześniej w grach online dominował nieco opóźniony gameplay, teraz to
wszystko się zmienia. Obecnie te gry oferują komfortową rozrywkę dla ludzi takich jak ty czy ja i to są właśnie
gry online. Więc nie widzę tutaj żadnych powodów do obaw. Na pewno musimy wprowadzić nieco sztywniejsze zasady
nadzorowania graczy, by zapobiec łamaniom ich przez nich. To wymaga napisania zasad komunikacji i obserwowania
ją. Dzięki temu każdy będzie czuł się komfortowo.
- Tak, tego typu rzeczy są zazwyczaj jasne do wyśledzenia i zapobiegania im, więc nie sądzę by były z
tym jakieś problemy. Alexey, a co ty myślisz o wieku graczy i jak zainteresują ich różne tryby gry?
W rzeczywistości każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, a fani S.T.A.L.K.E.R-a w szczególności. Czego oni
powinni oczekiwać od Survarium?
- Więc na początek, w sprawie wieku, nasza gra jest multi-kierunkowa: mamy trzy tryby gry i każdy z nich
oferuje różne zadania, więc jak myślę zależnie od wieku każdy gracz znajdzie najbardziej pasujący do niego
tryb gry. Chciałbym też dodać coś o możliwości "trollingu" i agresywnych typów graczy. Mamy środki by sobie
z tym poradzić. Jeden z nich może bazować na czymś w rodzaju Karmy. Wciąż dyskutujemy nad tym, jak to może
działać, ale dzięki takiemu czemuś możemy jakoś unormować sytuację.
- Więc zobaczymy trochę pozytywnych rodzajów charakterów, złych graczy i inni będą mogli zobaczyć jacy
oni są, prawda?
- To, co mówił Alexey będzie raczej odbiegać od typowej kontroli administratora jak moderacja itp, wszystko
jest regulowane przez elementy gry. Na przykład system match-making będzie umieszczał graczy, którzy
oszukują tak, że będą grać z takimi samymi, nieuczciwymi graczami.
- To brzmi dla mnie sprawiedliwie.
- Więc tacy gracze będą zabijać się wzajemnie.
- Tak, tak, może okazać się to czysto piekielną rzeczą, gdzie większość piekielnych charakterów
będzie spotykać się z takimi samymi jak oni. Gracze, którzy pomagają sobie będą mieli dobrą karmę, więc będą
trafiać do gry, gdzie każdy jest sobie pomocny.



Za jakiekolwiek błędy w tłumaczeniu przepraszam. To typ luźnej rozmowy, gdzie wykorzystywane są
przeróżne metafory i tego typu rzeczy i żeby to przełożyć w 100% poprawnie na Polski wymagane
jest ogromne doświadczenie którego ja nie mam :) . Ale ręczę, że tekst jest dobrze przetłumaczony.
LOL

Za ten post StalkerCiastek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Werewolver, jalkavaki.
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: Survarium

Postprzez Glaeken w 27 Lip 2012, 09:49

Otwarto oficjalny fan-site gry Survarium (niestety jedynie po rusku): http://survarium-portal.ru/
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: Survarium

Postprzez Ilja w 23 Sie 2012, 11:53

IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: Survarium

Postprzez Cromm Cruac w 23 Sie 2012, 18:50

Ten screen jest podobno z wczesnej wersji. Jeśli tak to chyba bardzo wczesnej jeszcze sprzed SoC. No chyba, że to ma być gra na 2 letnie komórki :D
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Survarium

Postprzez KoweK w 23 Sie 2012, 19:17

Rzeczywiście słabo to wygląda. Aż się dziwie, że takie screeny publikują i to jeszcze z okazji 10 000 fanów na facebooku. :|
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: Survarium

Postprzez djcycu w 23 Sie 2012, 21:02

A mnie się ten screen bardzo spodobał :) Takie to żywe, kolorowe, świeże... Mam najwidoczniej sentyment do takiej grafiki bo wciąż lubię grać w stare a dobre gry.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron