thebigstalker napisał(a):ostatnio widziałem że S.T.A.L.K.E.R 2 będzie opowiadał historie Strieloka jak on trafił do zony i jak zdobył takie uznanie wśród stalkerów
Jak zdobył uznanie to już się w SoC dowiedzieliśmy a jak trafił do zony to się MOŻE dowiemy w dwójce tak że ja nie wiem gdzieś ty widział to wszystko... Poza tym tytuł jakim chce nas uraczyć GSC jest kontynuacją za sprawą dwójki w tytule i nie spodziewał bym się tu marnego second prequela bo nic ciekawego by chyba nie powstało co by mogło nawiązywać do fabuły z SoC i CS.
Swoją drogą mam pytanie... Czemu tak wiele ludzi mówi o bugowaniu tych gier? Są zabugowane, są niestabilne itd. Ja grałem w SoC na wersji 1.0 i nie miałem netu by go patchować. Poza tym gdybym nie trafił do sieci to nigdy bym się nie dowiedział jaki to on zabugowany
Mi wersja podstawowa śmigała bardzo stabilnie... na 10 rozgrywek miałem jeden wylot w DM gdzie wczytywany potem save mi nie zadziałał (to był jedyny raz). CS patchowałem do 1.005 wg zaleceń kuzyna który powiedział mi że jakieś problemy były na podstawce i śmigało równie dobrze nie licząc skopanego zadania z Wilkiem i jego "nieustraszonym" bratem/kolegą. CoP grało na 1.0 wyśmienicie niczym SoC... Co prawda spadek FPS w wodzie gdy na nią patrzyłem ale to moim zdaniem było normalne...
Widząc jak ktoś pisze ile to bugów te gry mają odnoszę wrażenie że większość zaczynała od grania na modach... Tam owszem ale która gra z modami nie buguje? Nie żebym się czepiał ale od dawna się zastanawiam skąd takie twarde dowody na niestabilność gry.
PS: Problem Prypeci przy parkingu podziemnym dotyczył też i wersji oryginalnej bo jak się za długo posiedziało na Prypeci to lubiło wywalić najprawdopodobniej z powodu ogroooomnej ilości mutantów
Nie czytałem loga... Nie wiedziałem jeszcze wtedy że coś takiego jest
Tak że potraktować mój wywód można jako domysł. Ale fakt faktem mutków wyłaziło po około 30 minutach gry co nie miara aż komp zaczął się pocić...