[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez impulse_101 w 01 Lip 2010, 20:48

Podobny pomysl byl z misja u naukowcow w CoP'ie. Mielismy rozstawiac te sensory w anomaliach i naukowcy nas uprzedzali ze cos do tych miejsc bedzie mutanty przyciagac wiec mamy byc ostrozni. Co do urozmaicenia to faktycznie zawsze atakowal jeden rodzaj mutantow. Chociaz zombie/snorki/mindfuck'i(kontrolerzy) nie koliduja ze soba wiec w ich przypadku daloby rade zorganizowac masowy atak.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Madox69 w 01 Lip 2010, 20:50

No chłopaki nie przesadzajmy z tym mistycyzmem, rozumiem że wiele osób chciałoby ogromną pustawą i filozoficzną Zonę ale tak się nie da, czasem trzeba się rozerwać dlatego spodobały mi się pomysły co niektórych o ataku hordy mutantów czy choćby ten przyciągający mutanty artefakty który by był super sprawą otwierająca ciekawe możliwości.
Scientia potestas est
Awatar użytkownika
Madox69
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2008, 16:49
Ostatnio był: 16 Lut 2024, 23:19
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Walker P9m
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 01 Lip 2010, 21:17

S*anie w banie, a i tak dez0wave nic z tego nie wykorzysta i zrobią wg. swojej koncepcji - to całe lanie wody z Waszej strony jest IMO bezsensowne ale nie zabraniam, bo od tego temat jest aby dyskutować tylko trzeba spojrzeć i pomyśleć realnie - tylu ich jest w ekipie i każdy ma jakieś tam swoje podejście do tematu, że na pewno nie będą opierać swoich pomysłów o jakieś "widzimisię" wypierdków ze stalker.pl czy innych stron o tematyce stalkera (oczywiście jest szansa, bo @dezodor tu zagląda lecz nikła)... :E
Sorry za sceptyczne podejście ale taka jest prawda...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 04 Paź 2024, 23:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 01 Lip 2010, 21:40

Ale przecież ati tutaj zagląda... :E

A tak na serio - przecież jeden z pomysłów, który był na ruskich forach został wykorzystany... Mówię tutaj o zmodyfikowaniu starej fabuły zamiast robienie nowej na rzecz Lost Alpha.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 01 Lip 2010, 22:03

A przypadkiem pomysł ze zmodyfikowaną fabułą nie był podyktowany brakiem czasu/chęci na zrobienie całkowicie nowej :?: :?:
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 01 Lip 2010, 22:09

Yyy... O ile się nie mylę to celem jest PRZYWRÓCENIE starych elementów (czyli między innymi fabuły) a nie robienie nowych.

EDIT: Kowek czytałem, fakt nie wiem co oni palili jak to wymyślali ale przywrócenie fabuły z alph (akcja w deadcity itp.). Bo to co jest na papierze to w ogóle kosmos. Rośliny psioniczne itd. :wink:
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz, 01 Lip 2010, 22:41, edytowano w sumie 1 raz
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 01 Lip 2010, 22:10

ViS napisał(a):A przypadkiem pomysł ze zmodyfikowaną fabułą nie był podyktowany brakiem czasu/chęci na zrobienie całkowicie nowej :?: :?:

Na którejś stronie barin wszystko wytłumaczył... :)

BJ, jakbyś poczytał stare papiery GSC, to zobaczyłbyś, że przywrócenie tego nie byłoby łatwe... Wg mnie nie byłoby to wykonalne.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 15:02
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 02 Lip 2010, 00:38

Fakt, dodatkowo, oryginalna fabuła była momentami bardzo liniowa i oskryptowana - a wy tutaj na dźwięk tego słowa zaraz padacie - choć niesłusznie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 02 Lip 2010, 01:55

caleb59 napisał(a):S*anie w banie, a i tak dez0wave nic z tego nie wykorzysta i zrobią wg. swojej koncepcji - to całe lanie wody z Waszej strony jest IMO bezsensowne ale nie zabraniam, bo od tego temat jest aby dyskutować tylko trzeba spojrzeć i pomyśleć realnie - tylu ich jest w ekipie i każdy ma jakieś tam swoje podejście do tematu, że na pewno nie będą opierać swoich pomysłów o jakieś "widzimisię" wypierdków ze stalker.pl czy innych stron o tematyce stalkera (oczywiście jest szansa, bo @dezodor tu zagląda lecz nikła)... :E
Sorry za sceptyczne podejście ale taka jest prawda...


Polejcie koledze! :D Bo stoi murem naprzeciw durnym pomysłom.
utak3r napisał(a):Fakt, dodatkowo, oryginalna fabuła była momentami bardzo liniowa i oskryptowana - a wy tutaj na dźwięk tego słowa zaraz padacie - choć niesłusznie.


Za to CoD im się bardzo podoba... A sami mówią że Stalker to nie RPG...
Madox69 napisał(a):No chłopaki nie przesadzajmy z tym mistycyzmem, rozumiem że wiele osób chciałoby ogromną pustawą i filozoficzną Zonę ale tak się nie da, czasem trzeba się rozerwać dlatego spodobały mi się pomysły co niektórych o ataku hordy mutantów czy choćby ten przyciągający mutanty artefakty który by był super sprawą otwierająca ciekawe możliwości.


To zagraj w coś innego albo idź do cyrku. Tam się rozerwiesz... Czemu w CS padł klimat? A właśnie dlatego że wsadzono masę strzelanin i akcji. CoP się jako pusta Zona nie podoba? W SoC można przecież dołożyć zadania które zagwarantuja nam ciekawe akcje. W Soliance było kilka bardzo udanych zadań.

Teraz kilka słów ode mnie na temat starej fabuły... Kogo razi stara fabuła? Chcecie fabułę w nowej wersji a`la drugi Priboi gdzie będziemy latać za papierami i pierdołami? Dodatkowo wszystko szukać przez pół dnia? Wg mnie stara fabuła jest na miejscu. Niech wstawią to co było na początku w planach. Co prawda wszystkiego być nie może bo nie zrobią niektórych rzeczy ale takie było założenie moda - przywrócić to co wycięto. Macie tu nowe całkiem lokacje więc co w tym złego że będziemy wykonywać większość starych zadań? Dla mnie jest to na miejscu bo i tak od nowa wszystko będzie trzeba się nauczyć... Jeśli mi teraz powiecie że graliście w Alphach w te questy (o ile była taka możliwość) to sory ale moja odpowiedź jest następująca: TRZEBA BYŁO NIE GRAĆ. I już... Fabuła pomimo cięć była bardzo udana dla tych kto nie znał wersji oryginalnej. Stąd uważam że odgrzanie części tej fabuły i wzbogacenie jej o brakujące fragmenty ją wyprostuje (zadanie z doktorem które rozgrywać trzeba było w Agropromie) i uzupełni o brakujące wątki. To tyle z mojej strony, dziękuje.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kuballa44 w 02 Lip 2010, 14:19

Fenishi napisał(a): Ten mod ma być klimatyczny, ukazujący cały mistycyzm i tajemniczość Zony - a nie robiącym z niego cyrk i tani film SF... jeszcze tylko magicznych mikstur, możliwości walki mieczami dwuręcznymi i orków do tego wszystkiego brakuje :E
Ja pie*dole... Czy jedna misja, zakłóci "mistycyzm i tajemniczość" zony? Poprzez to, że (nadmienie, że uzasadnienie) zwali się na Ciebie pare ton mutantów? Ja pierdziele, nie róbmy z Zony miejsca gdzie pieprzła jakaś magiczna bomba, że gadasz o mistycyzmie... Mało tajemniczości i mistycyzmu w tym, jak pijawka jednym ciosem urwie Ci łęb... To po prostu 100 kilo zmutowanego kośćca i mięsni obudowanych maskującą skórą. Tylko tyle, nic więcej, zero magii i tajemnicy. To nie ksiażka. To brutalne miejsce, pełne niebezpieczeństw, tu nie ma miejsca na tajemnice, albo wiesz jak przeżyć, albo umierasz.
djcycu, wiesz dlaczego klimat poszedł się je*ać w CS? Możę, MOŻE, częściowo przez strzelaniny... Ale wybacz, ja nawet w rpg lubie akcje... No ale do rzeczy. Bo Cs było jasne, cukierkowe, i kuźwa... Nie straszne. Tam nie było miejsca na mrok, szaroburość, która budowała atmosferę w Cieniu... Ta zona, była za ładna. Tyle
Słowa były niegdyś czarami i do dziś słowo zachowało coś ze swej siły czarodziejskiej. Słowami może człowiek uszczęśliwić lub doprowadzić do rozpaczy, słowami nauczyciel przenosi na uczniów swą wiedzę, słowami mówca porywa słuchaczy, decyduje o ich sądach i rozstrzygnięciach. -Freud.
Awatar użytkownika
Kuballa44
Beta Tester

Posty: 452
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 08:21
Ostatnio był: 27 Lut 2022, 17:22
Miejscowość: Prawie że Koszalin.
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 297

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 02 Lip 2010, 14:38

Zona była ładna przez grafikę :D - Joke! Nie no były momenty grozy jak np w Agropromie w podziemiach no i oczywiście nad Jantarem kiedy zabieramy PDA. Ciekawy był też Limańsk a o Czerwonym Lesie nie wspominam bo raz musiałem wyjść w nocy na dwór się przewietrzyć aby mnie pikawa przestała boleć :P Z CS idzie fajne mody zrobić... Skoro utak3r ma jakieś mapki z SoC do CoP to można było by je dołożyć do CS i narobić przeróżnych ciekawych modów bo czemu nie? Grafika dobra, nowe możliwości no i oczywiście wszystko co w CoP (animacje, modele) da się wrzucić do CS. Było by ok. Z mistycyzmem mamy na myśli kolego jakieś ustawione realia. Jeśli zona to jakieś zjawisko które GSC jakoś tam opisuje to nie wychodźmy zbyt wyobraźnią bo przesadzimy. Napewno nie ma miejsca tam na jakieś latające chimery nieprawdaż? To było by chore jednym słowem. Mutanty kiedy spawnują się jednolicie czyli mamy nagle walkę z samymi dzikami i mięsaczami (oba gatunki dobrze wyglądają razem) to jest ok. Ale kiedy atakuje nas chmara słabych i silnych mutantów to uważam to za cyrk. W sensie grup moja wizja wygląda tak że dzieli się na rzędy jak w przyrodzie:

1 Dziki i mięsacze.
2 Psy, nibypsy, psy czarnobylskie.
3 Szczury i gryzonie.
4 Pijawki
5 Pseudogiganty i mięsacze (poziom mutacji).
6 Poltergeisty i chimery.
7 Kontroler (jeden) i zombie.
8 Burer (jeden, góra dwa)

Czemu nie może być tak zawsze? Albo jakoś inaczej zrobione? W każdym modzie niestety spotykamy wszystkie mutanty które wyglądają prześmiesznie :D Zauważycie napewno brak połamańca (izloma) wg mnie ten mutant to jakiś niepotrzebny śmiec który jest zbyt przesadzony. jeśli to połamaniec to czemu biega?

Mikstury i cudawianki... Czemu wrogo nastawieni jestesmy do nanokombinezonów i dziwnych mikstur? Nanosuit to zbyt trudna rzecz dla stworzenia. Ja rozumiem że można zedrzeć skórę z pijawki bo i takie bajki opowiadać o zonie można ale weźmy nie przesadzajmy :) Ktoś się tłumaczy egzoszkieletami... Na wasze nieszczęście egzoszkielet został już wynaleziony ładne kilka lat temu i da się go wyprosukować. Niestety trzeba jeszcze go dopracowac i działać będzie za ok 10 lat jak i ten w stalkerze :) Mikstury to żenada... Zależy tez w czym mają pomagać. Jeśli w małych rzeczach np odkażanie z promieniowania albo chwilowa ochrona przed czymś to ok. Ale jeśli mamy być nieśmiertelni nawet przez minutę to nie... To odpada... Ogólne założenia nas ludzi wrogich od takich nieprzyjemnych zmaczków to nie tworzenie kolejnego Harrego Potera w wersji Czarnobyl... Bądźmy poważni :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 02 Lip 2010, 14:39

Bo Cs było jasne, cukierkowe, i kuźwa... Nie straszne. Tam nie było miejsca na mrok, szaroburość, która budowała atmosferę w Cieniu...

Masz rację. Dolina Mroku w Czystym Niebie aż odpychała mnie tym pięknem pogody i brakiem tajemniczości. Mrok był tylko w nazwie, bo tak naprawdę, to była chyba najbezpieczniejsza lokacja w całej Zonie.
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości