przez vintorez1 w 19 Cze 2010, 00:43
Jak mam dodać barreta w Wilka na początku (pierwsza rozmowa) edytuje ten plik escape_dialog.script i za każdym razem w jak już ma mi dać przedmioty to desantuje się na pulpicie. Wydaje mi się ze nie ma dodanych textur tego karabinu albo coś źle jest wklejone w jego plikach. Pytanie kieruje głównie do twórcy moda ale jak ktoś będzie coś widział to niech pisze.
Daje loga:
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'm82_barret'
stack trace:
A tak wyglada wpis w escape_dialog.script:
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
dialogs.relocate_item_section(trader, "m82_barret", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_spas12", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "specops_outfit", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12.7x99", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12x70_buck", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12x70_buck", "in")
-- dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")
--local spawn_position = vector():set(46.78, 20.07, 159.63)
alife():create("esc_sniper1", spawn_position, db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id() )
end