[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 08 Cze 2010, 12:32

A mi też chodzi o to, że jak świeci słońce to praktycznie nic nie widać strzelać się nie da i w ogóle, a przy zachodzie słońca to już w ogólne hardkor. Jedynymi momentami gdy coś widać to jak pada i jak jest lekko ciemnawo.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stanislaw72 w 08 Cze 2010, 17:35

Panowie i Panie (jesli gracie)...w ktoryms momencie zginal mi Pietrenko w Barze...byc moze podczas ataku kontrolera....znalazlem biedaka niedaleko wejscia do baru,facet mial ciekawy sklepik u siebie a tu teraz lufa....da sie go ozywic gdy jest death...??? to napewno trudne ale nie niemozliwe...pomoze ktos???Stawiam... :wódka: :wódka: :wódka:

stanislaw72
Wygnany z Zony

Posty: 17
Dołączenie: 17 Kwi 2010, 23:48
Ostatnio był: 22 Cze 2010, 19:46
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez pacjent w 08 Cze 2010, 22:46

Gram od niedawna,zabito Pietrenke w Barze,czy jesli nie mam jakies savea moge go przywrocic jakos do zycia ? Jest jeszcze jedna sprawa,od pewnego czasu Szary w Barze,jedyny tam mechanik odprawia mnie z kwitkiem...o co chodzi,co mu odbilo ? Pomozcie stalkerzy. :+:
pacjent


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 09 Cze 2010, 11:59

Panowie i co wie ktoś jak zrobić żeby anomalie przyjmowały artefakty do transmutacji?? Coś tam przestawić czy wrzucać w odpowiednie anomalie?? (znaczy wrzucam w dobre tylko może 3 na planszy przyjmują arty)
Ktoś mówił tu o Szarym naprawiaczu z Baru za cholerkę nie mogę kolesia znaleźć powiedzcie gdzie stoi bo może zginął i to jest powód, że go nie ma z reszta dość dobry :P
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SpRiTeo w 14 Cze 2010, 22:26

Mam problem z instalacją tego moda. Otóż ściągnąłem obydwie części. Nazywam je DMF part 1 oraz DMF par 2, wrzucam do katalogu gry i nic. Odpala czystą wersję. O co może chodzić? proszę o pomoc, ew. dokładną instrukcję jak zainstalować poprawnie. Gram na patchu 1.0005
Awatar użytkownika
SpRiTeo
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 24 Sty 2010, 21:24
Ostatnio był: 25 Lut 2011, 18:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 14 Cze 2010, 23:26

Wypakowujesz oba rary do 1 gamedaty do tego wklejasz potrzebne fixy i dodatki i śmiga nic trudnego w tym raczej nie ma.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 15 Cze 2010, 00:57

Nie ma potrzeby zmieniać nazw, wystarczy rozpakować, wkleić gdzie potrzeba i cieszyć się grą.
Co do transmutacji:
powiem szczerze, że nie wiem jak pomóc. Jest to dość skomplikowany skrypt, ale jak każdy skrypt potrzebuje do działania kilku spełnionych warunków. Z tego co pamiętam w opisach jest też prawdopodobieństwo sukcesu, czyli nie zawsze wychodzi. Nie ja robiłem transmutacje, nie chcę się mądrzyć, jest to element OL.
Co do zabitych handlarzy, mechaników:
W DM:E będzie karetka z sanitariuszami, defibrylator, respirator i cudotwórca z 18 levelem przywracania do życia. Tyle na temat i koniec 'a kto umarł ten nie żyje' - jak mawiał znany aktor.
Pora na część mniej oficjalną:
Ktoś próbował kupić gaussa w Dolinie Mroku? http://img809.imageshack.us/img809/7254/darkvalley.jpg
Banalne, ale: http://img821.imageshack.us/img821/9595/bana.jpg
Magazyny Wojskowe: http://img822.imageshack.us/img822/2555/magazyny.jpg
Prypeć: http://img812.imageshack.us/img812/6779/pripyat.jpg
C.D.N
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez SpRiTeo w 15 Cze 2010, 10:17

Wybaczcie że tak truję, ale nie działa. W folderze gry utworzyłem folder "gamedata", potem otworzyłem w winrarze pierwszą część moda i zrobiłem "wypakuj do, THQ stalker, gamedata" z drugą tak samo, niestety wciąż odpala czyściocha.
Awatar użytkownika
SpRiTeo
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 24 Sty 2010, 21:24
Ostatnio był: 25 Lut 2011, 18:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gorn111 w 15 Cze 2010, 11:36

Ja to tak robie. Tworzę sobie katalog MODY STALKER w nim podkatalog Wypakowanie Dimas Mod i tam wypakowyje oba "rary". Powstałą "gamedate" wklajam do Gry (oczywiście zmieniamy wszystko jak do każdego moda). Jak dotychczas z żadnym modem nie miałem problemów.
Gorn111
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:40
Ostatnio był: 17 Cze 2011, 21:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 17 Cze 2010, 23:28

Ale % udanej transmutacji to jedno,a nie branie artów to zupełnie inna sprawa. U nie po prostu żaden art nie wchodzi do anomalii, a uwierz nie próbowałem 3 razy i tylko z 1 artem.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez vintorez1 w 19 Cze 2010, 00:43

Jak mam dodać barreta w Wilka na początku (pierwsza rozmowa) edytuje ten plik escape_dialog.script i za każdym razem w jak już ma mi dać przedmioty to desantuje się na pulpicie. Wydaje mi się ze nie ma dodanych textur tego karabinu albo coś źle jest wklejone w jego plikach. Pytanie kieruje głównie do twórcy moda ale jak ktoś będzie coś widział to niech pisze.
Daje loga:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'm82_barret'


stack trace:

A tak wyglada wpis w escape_dialog.script:

function give_weapon_to_actor (trader, actor)
dialogs.relocate_item_section(trader, "m82_barret", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_spas12", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "specops_outfit", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12.7x99", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12x70_buck", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_12x70_buck", "in")
-- dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")
--local spawn_position = vector():set(46.78, 20.07, 159.63)
alife():create("esc_sniper1", spawn_position, db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id() )
end
Image
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 25 Kwi 2024, 09:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 19 Cze 2010, 01:19

dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_m82_barret", "in")
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości