[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez LordDino w 05 Mar 2010, 16:31

Jak jest na krześle odchylony do tyłu to czasem nie da się z nim pogadać czekaj na moment kiedy coś pogmera w kompie wtedy się pochyla.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 05 Mar 2010, 21:07

Delat napisał(a):Witam, mam takie drobne pytanie. W Dima's Mod Final mam artefakty(...)To nie jest duży problem ale jak ktoś wie co można z tym zrobić :)

Może masz klasyczny problem z monitorem panoramicznym? Jeśli inne ikonki tez się jeb** zainstaluj fixy z pierwszego posta, jak nie daj screena.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 05 Mar 2010, 21:35

Dzięki PrzemoC :D Faktycznie fix pomógł, inne ikonki było ok tylko górny panel był poprzewracany .
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 08 Mar 2010, 17:51

Pojawił mi się pewien problem. A mianowicie: Gdy próbuje użyć SWD "Dziurkacz" wyrzuca mnie na pulpit bez żadnego buga:( Jak mogżna temu zaradzić, szkoda mi abym nie mógł korzystać z tak interesującej broni. Gdy go wyrzuce z ekwipunku jest ok, widze jego tekstury itp. ale gdy chce go użyć - winda. Ktoś może pomóc ?:)

Acha i jeszcze jedno - wyrzuca mnie tak samo gdy chce wejść do X16, więc stoje w fabule....
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 08 Mar 2010, 20:15

Również żadnego bugtrapa nie ma?
A co do broni, to problem z modelem huda broni, który źle zrobiony powoduje właśnie dokładnie taki efekt - natychmiastowy wylot.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 08 Mar 2010, 20:31

Czyli z tą bronią chyba nic nia da się zrobić... ach mniejsza o broń:P Wole abym mógł sprawnie podróżować po zonie:D Mam jedynie tekie coś w piku "Logs"
:

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2505.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33048 files cached, 6063Kb memory used.
Init FileSystem 1.833374 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[2019344 K], reserved[19460 K], committed[58284 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9350 K], process heap[1144 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2785 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_skeleton_update
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 6.14.11.8206
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1200 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=5
load time=71 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 10
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\bullet\collide\default03gr.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_hx.xml] returns [ui_icons_hx.xml]
[16-9] get_xml_name for[aem_ui_npc.xml] returns [aem_ui_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 10
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [541 ms]
"d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 86343 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 6847 ms
* [prefetch] memory: 85518Kb
* phase time: 6872 ms
* phase cmem: 171862 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 81 ms
* phase cmem: 158455 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 158455 K
Wczytywanie zapisanej gry "adam_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9087 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 19642 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game adam_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\adam_autosave.sav' (4.078s)
* phase time: 4078 ms
* phase cmem: 187732 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 187748 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 187772 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 187772 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 1038 ms
* phase cmem: 203664 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 376 ms
* phase cmem: 204506 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 55893 verts, 1746 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 57110 verts, 1784 Kb
* [Loading VB] 20117 verts, 628 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 774897 indices, 1513 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 4993 verts, 58 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 298677 indices, 583 Kb
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 204617 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 205300 K
Wczytywanie detali...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 205300 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l08u_brainlab\level.hom
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 205433 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l08u_brainlab_musics'...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 205480 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 347 ms
* phase cmem: 211884 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1327, 633034 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 568 ms
* phase cmem: 211884 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 211884 K
* [win32]: free[858512 K], reserved[180548 K], committed[1058028 K]
* [ D3D ]: textures[639179 K]
* [x-ray]: crt heap[211882 K], process heap[748206 K], game lua[23590 K], engine lua[171 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5887 K], smem[28222 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! auto-generated bump map: arsenal_mod\ppd40_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\762x25_ppd40_71_bump#

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : invalid_parameter_handler
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 800
[error]Description :


stack trace:


Włączyłem starego save ale teraz jest winda z "Dziczy" do "Jantaru", z "Baru" do "Dziczy" różnie. W każdym przypadku musze cofać save. Ale dalsza taka gra na takiej zasadzie mija sie z celem...:(
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez k0ch4n w 10 Mar 2010, 15:27

A czy jest prócz tego Maxa Czarodzieja jest inny mechanik ??
Image
Awatar użytkownika
k0ch4n
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 24 Wrz 2009, 14:08
Ostatnio był: 03 Sie 2020, 21:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 10 Mar 2010, 16:57

k0ch4n napisał(a):A czy jest prócz tego Maxa Czarodzieja jest inny mechanik ??


Wiem, że na pewno jest w "barze", pojawi się pośrodku baru w kombinezonie "Czystego Nieba" ;) Ale tylko wtedy gdy przechodzimy gre według fabuły.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez k0ch4n w 10 Mar 2010, 18:59

Ale to nie jest przypadkiem ten sam ?
No przecież ten Max Czarodziej też jest z Czystego Nieba.
Image
Awatar użytkownika
k0ch4n
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 24 Wrz 2009, 14:08
Ostatnio był: 03 Sie 2020, 21:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Delat w 10 Mar 2010, 19:43

Nie.... Max jest tylko w Kordonie, zaś ten drugi w "barze" obaj mają mundury "Czystego Nieba" ale mechanik z baru, ma ksywkę "Szary". W każdym razie powinien sie pojawić w 100% po misji w "Dolinie Mroku" gdy masz iść do laboratorium. Wtedy musi być w barze.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Wiewiórka69 w 10 Mar 2010, 20:12

Jest kolejny mechanik... nie ma z nim żadnych zadań, po prostu naprawia nam sprzęt i można kupić co nieco... jest on członkiem wolności.. i jego spotkamy w ich bazie, zapomniałem imienia... ale zawsze stoi na dużym placu, za budynkiem Łukasza.
Teraz mam pytanie od siebie odnośnie tego moda...
1.Gdzie można znaleźć Vintorez (wintar BC)
2.Jak zrobić..aby w ciągu dnia.. nie było ciemno jak.. nie powiem gdzie...strasznie to denerwujące.

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 10 Mar 2010, 21:06

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\config\weathers

Wywalasz "weathers" i powinno być ok. Tylko zrób kopię zapasowa bo nigdy nie wiadomo.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości