[ABC Inferno PL] spolszczenie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: ABC Inferno PL - spolszczenie

Postprzez KoweK w 29 Sie 2009, 00:43

Wystarczyło zajrzeć stronę dalej...
LINK
LINK 2
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Reklamy Google

Re: ABC Inferno PL - spolszczenie

Postprzez 1920razor w 11 Lut 2010, 11:33

POMOCY!Zainstalowałem no i gram ale jak sidorowicz mowi o misji z pendrivem a naznaczony odpowiada nie ma problemu to winda i tak zawsze :( mam patcha 1.0005 co zrobić??
Image

1920razor
Wygnany z Zony

Posty: 197
Dołączenie: 14 Sty 2010, 20:58
Ostatnio był: 27 Cze 2015, 14:35
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: ABC Inferno PL - spolszczenie

Postprzez Przemek77 w 11 Lut 2010, 11:35

1920razor napisał(a):POMOCY!Zainstalowałem no i gram ale jak sidorowicz mowi o misji z pendrivem a naznaczony odpowiada nie ma problemu to winda i tak zawsze :( mam patcha 1.0005 co zrobić??

Najlepiej wklej końcówke loga na forum. Nie jesteśmy jasnowidzami.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [ABC Inferno PL] spolszczenie

Postprzez chem_ik w 06 Mar 2010, 17:43

Hej mam problem sciagnąłem mod ABC Inferno PL pod wesję 1.5
Podczas akceptacji pierwszej misji wywala mnie do systemu

Oto log

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 705 ms
* phase cmem: 261060 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 18 ms
* phase cmem: 261060 K
* [win32]: free[1016340 K], reserved[123028 K], committed[957720 K]
* [ D3D ]: textures[299497 K]
* [x-ray]: crt heap[261060 K], process heap[7477 K], game lua[25566 K], engine lua[245 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4097 K], smem[28221 K]
sv destroy object [692][device_pda:device_pda0692] [16278]
sv reject. id_parent [691][stalker:esc_tutorial_dead_novice] id_entity [692][device_pda:device_pda0692] [16278]
cl setDestroy [692][16278]
sv destroy object [1035][device_pda:device_pda1035] [16280]
sv reject. id_parent [1034][stalker:esc_trup_scene] id_entity [1035][device_pda:device_pda1035] [16280]
sv destroy object [1028][device_pda:device_pda1028] [16280]
sv reject. id_parent [1027][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [1028][device_pda:device_pda1028] [16280]
sv destroy object [1029][ammo_12x70_buck:ammo_12x70_buck1029] [16280]
sv reject. id_parent [1027][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [1029][ammo_12x70_buck:ammo_12x70_buck1029] [16280]
sv destroy object [1030][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj1030] [16280]
sv reject. id_parent [1027][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [1030][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj1030] [16280]
sv destroy object [1031][guitar_a:guitar_a1031] [16280]
sv reject. id_parent [1027][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [1031][guitar_a:guitar_a1031] [16280]
sv destroy object [1033][wpn_pm:wpn_pm1033] [16280]
sv reject. id_parent [1027][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [1033][wpn_pm:wpn_pm1033] [16280]
sv destroy object [606][device_pda:device_pda0606] [16280]
sv reject. id_parent [605][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [606][device_pda:device_pda0606] [16280]
sv destroy object [607][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0607] [16280]
sv reject. id_parent [605][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [607][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0607] [16280]
sv destroy object [608][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0608] [16280]
sv reject. id_parent [605][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [608][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0608] [16280]
cl setDestroy [1035][16280]
cl setDestroy [1028][16280]
cl setDestroy [1029][16280]
cl setDestroy [1030][16280]
cl setDestroy [1031][16280]
cl setDestroy [1033][16280]
cl setDestroy [606][16280]
cl setDestroy [607][16280]
cl setDestroy [608][16280]
sv destroy object [90][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0090] [16282]
sv reject. id_parent [89][m_trader:escape_trader] id_entity [90][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0090] [16282]
sv destroy object [91][wpn_pm:wpn_pm0091] [16282]
sv reject. id_parent [89][m_trader:escape_trader] id_entity [91][wpn_pm:wpn_pm0091] [16282]
sv destroy object [93][wpn_knife:wpn_knife0093] [16282]
sv reject. id_parent [89][m_trader:escape_trader] id_entity [93][wpn_knife:wpn_knife0093] [16282]
cl setDestroy [90][16282]
cl setDestroy [91][16282]
cl setDestroy [93][16282]
sv destroy object [895][device_pda:device_pda0895] [16283]
sv reject. id_parent [894][stalker:esc_trup_bratka] id_entity [895][device_pda:device_pda0895] [16283]
cl setDestroy [895][16283]
sv destroy object [850][device_pda:device_pda0850] [16284]
sv reject. id_parent [849][stalker:esc_stalker_corps1_0001] id_entity [850][device_pda:device_pda0850] [16284]
sv destroy object [848][device_pda:device_pda0848] [16284]
sv reject. id_parent [847][stalker:esc_stalker_corps1_0000] id_entity [848][device_pda:device_pda0848] [16284]
sv destroy object [846][device_pda:device_pda0846] [16284]
sv reject. id_parent [845][stalker:esc_stalker_corps1] id_entity [846][device_pda:device_pda0846] [16284]
cl setDestroy [850][16284]
cl setDestroy [848][16284]
cl setDestroy [846][16284]
Intro start 16300
* MEMORY USAGE: 281687 K
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 17558 objects are successfully saved
* Game 1.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\1.sav'
stack trace:

001B:03F9F45E xrGame.dll
chem_ik
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 06 Mar 2010, 17:41
Ostatnio był: 21 Lip 2011, 22:17
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości