Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
@Hssiss co do Śruby to nie on daje zadanie o informacjach w PDA a jeśli się nie mylę to dowódca Bariery po odparciu ataku Monolitu (jeśli się mylę to Łukasz po którymś zadaniu). "Zadanie" nie pojawia się w naszym PDA, jest to tylko informacja podczas rozmowy. BTW: ktoś mógłby podać wskazówkę gdzie znaleźć PDA dla Barnaby? I czy tylko ja mam ich dwóch (2 Barnabów stoi obok siebie )?
Kupiłem jedno antidotum, ale jak przy pierwszych 2 notatkach mam w lewym górnym rogu ikony w ekwipunku liczbę 1, tak przy trzeciej (tej z bunkra naukowców) mam liczbę 2.
Ja mam inny problem, na szczęście nie z takich co uniemożliwiają grę, jednak bywa potwornie irytujący.
Gdy moja noga miała trafić po raz pierwszy na napromieniowaną ziemię magazynów wojskowych (działo się to w przerywniku między lokacjami Bar i MW - w czasie zapisywania i ładowania gry). Przywitał mnie stalker... na pulpicie. (Mam taką tapetę). Nie było to strasznym problemem, ponieważ gra zdążyła się zapisać (auto save zadziałał - po wczytaniu byłem już w Magazynach). Problem ten początkowo dotyczył tylko MW. Teraz gdy problem dotyczy już przejścia z: 1)Baru do Dziczy, 2)Dziczy do Jantaru, 3)Dziczy do Baru, 4)Baru do Magazynów. zaczynam naprawdę się irytować.
Tu mam logi z przejścia z Dziczy do Baru: Najbardziej interesujący fragment jest na samym dole. Daję całość, żeby ktoś kto się na tym zna mógł powiedzieć dlaczego, aż tyle nieznanych programowi komend pojawia się w logach i czemu aż tyle plików jest uznanych za zaginione.
Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx]successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2011084 K], reserved[17588 K], committed[68416 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9350 K], process heap[623 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[2785 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:611]: NVIDIA GeForce 8800 GT * GPU driver: 6.14.11.9062 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 999 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=5 load time=138 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\bullet\collide\default03gr.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 *** RESET [338 ms] "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 86436 K Ładowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 28077 ms * [prefetch] memory: 85502Kb * phase time: 28125 ms * phase cmem: 171938 K SERWER: Rozpoczynanie... * phase time: 118 ms * phase cmem: 158488 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 5 ms * phase cmem: 158489 K Wczytywanie zapisanej gry "toudee_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 9087 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 26666 objects are successfully loaded * Game toudee_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' (2.923s) * phase time: 2922 ms * phase cmem: 193267 K SERVER: Łączenie... MaxPlayers = 32 * phase time: 60 ms * phase cmem: 193258 K KLIENT: Łączenie z localhost... # Player not found. New player created. * client : connection accepted - <> * phase time: 18 ms * phase cmem: 193282 K Otwieranie strumienia... * phase time: 27 ms * phase cmem: 193282 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 2047 ms * phase cmem: 231832 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 535 ms * phase cmem: 232852 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 46739 verts, 1460 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 55333 verts, 1729 Kb * [Loading VB] 29135 verts, 910 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 640716 indices, 1251 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 10059 verts, 117 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048563 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 259041 indices, 505 Kb * phase time: 1986 ms * phase cmem: 233177 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 336 ms * phase cmem: 236020 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) * phase time: 114 ms * phase cmem: 236046 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l08_yantar\level.hom * phase time: 35 ms * phase cmem: 236314 K Wczytywanie obiektów SI... - Loading music tracks from 'l08_yantar_musics'... * phase time: 149 ms * phase cmem: 236331 K KLIENT: Odradzanie... - Game configuring : Started - Game configuring : Finished * phase time: 935 ms * phase cmem: 247619 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 1608, 800158 K * t-report - lmap: 5, 5120 K * phase time: 17102 ms * phase cmem: 247619 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 43 ms * phase cmem: 247619 K * [win32]: free[541556 K], reserved[255348 K], committed[1300184 K] * [ D3D ]: textures[805279 K] * [x-ray]: crt heap[247616 K], process heap[943165 K], game lua[22818 K], engine lua[171 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[6558 K], smem[28222 K] ! auto-generated bump map: act\act_nanosuit_dark_bump# * MEMORY USAGE: 272043 K ! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d2_bump# ! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump# ! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump ! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d1_bump# * Saving spawns... * Saving objects... * 26788 objects are successfully saved * Game jantar.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\jantar.sav' ~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_aks74u_sk49788:9788], parent[wpn_aks74u_sk49788:9788], section[wpn_aks74u_sk4] * Saving spawns... * Saving objects... * 26799 objects are successfully saved * Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' - Disconnect - Destroying level * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 *** RESET [1521 ms] "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 223744 K SERWER: Rozpoczynanie... * phase time: 244 ms * phase cmem: 210004 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 7 ms * phase cmem: 210004 K Wczytywanie zapisanej gry "toudee_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 9087 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 26799 objects are successfully loaded * Game toudee_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' (2.551s) * phase time: 2551 ms * phase cmem: 213712 K SERVER: Łączenie... MaxPlayers = 32 * phase time: 17 ms * phase cmem: 213668 K KLIENT: Łączenie z localhost... # Player not found. New player created. * client : connection accepted - <> * phase time: 7 ms * phase cmem: 213692 K Otwieranie strumienia... * phase time: 19 ms * phase cmem: 213692 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 2220 ms * phase cmem: 256588 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 537 ms * phase cmem: 257277 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65436 verts, 2044 Kb * [Loading VB] 29084 verts, 908 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 60724 verts, 1897 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 51161 verts, 1598 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 670620 indices, 1309 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 44381 verts, 520 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 746175 indices, 1457 Kb * phase time: 822 ms * phase cmem: 257191 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 210 ms * phase cmem: 258091 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) * phase time: 81 ms * phase cmem: 258101 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l06_rostok\level.hom * phase time: 21 ms * phase cmem: 258222 K Wczytywanie obiektów SI... - Loading music tracks from 'l06_rostok_musics'... * phase time: 58 ms * phase cmem: 258241 K KLIENT: Odradzanie... - Game configuring : Started - Game configuring : Finished * phase time: 24 ms * phase cmem: 262928 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 1862, 872191 K * t-report - lmap: 5, 5120 K * phase time: 6513 ms * phase cmem: 262929 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 7 ms * phase cmem: 262929 K * [win32]: free[486732 K], reserved[186004 K], committed[1424352 K] * [ D3D ]: textures[877311 K] * [x-ray]: crt heap[262927 K], process heap[1031953 K], game lua[22773 K], engine lua[196 K], render[2757 K] * [x-ray]: economy: strings[45539 K], smem[31698 K] * MEMORY USAGE: 277116 K * Saving spawns... * Saving objects... * 26724 objects are successfully saved * Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' - Disconnect stack trace:
[error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.]
Tu dla odmiany jest Fatal Error z przejścia z Baru Do Magazynów:
:
FATAL ERROR
[error]Expression : error handler is invoked! [error]Function : handler_base [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 749 [error]Description : std: out of memory
stack trace:
Logi kończą się właśnie na "stack trace:" i nie ma żadnego dopisku dalej. To trochę dziwne, tak samo jak komunikat o braku pamięci przy 2 GB ram i ponad 116 GB na dysku.
Niepotrzebnie się trudziłeś z zakreślaniem na czerwono, bo to nie są błędy... a w każdym razie, będziesz miał je zawsze Natomiast sam błąd jest przedziwny, przyznaję
Hssiss napisał(a):Tu dla odmiany jest Fatal Error z przejścia z Baru Do Magazynów:
:
Zmniejsz szczegółowość tekstur, powinno zadziałać na out of memory.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Uwaga potok pytań: Jak to zrobić? W opcjach gry? Może udałoby się jakoś dodać pamięć? Coś usunąć?
* Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' - Disconnect stack trace:
[error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.]
Ta czerwona linijka mnie cholernie interesuje. Może są jakieś pliki, które z czymś kolidują?
A i ponawiam pytanie. Kiedy pojawiają się dokumenty/pda/informacje dla Śruby? Wykonałem już 5 zadań w stylu - przynieś/zabij/wybij i mam średnią ochotę niszczyć posterunek powinności na wysypisku bez potrzeby. Może te dokumenty już gdzieś leżą? Powiedzcie gdzie i czy pojawiają się przed czy po ostatnim mózgozwęglaczu.
Hssiss przeczytaj mój post na szczycie tej strony. Same informacje jak już w którymś z moich wcześniejszych postów wspomniałem, leżą na strychu jednego z domków w wiosce Pijawek w Magazynach Wojskowych. Chyba że pomyliłeś Śrubę z Barnabą, to w tedy sam bardzo chciałbym wiedzieć.
Tak, przeczytałem. Tyle, że zadałem niewłaściwe pytania. Raczej chodziło mi o to czy one są tam cały czas, czy pojawiają się dopiero po rozmowie z Czapą lub Łukaszem. (Przeszukałem niemal całą wioskę bez efektu, a w dodatku następne zlecenia do Łukasza to "Zniszcz posterunek powinności/wojska". Nie lubię tłuc ludzi z frakcji, która dla odmiany tłucze anarchistów.
Przed rozmową z Czapą nie sprawdzałem wioski w ich poszukiwaniu. Jeśli dobrze pamiętam są na strychu domu w okolicach najbardziej oddalonego od bazy Wolności rogu wioski (nie w samym rogu).