[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 30 Sty 2010, 17:35

@Hssiss co do Śruby to nie on daje zadanie o informacjach w PDA a jeśli się nie mylę to dowódca Bariery po odparciu ataku Monolitu (jeśli się mylę to Łukasz po którymś zadaniu). "Zadanie" nie pojawia się w naszym PDA, jest to tylko informacja podczas rozmowy. BTW: ktoś mógłby podać wskazówkę gdzie znaleźć PDA dla Barnaby? I czy tylko ja mam ich dwóch (2 Barnabów stoi obok siebie :) )?
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 30 Sty 2010, 17:44

Kester napisał(a):I czy tylko ja mam ich dwóch (2 Barnabów stoi obok siebie :) )?

Że co? To na 100% jakiś bug. Dziwne że nie wywaliło Ci bug trapem, bo powinno.
Daj skrina, bo nie wierzę!
...Ale się Dymitr zdziwi, jak to zobaczy... :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 30 Sty 2010, 17:59

Tymczasowo nie mam czasu grać, może późniejszym wieczorem uda mi się zuploadować screeny :) Natomiast wdzięczny byłbym za małą wskazówkę.
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez BJ Blazkowicz w 30 Sty 2010, 18:07

Jest taki bug gdy u sacharowa kupi się naraz 2 antidotum, ponieważ postać jest generowana gdy zakupimy antidotum.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 30 Sty 2010, 18:13

Kupiłem jedno antidotum, ale jak przy pierwszych 2 notatkach mam w lewym górnym rogu ikony w ekwipunku liczbę 1, tak przy trzeciej (tej z bunkra naukowców) mam liczbę 2.

Edit: a oto i dwóch Barnabów:
http://img98.imageshack.us/i/barnabowdwoch1.jpg/
http://img686.imageshack.us/i/barnabowdwoch2.jpg/
Ostatnio edytowany przez Kester, 30 Sty 2010, 21:57, edytowano w sumie 1 raz
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 30 Sty 2010, 21:56

Ja mam inny problem, na szczęście nie z takich co uniemożliwiają grę, jednak bywa potwornie irytujący.

Gdy moja noga miała trafić po raz pierwszy na napromieniowaną ziemię magazynów wojskowych (działo się to w przerywniku między lokacjami Bar i MW - w czasie zapisywania i ładowania gry). Przywitał mnie stalker... na pulpicie. (Mam taką tapetę). Nie było to strasznym problemem, ponieważ gra zdążyła się zapisać (auto save zadziałał - po wczytaniu byłem już w Magazynach). Problem ten początkowo dotyczył tylko MW. Teraz gdy problem dotyczy już przejścia z:
1)Baru do Dziczy,
2)Dziczy do Jantaru,
3)Dziczy do Baru,
4)Baru do Magazynów.
zaczynam naprawdę się irytować.

Tu mam logi z przejścia z Dziczy do Baru:
Najbardziej interesujący fragment jest na samym dole.
Daję całość, żeby ktoś kto się na tym zna mógł powiedzieć dlaczego, aż tyle nieznanych programowi komend pojawia się w logach i czemu aż tyle plików jest uznanych za zaginione.

*:

Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 3005.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33102 files cached, 6111Kb memory used.
Init FileSystem 4.621896 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx]successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2011084 K], reserved[17588 K], committed[68416 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9350 K], process heap[623 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2785 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp

[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:611]: NVIDIA GeForce 8800 GT
* GPU driver: 6.14.11.9062
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 999 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'

count of .thm files=5
load time=138 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\bullet\collide\default03gr.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg
! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg

* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [338 ms]
"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 86436 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 28077 ms
* [prefetch] memory: 85502Kb
* phase time: 28125 ms
* phase cmem: 171938 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 118 ms
* phase cmem: 158488 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 158489 K
Wczytywanie zapisanej gry "toudee_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9087 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 26666 objects are successfully loaded
* Game toudee_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' (2.923s)
* phase time: 2922 ms
* phase cmem: 193267 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 60 ms
* phase cmem: 193258 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 18 ms
* phase cmem: 193282 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 193282 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2047 ms
* phase cmem: 231832 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 535 ms
* phase cmem: 232852 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46739 verts, 1460 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 55333 verts, 1729 Kb
* [Loading VB] 29135 verts, 910 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 640716 indices, 1251 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 10059 verts, 117 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048563 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 259041 indices, 505 Kb
* phase time: 1986 ms
* phase cmem: 233177 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 336 ms
* phase cmem: 236020 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 114 ms
* phase cmem: 236046 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l08_yantar\level.hom
* phase time: 35 ms
* phase cmem: 236314 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l08_yantar_musics'...
* phase time: 149 ms
* phase cmem: 236331 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 935 ms
* phase cmem: 247619 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1608, 800158 K
* t-report - lmap: 5, 5120 K
* phase time: 17102 ms
* phase cmem: 247619 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 247619 K
* [win32]: free[541556 K], reserved[255348 K], committed[1300184 K]
* [ D3D ]: textures[805279 K]
* [x-ray]: crt heap[247616 K], process heap[943165 K], game lua[22818 K], engine lua[171 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6558 K], smem[28222 K]
! auto-generated bump map: act\act_nanosuit_dark_bump#
* MEMORY USAGE: 272043 K
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\patron1_bump
! auto-generated bump map: arsenal_mod\famas_g2_d1_bump#
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 26788 objects are successfully saved
* Game jantar.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\jantar.sav'
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_aks74u_sk49788:9788], parent[wpn_aks74u_sk49788:9788], section[wpn_aks74u_sk4]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 26799 objects are successfully saved
* Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [1521 ms]
"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 223744 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 244 ms
* phase cmem: 210004 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 210004 K
Wczytywanie zapisanej gry "toudee_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9087 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 26799 objects are successfully loaded
* Game toudee_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav' (2.551s)
* phase time: 2551 ms
* phase cmem: 213712 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 213668 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 213692 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 213692 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2220 ms
* phase cmem: 256588 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 537 ms
* phase cmem: 257277 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65436 verts, 2044 Kb
* [Loading VB] 29084 verts, 908 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60724 verts, 1897 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 51161 verts, 1598 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 670620 indices, 1309 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 44381 verts, 520 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 746175 indices, 1457 Kb
* phase time: 822 ms
* phase cmem: 257191 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 210 ms
* phase cmem: 258091 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 81 ms
* phase cmem: 258101 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l06_rostok\level.hom
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 258222 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l06_rostok_musics'...
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 258241 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 262928 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1862, 872191 K
* t-report - lmap: 5, 5120 K
* phase time: 6513 ms
* phase cmem: 262929 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 262929 K
* [win32]: free[486732 K], reserved[186004 K], committed[1424352 K]
* [ D3D ]: textures[877311 K]
* [x-ray]: crt heap[262927 K], process heap[1031953 K], game lua[22773 K], engine lua[196 K], render[2757 K]
* [x-ray]: economy: strings[45539 K], smem[31698 K]
* MEMORY USAGE: 277116 K
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 26724 objects are successfully saved
* Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav'
- Disconnect
stack trace:


[error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.]


Tu dla odmiany jest Fatal Error z przejścia z Baru Do Magazynów:

:

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 749
[error]Description : std: out of memory


stack trace:

Logi kończą się właśnie na "stack trace:" i nie ma żadnego dopisku dalej.
To trochę dziwne, tak samo jak komunikat o braku pamięci przy 2 GB ram i ponad 116 GB na dysku.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 31 Sty 2010, 02:57

Niepotrzebnie się trudziłeś z zakreślaniem na czerwono, bo to nie są błędy... a w każdym razie, będziesz miał je zawsze ;)
Natomiast sam błąd jest przedziwny, przyznaję :?:
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KoweK w 31 Sty 2010, 03:00

Hssiss napisał(a):Tu dla odmiany jest Fatal Error z przejścia z Baru Do Magazynów:

:


Zmniejsz szczegółowość tekstur, powinno zadziałać na out of memory.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 31 Sty 2010, 06:03

Uwaga potok pytań:
Jak to zrobić?
W opcjach gry?
Może udałoby się jakoś dodać pamięć?
Coś usunąć?

* Game Toudee_autosave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\toudee_autosave.sav'
- Disconnect
stack trace:


[error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.]


Ta czerwona linijka mnie cholernie interesuje. Może są jakieś pliki, które z czymś kolidują?

A i ponawiam pytanie. Kiedy pojawiają się dokumenty/pda/informacje dla Śruby?
Wykonałem już 5 zadań w stylu - przynieś/zabij/wybij i mam średnią ochotę niszczyć posterunek powinności na wysypisku bez potrzeby. Może te dokumenty już gdzieś leżą? Powiedzcie gdzie i czy pojawiają się przed czy po ostatnim mózgozwęglaczu.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 31 Sty 2010, 10:15

Hssiss przeczytaj mój post na szczycie tej strony. Same informacje jak już w którymś z moich wcześniejszych postów wspomniałem, leżą na strychu jednego z domków w wiosce Pijawek w Magazynach Wojskowych. Chyba że pomyliłeś Śrubę z Barnabą, to w tedy sam bardzo chciałbym wiedzieć.
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Hssiss w 31 Sty 2010, 12:44

Tak, przeczytałem. Tyle, że zadałem niewłaściwe pytania.
Raczej chodziło mi o to czy one są tam cały czas, czy pojawiają się dopiero po rozmowie z Czapą lub Łukaszem.
(Przeszukałem niemal całą wioskę bez efektu, a w dodatku następne zlecenia do Łukasza to "Zniszcz posterunek powinności/wojska". Nie lubię tłuc ludzi z frakcji, która dla odmiany tłucze anarchistów.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kester w 31 Sty 2010, 13:14

Przed rozmową z Czapą nie sprawdzałem wioski w ich poszukiwaniu. Jeśli dobrze pamiętam są na strychu domu w okolicach najbardziej oddalonego od bazy Wolności rogu wioski (nie w samym rogu).
Kester
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 19 Sty 2010, 19:52
Ostatnio był: 17 Paź 2010, 12:14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości