Hssiss napisał(a):Mod musi wykorzystywać jeden z dość "inwazyjnych" modów graficznych:
Przy wejściu w "opcje" natychmiast następuje "zaciemnienie" obrazu.
if (not self.st.disabled_objects[obj:id()]) and (obj:parent()==nil or not IsStalker(obj:parent())) and
(obj_owner[obj:id()]==nil or obj_owner[obj:id()]==npc:id()) and npc:accessible(obj:level_vertex_id()) and
(db.actor==nil or db.actor:alive()==false or db.actor:position():distance_to_sqr(obj:position())>6) then
local valuable,corpse=isValuable(obj)
if valuable then
local value=3000
if not corpse then
value=objValue(obj)
end
if value<=0 then value=0 end
local max_dist=5+math.sqrt(value)
if busy then
max_dist=max_dist/5
end
local dist=level.vertex_position(obj:level_vertex_id()):distance_to(npc:position())
local corrected_dist=dist
if dist>5 then
corrected_dist=5+(dist-5)/math.sqrt(value)
end
if dist<max_dist and corrected_dist<min_dist and dist<dist_limit then
min_dist=corrected_dist
claimGObject(npc,self.st,obj)
res=true
end -- function check_item
for o in npc:memory_visible_objects() do
check_item(o)
end
for o in npc:memory_sound_objects() do
check_item(o)
end
-- for o in npc:not_yet_visible_objects() do
-- check_item(o)
-- end
if res then
mylog(npc:name() .. " claimed "..getGObject(self.st):name().." cact "..tostring(npc:motivation_action_manager():current_action_id()),"grb")
end
end
)
return res -- false -- res
end
kalash napisał(a):
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...dow of chernobyl\gamedata\scripts\watcher_act.script:283: attempt to index a nil value
stack trace:[/code]
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość