[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Patterson w 01 Lis 2009, 17:23

Najlepiej iść wzdłuż ścian elektrowni, drzwi będą tylko jedne. Przynajmniej ja jedne znalazłem, no i one wyrzucą cię wewnątrz elektrowni.
Patterson
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Sty 2008, 03:40
Ostatnio był: 24 Lip 2010, 20:34
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez YAca w 17 Lis 2009, 18:10

Czegoś nie rozumiem... Kiedy zdecydowałem się olać gości ze świadomości i przejść kawał drogi przez portale do ich laborki doszedłem do ostatniej anomalii teleportującej - wchodzę w nią, ale gra się nie kończy tylko przenosi mnie na parterowy poziom, na ziemię. Gdzie dalej iść?
Pozdro
YAca
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 14 Paź 2009, 18:36
Ostatnio był: 12 Gru 2009, 21:53
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Messiah w 17 Lis 2009, 18:24

Dalej zabijasz kontrolera (Koszej sie chyba nazywa) i idziesz tam skąd wyszedłeś, przechodzisz przez drzwi i masz free play ;p.
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez YAca w 18 Lis 2009, 17:33

A co należy zrobić by był ten fajny filmik - zwieńczenie nieprzyłączenia się do świadomości Z ?
Ostatnio edytowany przez caleb59, 21 Lis 2009, 13:07, edytowano w sumie 1 raz
YAca
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 14 Paź 2009, 18:36
Ostatnio był: 12 Gru 2009, 21:53
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Handlarz w 23 Lis 2009, 21:16

Nie wiem co mam nie tak z Oblivionem lost 2.2 bo olewam świadomość i idę do właściwego zakończenie, przechodzę przez wszystkie portale i zamiast mnie gdzieś przenieść i rozpocząć free play to mam filmik końcowy i napisy i tyle - o co chodzi?
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez majdanek w 24 Lis 2009, 01:30

jak wyjdziesz z elektrowni po wybraniu zakonczenia to nie idz w portale tylko zawroc, przez tez drzwi co wyszedles
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Patterson w 29 Lis 2009, 19:17

Im dłużej szlajam się po Zonie we freeplay’u tym bardziej zauważam jeden, no może nie bug, ale denerwujący aspekt takiej rozgrywki. Otóż większość ludzi dla których wykonywaliśmy zadania nie żyją...

Bies, Wilk i jego zastepca, Lis, Dimka z Wolności, Czacha ,sierżant z powinności(ten co zleca zadanie likwidacji psów nieopodal.) no i inni którzy stoją na wolnym powietrzu nie maja szans z mutantami po blowoutach. Trochę szkoda, bo niektórych lubiłem.

Jeszcze ciekawostka, mam „świetną” opinie i zupełnie przypadkiem przyłączyłem się do ekologów i teraz powinność jak i Wolność stała się moimi przyjaciółmi, są zieloni a od czasu do czasu na terenie który oczyszczę pojawiają się ekolodzy w swoich kombinezonach i zbierają dane.

Co do końcówki, to ja przeszedłem przez wszystkie portale i ostatni kończoncy grę wywalił mnie za elektrownią gdzie szaleje nieśmiertelny kontroler, znalazłem od tyłu wejscie do elektrowni które przetransportowało mnie w okolice pomieszczenia z hologramem, wróciełm sie przez cała elektrownie do wyjscia i byłem już od frontu elektroni.
Patterson
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Sty 2008, 03:40
Ostatnio był: 24 Lip 2010, 20:34
Kozaki: 0

[Oblivion Lost 2.2] spolszczenie tekstowe (kinowe)

Postprzez iceeq w 19 Gru 2009, 13:50

Witam,
Prosze byscie odrazu nie negowali tego wątku/postu poniewaz jestem nowym uzytkownikiem. Szukam w sieci od paru dobry godzin jakiegos normalnego wytlumaczenia krok po krok (dla osoby ciemnej) jak zainstalowac mod oblivion lost. Posiadam Stalker Shadow of Charnobyl, mod oblivion lost (niestety nie wiem jaka wersja bo nigdzie nie jest napisane) oraz patch 1.00005. Jesli ktosby byl na tyle mily i moglby napisac instrukcje instalacji lub odeslal mnie do prawidlowej strony gdzie moge ową instrukcje znalezc bym był wdzięczny. Nie wiem czy wątek jest umieszczony w dobrym subforum, tak mi sie wydaje. Wszystkim życzliwym dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez KoweK, 21 Gru 2009, 13:43, edytowano w sumie 1 raz
iceeq
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:37
Ostatnio był: 22 Lut 2010, 02:14
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE] Oblivion Lost - instalacja.

Postprzez caleb59 w 19 Gru 2009, 14:00

Najpierw zapoznaj sie z tym tematem: viewtopic.php?f=49&t=625
Nastepnie pobierz i zainstaluj moda: http://stalker.filefront.com/file/Obliv ... 1005;93039
A tu masz spolszczenie do wersji 2.2: viewtopic.php?f=49&t=4152
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [PYTANIE] Oblivion Lost - instalacja.

Postprzez iceeq w 19 Gru 2009, 15:14

To tak, moze powiem co robie krok po kroku.
1. Instaluje Stalker SOC
2. Zamieniam w pliku fsgame linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
false na true
3. Tworze folder "gamedata" w Folderze Stalker SOC.
4. Patchuje ver gry patchem 1.00005.
5. Wgrywam mod Oblivion Lost do folderu gamedata. (podany w temacie)
6. Spolszczam Oblivion Lost spolszczeniem podanym w temacie.
Robie wszystko poprawnie ?

EDIT:
Wszystko działa, dzięki za pomoc. Topic closed.
Ostatnio edytowany przez iceeq, 20 Gru 2009, 16:10, edytowano w sumie 1 raz
iceeq
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:37
Ostatnio był: 22 Lut 2010, 02:14
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE] Oblivion Lost - instalacja.

Postprzez smok61 w 19 Gru 2009, 17:32

Ja zrobiłbym to tak.
1. Instaluje Stalker SOC
2. Patchuje patchem 1.0005.
3. Zamieniam w pliku fsgame linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
false na true.
4.Kopiuje folder gamedata z Oblivion Lost do gry.
5.Kopiuje spolszczenie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Bastrad w 27 Gru 2009, 21:02

Mam pewien problem. Zainstalowałem Obliviona i patcha i kiedy próbuję włączyć grę, wyrzucany jestem do pulpitu i wyskakuje mi okno XRay Engine z takim blędem:
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01157CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)

EAX=02FD4E50 EBX=0000002A ECX=02FD4E58 EDX=02FD4F77
ESI=011822A8 EDI=0033CE88 FLG=00000216
EBP=0033C588 ESP=0033B580 EIP=01157CB5
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000
Jeśli macie jakieś wstrząsające zdjęcia z Prypecia, piszcie na PW.
Image
Awatar użytkownika
Bastrad
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 13 Paź 2008, 22:29
Ostatnio był: 29 Kwi 2010, 16:11
Miejscowość: Ruda Śląśka
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości