Użyj
tego moda jako szablonu do tworzenia zadań z wiekszą ilością artefaktów, części ciał mutantów itp. do zdobycia.
Modyfikacja* dodaje do gry tylko i wyłącznie jedno zadanie w którym Sidorowicz zleci nam zdobycie piętnastu ogonów nibypsa.
Zwróć uwagę na skrypt
mymod.script** (scripts) - to właśnie on definiuje co i w jakiej ilości będzie celem zadania, a także to, co dostaniemy w nagrodę za wykonanie questu.
Generalnie po analizie plików moda będzie można stworzyć własne - nowe - zadania.
W modzie wykorzystane zostaly funkcje z plików
amk.script i
sak.script - ich nazwy (odpowiednio
mymod2.script i
mymod3.script) zmieniłem już wcześniej aby uniknąć bugów przy ewemntualnym łączeniu wspomnianych plików z innymi modyfikacjami.
* - testowana na łatce
1.0004 (nowa gra wymagana)
** - pozostałe dwa skrypty to pliki wykonawcze, tj. są niezbędne do tego by zadania działały, ale nie musisz ich analizować