Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Re: [TUTORIAL]Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez asdasdasd w 10 Gru 2009, 01:28

chcialbym zmienic parametry zadania za pendrive żwawego, wie ktoś gdzie je znaleźć? ;__;
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [TUTORIAL]Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez utak3r w 10 Gru 2009, 01:42

Nie jestem pewien, czy myślimy o tej samej akcji, ale w pliku escape_dialog.script odszukaj:

Kod: Zaznacz wszystko
function give_wounded_flash(first_speaker, second_speaker)
   dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "esc_wounded_flash", "out")
   dialogs.relocate_money(second_speaker, 1500, "in")
end
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [TUTORIAL]Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez asdasdasd w 10 Gru 2009, 02:04

Niestety to nie to gdyż w pliku pokazuje że daje to 2300 golda, jednak misja daje 1600 golda ;] Jest to 1 misja z samego początku gdy idziemy wybić bandytów i dostajemy pendrive od ziomka którego uratowaliśmy. Probowalem szukac po ilosci hajsu (1600) ale nie znalazłem o.O w escape_dialog
asdasdasd
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Paź 2009, 02:27
Ostatnio był: 21 Kwi 2010, 19:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL]Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez Kuroi w 27 Gru 2009, 15:07

Gdzie zmienić nagrody za zadania wątku głównego? np. chcę zmienić to, co dostanę za uratowanie żwawego u Sida i Wilka. Niby jest tam dział "storyline" ale tam nie ma w/w zadania :/
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez beki90 w 31 Sie 2010, 16:17

Ja mam w ogóle inne pytanie, możliwe, że tak banalne, że aż śmieszne, ale nigdzie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.
Co zrobić, żeby mody działały? Rozpakowałem sobie gamedata itp.,itd., planuję coś zmienić w plikach, ale pytanie brzmi: skąd gra będzie wiedziała, że ma korzystać z moich zmienionych plików, które są w folderach, zamiast swoich oryginalnych (zapakowanych) plików .db0 itd. Usunąć tamte oryginalne pliki i zostawić tylko rozpakowane w folderach? Czy może spakować je jakoś spowrotem po modyfikacji i nadpisać te oryginalne?
Proszę o pomoc!
beki90
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 31 Sie 2010, 16:04
Ostatnio był: 31 Sie 2010, 22:51
Kozaki: 0

Re: Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez utak3r w 01 Wrz 2010, 02:06

Wątek przyklejony.... i po co przyklejony, skoro nikt nie czyta...
viewtopic.php?f=49&t=625
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez Kuskus w 03 Gru 2012, 20:28

Chciałbym zmienić ilość przedmiotów potrzebnych do zaliczenia zadania: np. żeby trzeba było przynieść do Sida 2 Meduzy zamiast jednej. Zwykłe wpisywanie po przecinku nie daje rezultatów, tak samo wpisywanie w nawiasy, dodawanie plusów i znaków równości. Próbowałem grzebać w skrypcie, ale nic dobrego z tego nie wyszło :-/

EDIT

Dzięki Nelson, jak coś wymodze to dam znać;)
Ostatnio edytowany przez Kuskus, 09 Gru 2012, 10:16, edytowano w sumie 1 raz
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: Jak zmienić przedmioty otrzymywane za zadania itp.

Postprzez nelson82 w 09 Gru 2012, 00:25

Użyj tego moda jako szablonu do tworzenia zadań z wiekszą ilością artefaktów, części ciał mutantów itp. do zdobycia.
Modyfikacja* dodaje do gry tylko i wyłącznie jedno zadanie w którym Sidorowicz zleci nam zdobycie piętnastu ogonów nibypsa.
Zwróć uwagę na skrypt mymod.script** (scripts) - to właśnie on definiuje co i w jakiej ilości będzie celem zadania, a także to, co dostaniemy w nagrodę za wykonanie questu.
Generalnie po analizie plików moda będzie można stworzyć własne - nowe - zadania.

W modzie wykorzystane zostaly funkcje z plików amk.script i sak.script - ich nazwy (odpowiednio mymod2.script i mymod3.script) zmieniłem już wcześniej aby uniknąć bugów przy ewemntualnym łączeniu wspomnianych plików z innymi modyfikacjami.

* - testowana na łatce 1.0004 (nowa gra wymagana)
** - pozostałe dwa skrypty to pliki wykonawcze, tj. są niezbędne do tego by zadania działały, ale nie musisz ich analizować
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości