[Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez PrzemoC w 19 Paź 2009, 19:47

Czyli wiem już wszystko co i jak. Pamiętam, że jak wyrzucałem artefakty z plecaka,
to niektóre z nich pląsały... Tj. np 'kropelki" się bujały, i poruszały, jak wrzucałem
je do "elektro", żeby zrobić "łzy Elektry" czy coś, to mi po pewnym czasie wychodziły
z anomalii... może masz to samo? Spróbuj wrzucić do anomalii która jest ograniczona
przez teren. Jest taki przepis że robi jeden artefakt z czterech, trzeba je wrzucić do
"galarety". Taka "galareta" jest w dziczy, idąc od baru zaraz po lewej w garażu
za najemnikami. Polecam zobaczyć tam.
I jedno pytanko: czy anomalia działa na artefakt?
Znaczy, czy np Elektro go razi? U mnie tak właśnie było, tylko po jakimś czasie się uspokajało.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Reklamy Google

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Crisu w 19 Paź 2009, 19:52

Ehh, chyba nikt nie napisał tutaj, że początek transmutacji jest gdy ekran rozbłyska na biało...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 19 Paź 2009, 20:46

:facepalm:
Wyjaśnię to baaardzo powoli korzystając z nieco zmienionej analogii jakiej użyli bracia Strugaccy w pikniku:

Małpa ma maszynę, która ma kilka dziur (anomalie) i dużo różnych kamyków (artefakty).
Małpa wie, że gdy wrzuca określony kamyk, w nocy(19:00-6:00), do odpowiedniej dziury, i ma odpowiedni rysunek dziury i kamyka (recept) MOŻE dostać banana.
Gdy małpa poczeka kilka godzin otrzyma banana (gotowy artefakt) lub pomarańczę (cobblestone) lub nic.
Zawsze przy wrzucaniu kamyka jasne światło oślepia małpę(artefakt trafia do anomalii).
Zawsze gdy maszyna ma wyrzucić banana/pomarańczę/nic, robi to tą samą dziurą do której małpa wrzuciła kamyk.
Małpa zawsze musi podejść i własnoręcznie podnieść owoc.
Małpa zawsze przed otrzymaniem owocu (lub niczego) widzi w prawym oku na samym dole czerwony napis i godzinę - 3:32 "BANAN"
(Przykład realny komunikatu z pda - 3:32 Transmutacja zakończona: ELECTRA TEARS).
Po raz pierwszy małpa nie widzi żadnego czerwonego napisu i żaden owoc nie wypadł bez względu na czas oczekiwania i ilość wrzuconych kamyków.
Co się zepsuło tego małpa nie wie, ale jest pewna, że coś jest nie tak.

CZY TO JEST WYSTARCZAJĄCO JASNE DO CIĘŻKIEJ CHOLERY?!
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez PrzemoC w 20 Paź 2009, 10:53

A grasz na DM czy OL2.2? Jak pierwszy raz zainstalowałem DM to miałem wymieszana podstawkę
stalkera z modem. Objawiło się najbardziej w tym, że w x18 miałem zadanie "zabij burera
w podziemiach." W podziemiach nie było burera, tylko polter, jak w podstawce. Nie dało się
wykonać zadania, nie dało się z pomieszczenia wyjść. Pomógł reinstal gry i moda. Może zrób to samo?
Nawet jak zainstalowałem moda jak należy, tak ja ja z resztą, coś się mogło spieprzyć.
Nie gwarantuje że zadziała, ale innego rozwiązania nie widzę na dzień dzisiejszy.
P.S
Radzę też przez SB zaprosić więcej osób do dyskusji w temacie.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 20 Paź 2009, 15:01

Ten błąd pojawia się i w jednym modzie i drugim. (DM korzysta przecież z OL 2.2)
Żeby go naprawić trzeba wrócić o parę save'ów, gdy transmutacje jeszcze działały.
W czystym OL 2.2 zwykle ten błąd pojawiał się gdy w trakcie jednej transmutacji pojawiały się 2-3 zwarcia pod rząd.
Tu pojawiło się to nagle gdy mutowałem artefakty w dolinie mroku zamiast robić to jak zwykle w dziczy czy jantarze, w między czasie nie było żadnego zwarcia.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez xxKoMiSxx w 20 Paź 2009, 15:06

A ja mam taką prośbę - niech ktoś nagra filmik i pokaże jak on to robi.
xxKoMiSxx
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 17 Mar 2009, 21:11
Ostatnio był: 07 Lut 2017, 17:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 20 Paź 2009, 15:16

Daj spokój to nie jest tak, że ten bug wyskakuje na zawołanie.
Po prostu czasem się zdarza i tracę wtedy dużą partię save'ów. Jeśli będę miał ponownie ten problem to spróbuję to nagrać, ale jak na razie skasowałem 4 zapisy (z kordonu, wysypiska, agropromu i baru), żeby wszystko znowu działało.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości