[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 14 Paź 2009, 09:12

Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.

Opis:
Wstępnie zauważone zmiany:
-intensywne niebo, słońce i w ogóle pogoda,
-promienie mocnego słońca (jakby trochę za słabo jednak jeszcze dla mnie) przebijają przez liście drzew,
-fajny reskin broni,
-broń bardzo celna z obu stron.
-zaczynamy grę ok. godz. 4 -tej z wczesnego rana, więc jest jeszcze mocno ciemno.
-mocne wyposażenie naszego bohatera już na początku gry,
-wszystko odpicowane na maxa ( detale otoczenia, postaci, cieni itp.).
-mało widoczne niektóre anomalie i przemieszczają się.
-można u Sida i Barmana "zapisać" się do danej frakcji,
-można znaleźć skrzynki naprawcze do naszego wyposażenia,
-"wredne" czyt. bardzo ciężkie blowouty,
-stalkerzy zbierają artefakty, przeszukują zwłoki.
-można zwerbować kumpla/li na akcję, czyli wykonać zadanie wspólnie,
-artefakty jako broń w pierwszym oknie,

Zawiera:

Oblivion Lost
AMK Arsenal
Panoramic Mod
Argus textures
Arena Extension
Stalker Arcade
InGameCC mod
RepairMod
Real difficulty
Strelok Suit
RFYL**
DetectorMod
Quest Overhaul
ArtifactWeight
Bolt Retextured
Attachment Retextured
Grenades Retextured
Binocular Retextured
NMDG: No More Diving Goggles
Knife Retextured
Real Winchester1300 and SPAS12
Nightvisions and enviromental ambient
All Monsters Parts
Monster Hordes
Zone Life
Outfits Pell-Mell
7 New Unique Weapons
1 Old-New Unique Weapon
Real Reputation
Free Life
ArcadeHeal
Tough Guys...and other

Działa na wersji Stalkera: 1.0004 lub 1.0005

Instalacja:
1.Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

2. Skopiuj fixa odpowiedniego do posiadanego patcha.

3. Wybierz tekstury drzew.

4. Jeśli masz monitor nie-panoramiczny, skopiuj tekstury celowników z folderu - Scopes - Normal Monitors.

5. Jeśli będą jakieś problemy z grafiką, skasuj folder shaders z folderu gamedata. Powinno pomóc na problemy z wydajnością.

(dokładny opis instalacji moda podałem w poście niżej)

Download:
FileFront

Uwaga!
Zaleca się ustawić 4096 mega pamięci wirtualnej w systemie i dopisanie w linii komend gry parametru "-noprefetch"

EDIT
Autor moda Majorsoft zapodał alternatywny link do jego pobierania:
TUTAJ

oraz dodatkowy do wgrania Mosina-Naganta i RUGERa GP-100:
TUTAJ

EDIT2:
Ponieważ często są zapytania w temacie o spolszczenie do tego moda, podaję link:
OL22_pol_rev.1.05

Wykonał je niejaki Tyro, który kiedyś gościł na naszym forum.
Grałem na tym, innego spolszczenia nie znam.
Ostatnio edytowany przez dorian 28 Cze 2011, 12:31, edytowano w sumie 9 razy

Za ten post dorian otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tomash STAR, Gabriel, kemot223.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja

Postprzez atikabubu w 14 Paź 2009, 09:54

Nawet nie dotknę tego! Śmierdzi Faiakesem :P
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja

Postprzez Messiah w 17 Paź 2009, 18:24

Działa to to? Bo 800 mb to sporo.
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilac

Postprzez dorian w 18 Paź 2009, 15:32

Działa na bank. :D
Skoro zapodałem, to wypada też, żebym jako pierwszy stestował, więc testuję.
I tak póki co, na gorąco po kolei:
-trza wgrać gamedata moda do gry (wiadomo),
-koleś, który moda zrobił zapodał w nim również fixy w zal. od wersji, na której gramy, czyli 1.0004 lub 1.0005 jednak gra mi na 1.0004 z samym tym fixem od niego nie chciała odpalić.
Doszukałem się, że wydał drugi fix tutaj :

http://stalker.filefront.com/file/STALKER_Oblivion_Lost_ULTIMATE;105221

chociaż w komentarzach do linku j.w. autor podaje, że należy ściągnąć ten fix, ale jednak poprawiony z megaupload:

1.0004.ARENA.FIX.zip

wgrałem go (to b.ważne, bez niego mod może nie odpalić).
Dalej wgrałem :
-z pliku extras: trees (liście na drzewach lub bez = do wyboru),
-tracers (widoczny lot kul lub nie = do wyboru),
-TV Enhanced (różnorodne filmiki w telewizorach w bazach, łącznie z fajnie kręcącą dupą laską na ekranie).
-shaders i tu są do wyboru opcje dla najszybszych, średnich i słabszych kompów. Jeśli są problemy, można tego folderu nie wgrywać. Ja sobie wgrałem plik r2 dla najszybszych i poszło ładnie, a różnica w obrazie jest kolosalna.
-spolszczenie od Tyro do O.L.2.2.,
-po usunięciu localization.Itx poszło pięknie.

Wstępne skriny :

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Opis:
Broń jest baaardzo celna z obu stron, rozgrywka b.trudna. Jeden nierozważny wychył zza winkla, czy drzewa i kulka w łeb, nawet z dość daleka. I to lubię, bo nie daje tutaj rady parcie na przód na maxa, trzeba bardzo uważać.
Są blowouty, jak na razie piękne, ale śmiertelne, a kilkanaście apteczek i antyradów i tak nie wystarcza = kaplica. Trzeba szukać schronienia i spier%$alać biegiem. Po blowoucie jak na razie wysyp mutantów i zombie, jest izlom, chimery, pijawy itp.. Wkurzał mnie za to mocno efekt rozmycia w oddali, czyli dept of field, gów&%no było widać już z 0,5 km, więc to zmieniłem i teraz jest git, widać bardzo daleko, tylko sam horyzont nieco rozmyty. No i nie było lekkiego bujania podczas chodzenia, co lubię, tylko "płynąłem" stabilnie do bólu, więc jak komuś nie pasuje to też można to zmienić.
Poza tym pogoda.
W modzie jest bodajże S.W.O. 3.0 od Trojanucha i pogoda jest bardzo dynamiczna = od pięknego słoneczka do bardzo ciemnych chmur z mocną ulewą za chwilę, czyli ciemno, buro i ponuro, ale ja akurat uwielbiam takie klimaty. I jak już leje, to tak, że prawie nic nie widać, jak nie to są też gęste mgły.
Nie wiem, bo nie grałem w tamte mody, ale ten Ultimate sądząc po skrinach przypomina raczej dość mocno Stalker Complete'a 2009 i L.U.R.K.A jeśli chodzi o grafikę. A ta jest naprawdę świetna, może nawet niekiedy wręcz przesadnie. :wink:
Fajny też jest, niekończący się widok ogólny aż po sam horyzont, nie ma "pustych"/ białych miejsc w oddali. Kawałek tego widać na 3-cim/4-tym skrinie za posterunkiem wojska i na pozostałych też i tak jest wszędzie dookoła, co daje efekt olbrzymich przestrzeni.
Stalkerzy przeszukują i odciągają zwłoki, rzucają granatami itp., mocno ciemne noce. W nocy można się po cichu podkraść do gościa i może nas nie zauważyć. Spanie działa o.k.
Aaa, i jeszcze jedno. Udźwiękowienie w tym modzie jest tak samo piękne jak grafa, no wypas prawdziwy. Podczas walki odgłos broni rewela, słychać jak świszczą kule dookoła i walą np. o ściany, albo drzewa, tak samo fajne ładowanie magazynków. Prawdziwe mnóstwo spluw wszelakich do wyboru tylko odrzut mogły by mieć większy. Fajna też jest kosa do chlastania, nóż znaczy. :wink: Poza tym odgłosy Zony i jak pada deszcz to słychać też chlupot wody w kałużach. :wódka:
No, i już coś trochę wiadomo. Uważam, że jak na razie mod jest bardzo dobry i tnę dalej (póki co dotarłem do podziemi Agropromu).
Ostatnio edytowany przez dorian 28 Cze 2011, 12:33, edytowano w sumie 15 razy

Za ten post dorian otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pijawol.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja

Postprzez smok61 w 19 Paź 2009, 10:02

Witam.
Próbuję pobrać tego moda od rana i nic. Klikam na download now , przenosi mnie na tę stronę gdzie powinno rozpocząć się pobieranie i wraca z powrotem na poprzednią stronę.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilac

Postprzez dorian w 19 Paź 2009, 10:23

Wchodzisz tu i ściągasz, nic nie powinno przenosić.
Aby pobrać mod :

http://stalker.filefront.com/file/STALKER_Oblivion_Lost_ULTIMATE;105043

A tu nowy fix do moda dla wer. 1.0004 :

http://www.megaupload.com/?d=SXLCC7IF

Jak nie idzie lewym bezpośrednio to PRAWY KLAWISZ myszy na "download now" i wbijasz "zapisz element docelowy jako". U mnie działa.

Powinno pójść jak nie to spróbuj tu :
http://www.filefront.com/14718599/s.t.a.l.k.e.r.20u.l.t.i.m.a.t.e.7z/

tu do fixa:
http://www.filefront.com/14743525/1.0004.arena.fix.zip/
Ostatnio edytowany przez dorian, 03 Maj 2011, 11:59, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja

Postprzez smok61 w 19 Paź 2009, 11:03

No niestety moda nie mogę pobrać. Fix do moda dla wer. 1.0004 pobiera się bez problemu a mod nie. Zastanawiam się czy to nie jakiś problem techniczny u nich. Mam pecha do tego moda. Wczoraj wieczorem rozpocząłem pobieranie i w połowie wyłączyli prąd.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Normandia w 19 Paź 2009, 17:35

Z opisu doriana wynika że mod jest bardzo ciekawy ja dopiero pobieram więc nie wypowiem się jeszcze na ten temat.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 20 Paź 2009, 09:13

Kolejne skriny i fajna niespodzianka.
Nasze dobre znajome :
Image
Tu są dwie, bo jedną wcześniej ubiłem, w sumie były cztery w tym miejscu, z czego o jednej z nich, czyli owa niespodzianka za chwilę.
Komitet powitalny, razem wylazło ich chyba ze 20-stu i było naprawdę ciężko, tym bardziej, że chłopaki naprawdę bardzo celnie strzelają, ale to standard w tym modzie :

Image

Reszta skrinów, czyli tak powinien wyglądać beton/asfalt, zamglona i deszczowa Zona i tak często bywa w samo południe, a nawet duuużo ciemniej :

ImageImageImage

Teraz o niespodziance, a przynajmniej ja do tej pory w żadnym ze znanych modów takiej akcji nie miałem.
Wyszedłem w nocy z podziemi, założyłem tłumik, po cichu zdjąłem wartownika z wieży i cichcem na nią, bo może tam będę bezpieczny. Wlazłem na górę, przysiad i dalej nic, cisza to siedzę. Wtem usłyszałem jak pijawa rozdarła się w pobliżu to za lornetkę i badam co się dzieje. Pijawki nie namierzyłem, to na sałdatów lukam w oddali. A tu nagle patrzę, jeden z nich też właśnie przez lornetkę gały na mnie z dala wlepia, namierzył mnie i się zaczęło. Osaczyli mnie na tej wieży i zaczęli obchodzić z różnych stron i tłuc na maxa, mało tej wieży nie rozwalili. Kule świszczą, deski się sypią i w ogóle..Nawet zejść już za bardzo nie mogłem. Skupiłem się na nich i pruję też. Słyszę, pijawa leci, niech se leci, może się za nich zabierze. A tu raptem, ni stąd, ni zowąd pijaweczka po szczebelkach na górę do mnie wycięła, pogłaskała mnie łapkami parę razy i po mnie. Kolesie wojskowi nawet za bardzo męczyć się ze mną nie musieli, bo ona załatwiła sprawę raz dwa. Szczęka mi opadła, gały w 5zł. i nawet nie jęknąłem...
W innych modach zdarzało mi się, że bodajże chimery właziły na wieże, żeby się ze mną pobawić, ale pijawka nigdy. Może wcześniej miałem niefart i mi się nie przytrafiało, za to tutaj to naprawdę fajna sprawa..
P.S. Mam z kolei pytanie takie. Jak rozwalam skrzynki kosą to ich zawartość dopiero po dobrych paru sekundach wypada, czyli z opóźnieniem, a nie od razu i jest to osłabiające nieco. Nie jest to raczej wina moda, bo w Priboi'u miałem to samo. I co ciekawe, ale zaczęło się to jak się przesiadłem na Vistę, wcześnie na XP chyba tego nie miałem.
Może ktoś wie o co z tym chodzi.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 20 Paź 2009, 09:47

Witam
Czy ktoś mógłby wystawić tego moda bo z tego linka co jest podany za cholere nie mogę pobrać. Rano udało mi się rozpocząć pobieranie. Pobrało się około 300mb i stanęło. Drugi raz nie udało mi się już pobrać. Będę wdzięczny za pomoc.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez sola sideris w 20 Paź 2009, 18:17

smok61 napisał(a):Witam
Czy ktoś mógłby wystawić tego moda bo z tego linka co jest podany za cholere nie mogę pobrać. Rano udało mi się rozpocząć pobieranie. Pobrało się około 300mb i stanęło. Drugi raz nie udało mi się już pobrać. Będę wdzięczny za pomoc.


Cześć, jako że jestem nowym stalkerem na forum to "hajuszki" dla wszystkich.

Co do linku, bywa tak, że na filefront.com czasami muli ściąganie i przerwie w pewnym momencie i lipa. Ja akurat dzisiaj ściągałem moda i wszystko bez problemu poszło, transfer 100-120 kilo. Linki więc działają.
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Strzelec w 21 Paź 2009, 17:55

A jest jakakolwiek szansa, żeby autor tematu wrzucił paczkę z modem na inny serwer, np. Rapishare, Mediafire albo Sendspace? Link z Filefronta nie działa i tyle. Kończy ściąganie w połowie, o ile w ogóle zacznie. Jedna wielka porażka z tym mirrorem. Proszę o inny mirror, jeżeli można, bo jest to zbyt frustrujące, że nie można się dostać do tego.
Image
Awatar użytkownika
Strzelec
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lis 2008, 22:26
Ostatnio była: 21 Lip 2018, 21:22
Miejscowość: Kinsela
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości