[Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 16 Paź 2009, 23:28

Witam ponownie.
Aktualnie dostaję ataku szału z powodu bugu, który doprowadza mnie do skrajnej rozpaczy.
Problem dotyczy mutacji/transmutacji artefaktów.

Od czasu do czasu zdarza się, że mimo, że:
-Posiadam odpowiedni przepis.
-Posiadam odpowiedni artefakt.
-Wrzucam go do odpowiedniej anomalii.
-Robię to o odpowiedniej porze.

...anomalia po prostu połyka artefakt i mutuje go do siódmej nieskończoności.
(20h zony powyżej przewidywanego czasu transmutacji i dalej nic)
Mam już dosyć tego, że tracę cały postęp z ostatnich godzin gry.
Ktoś spotkał się z tym błędem i wie jak można to poprawić?
Mam ten głupi zwyczaj, że mutuję artefakty tak by mieć po dwie sztuki wszystkich najwyższych form i za każdym razem przydarza mi się taki numer - muszę kasować zapisy, tracąc wiele wykonanych zadań i już zmutowanych dużym kosztem artefaktów.

Proszę o pomoc i dobrą radę. Psia mać.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez milkyway w 18 Paź 2009, 13:30

ooo to jak się wrzuci artefakt do anomali to można utworzyć coś??? dzięki :wink:
milkyway
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Paź 2009, 08:39
Ostatnio był: 29 Gru 2009, 17:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 18 Paź 2009, 17:07

Milkyway od dziś będę się do ciebie zwracał captain Obvious.
Tak, są takie mody które pozwalają na transmutacje artefaktów, ale twój idiotyczny post wcale nie przybliżył mnie do rozwiązania tego cholernego problemu.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez milkyway w 18 Paź 2009, 17:31

dzięki. właśnie zdobyłem perze te twoje pierd*lenie artefakt o nazwie "mike". wrzuciłem ślimaka
do galarety i mam :D a ja od dzisiaj będę mówił na ciebie hihihi
milkyway
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Paź 2009, 08:39
Ostatnio był: 29 Gru 2009, 17:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez PrzemoC w 18 Paź 2009, 17:32

Z tego co pamiętam w OL2.2 czy DM każdy przepis ma pewne prawdopodobieństwo
powodzenia lub degradacji. Czyli że np. na 85% się da a na 15% rozwali Ci artefakt.
Nigdy się w to nie bawiłem ale może masz po prostu pecha? A "o odpowiedniej porze" tzn?
Udaje się ponoć tylko w nocy.

dzięki. właśnie zdobyłem perze te twoje pierd*lenie artefakt o nazwie "mike". wrzuciłem ślimaka
do galarety i mam :D a ja od dzisiaj będę mówił na ciebie hihihi


Taaak, jaaasne. W pół godziny odkrywasz że istnieją mody do stalkera, ściągasz OL2.2
już na samym początku gry masz ślimaka i galaretę? W niecałe pół godziny? "hihihi"?
Nie pytam się nawet ile masz lat, bo pewnie mniej niż 12. Oczywiście nie wiesz też,
co to znaczy "Oblivion"? Idź robić syf gdzie indziej, albo admini zrobią z tobą porządek.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez milkyway w 18 Paź 2009, 18:38

PrzemoC napisał(a):Z tego co pamiętam w OL2.2 czy DM każdy przepis ma pewne prawdopodobieństwo
powodzenia lub degradacji. Czyli że np. na 85% się da a na 15% rozwali Ci artefakt.
Nigdy się w to nie bawiłem ale może masz po prostu pecha? A "o odpowiedniej porze" tzn?
Udaje się ponoć tylko w nocy.

dzięki. właśnie zdobyłem perze te twoje pierd*lenie artefakt o nazwie "mike". wrzuciłem ślimaka
do galarety i mam :D a ja od dzisiaj będę mówił na ciebie hihihi


Taaak, jaaasne. W pół godziny odkrywasz że istnieją mody do stalkera, ściągasz OL2.2
już na samym początku gry masz ślimaka i galaretę? W niecałe pół godziny? "hihihi"?
Nie pytam się nawet ile masz lat, bo pewnie mniej niż 12. Oczywiście nie wiesz też,
co to znaczy "Oblivion"? Idź robić syf gdzie indziej, albo admini zrobią z tobą porządek.


nie umiesz czytać? włożyłem ślimaka do galarety, PODSZEDŁEM DO GALARETY wziąłem i odzyskałem ślimaka + mika. nie wiem, może już tam był, może odkryłem coś czego dotąd nikt ie wiedział. radze wziąć kurs czytania XD
milkyway
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Paź 2009, 08:39
Ostatnio był: 29 Gru 2009, 17:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 18 Paź 2009, 18:43

PrzemoC - nie o to chodzi.

Artefakty wrzucamy w godzinach 18/19-6:00.
Trzeba mieć przepis na artefakt.
Trzeba odczekać trochę czasu. (2-8h zony)
Trzeba mieć odpowiednią anomalię.
itd itp.

Jeszcze raz -Nie o to chodzi.
Błąd polega na tym, że nawet przy skrajnym niepowodzeniu (nie mam namyśli degeneracji tylko rozpad) wyświetli się informacja o zakończonej mutacji. U mnie nie wyświetla się nic. Żadnych info z pda. Nic.
Każdy następny artefakt wrzucony do anomalii (nie tylko tej trefnej) zachowa się tak samo. Będzie znikał - rozwieje się jak dym we mgle. Jakby go nigdy nie było. Na tym polega problem. Chcę znaleźć sposób na to by nie trzeba było kasować zapisów gry. (To zwykle pomaga tyle, że zwykle są to zapisy na 3-4 odwiedzonej lokacji = dużo straconego czasu).

Milkyway nie pomagasz, zabierasz głos nie mając bladego pojęcia o rozwiązaniu tego problemu więc bądź łaskaw naprzykrzać się w innym temacie.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez milkyway w 18 Paź 2009, 20:51

Hssiss napisał(a):PrzemoC - nie o to chodzi.

Artefakty wrzucamy w godzinach 18/19-6:00.
Trzeba mieć przepis na artefakt.
Trzeba odczekać trochę czasu. (2-8h zony)
Trzeba mieć odpowiednią anomalię.
itd itp.

Jeszcze raz -Nie o to chodzi.
Błąd polega na tym, że nawet przy skrajnym niepowodzeniu (nie mam namyśli degeneracji tylko rozpad) wyświetli się informacja o zakończonej mutacji. U mnie nie wyświetla się nic. Żadnych info z pda. Nic.
Każdy następny artefakt wrzucony do anomalii (nie tylko tej trefnej) zachowa się tak samo. Będzie znikał - rozwieje się jak dym we mgle. Jakby go nigdy nie było. Na tym polega problem. Chcę znaleźć sposób na to by nie trzeba było kasować zapisów gry. (To zwykle pomaga tyle, że zwykle są to zapisy na 3-4 odwiedzonej lokacji = dużo straconego czasu).

dobrze :D (joke)


Milkyway nie pomagasz, zabierasz głos nie mając bladego pojęcia o rozwiązaniu tego problemu więc bądź łaskaw naprzykrzać się w innym temacie.
milkyway
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Paź 2009, 08:39
Ostatnio był: 29 Gru 2009, 17:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez PrzemoC w 18 Paź 2009, 21:33

Ja pierdziele :facepalm:
@milkyway, Ty chyba mówisz o czystym stalkerze. Mika w galarecie po prostu była,
bo galareta ją wytwarza. Nic nie odkryłeś.
Transmutacja artefaktów została przywrócona w modzie Oblivion Lost dla Twojej
wiadomości i o nim właśnie mowa. mi tez nic z tego nie wychodziło. W sumie to wisiało mi to,
wiele razy nie próbowałem. I naucz się cytowania, to pogadamy o nauce czytania. I jeżeli to nie
konieczne, nie cytuj całych wypowiedzi. Radze zajrzeć do regulaminu.
Coś tam kiedyś wyczytałem na forum, że w OL2.2 transmutacje artefaktów wycięto,
ale IMO to bzdura, bo po cholera zostawiali by receptury? Mi także nie wychodziło.
Radze się wstrzymać i popytać w SB, a nuż ktoś pomoże. Lub wypowie się tutaj.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 18 Paź 2009, 22:57

Skup się - Transmutacje działają.

Żeby modyfikować artefakty potrzebujesz:
-Anomalii
-Artefaktu
-Odpowiedniej godziny (19-6)
-Przepis/recept.

Artefakt może zmienić się wdł przepisu w inny, zdegenerować się lub rozpaść.
Gdy się zmieni zgodnie z planem - OTRZYMASZ INFO Z PDA O ZAKOŃCZONEJ TRANSMUTACJI i artefakt, który chciałeś stworzyć.
Gdy się zdegeneruje - OTRZYMASZ INFO Z PDA O ZAKOŃCZONEJ TRANSMUTACJI i "koci łeb"/cobblestone.
Gdy się rozpadanie - OTRZYMASZ INFO Z PDA O ZAKOŃCZONEJ TRANSMUTACJI, ale go nie znajdziesz.

A teraz powoli:
NIE MA ŻADNEGO ZAPISU W PDA O ZAKOŃCZENIU TRANSMUTACJI.
Każdy inny "receptowy" artefakt wrzucony do którejkolwiek anomalii (zgodnej z przepisem) nigdy nie przejdzie do końca procesu transmutacji - nie pojawi się info z pda.
Rozumiesz do czego zmierzam?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez PrzemoC w 18 Paź 2009, 23:24

Hssiss napisał(a):Rozumiesz do czego zmierzam?

Czy chodzi Ci o to, że możliwe jest przeprowadzenie transmutacji artefaktu,
tylko jeżeli ma się przepis i postąpi dokładnie według niego? To chyba oczywiste.
Tylko że ja to robiłem w dzień (wiem, FAIL...), to wyjaśnia moje niepowodzenie.
Ale skoro Ty próbujesz dokładnie tak jak trzeba, to nie wiem, czemu nie działa.
Jak powiedziałem, nie udało mi się, żadnego info na PDA nie było.
A tak właściwie, to co masz na myśli mówiąc (pisząc):
Hssiss napisał(a):OTRZYMASZ INFO Z PDA O ZAKOŃCZONEJ TRANSMUTACJI i artefakt, który chciałeś stworzyć.

Znaczy że musisz go zabrać z anomalii czy masz go automatycznie w plecaku?
Bo pod spodem piszesz:
Hssiss napisał(a):OTRZYMASZ INFO Z PDA O ZAKOŃCZONEJ TRANSMUTACJI, ale go nie znajdziesz.

Tylko za tym nie nadążam. :wink:
Niestaty nie mam teraz SoC na dysku, ale jak tylko zagram ponownie w O.L 2.2 czy DM to
oblukam jeszcze raz. Puki co musimy tutaj coś uradzić... Podchodziłem do tej całej transmutacji
dość sceptycznie ale narobiłeś mi smaka. ;]
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Problem] Dima's Mod/OL 2.2 - transmutacje artefaktów.

Postprzez Hssiss w 19 Paź 2009, 00:14

Za każdym razem gdy jest jakiś event np:
Kontroler w jantarze, pseudogiganty w dziczy, atak wolności na powinność w barze, wojskowi przy bunkrze naukowców itp.
Wyświetla ci się komunikat z dokładną godziną (czasu zony) w notatkach i z dołu z prawej strony ekranu.
Tak samo jest z transmutacjami - po zakończeniu pojawia się informacja jaka transmutacja właśnie się zakończyła.
Artefakty nie wskakują do plecaka, trzeba je znaleźć w pobliżu anomalii do której zostały wrzucone.

Teraz rozumiesz? Nie wyświetla mi się komunikat o zakończeniu transmutacji i nie widać przy anomalii żadnych artefaktów nawet do 30 godzin po tym jak transmutacja powinna się zakończyć.
Nie ma informacji o zakończeniu, nie ma artefaktów - gdzieś musi być błąd.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości