S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crisu w 09 Paź 2009, 18:48

Wszyscy lubią spoilery...

- - -

lamborghini:
:

By dostać się do SKAT'a trzeciego musisz iść do barki, w której znajduje się Noe - Stalker, który posiada oswojonego Nibypsa. On zna drogę, pokaże Ci ją jeśli z nim pogadasz. Jednak uważaj, gdy podejdziesz do drzwi spodziewaj się niemiłego powitania. Tylko pamiętaj - nie strzelaj do niego! On zawsze tak robi. Jak? Hah, przekonasz się.


- - -

smok61:
:

Teleporty z gwiazdkami...? Sprecyzuj bo nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Domyślam się, ale opisz to własnymi słowami cobym nie strzelił przypadkowej gafy.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Bambosz107 w 09 Paź 2009, 19:43

:

Mam takie pytanko: wziął się już ktoś za spolszczanie gry oprócz menu? Bo ja tego nie umim zrobić a poprawiło by to znacznie komfort grania.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crisu w 09 Paź 2009, 19:48

Bamboszu, Twoja wypowiedź nie zdradza wątku fabularnego, tak więc nie jest spoilerem. Pytasz czy ktoś wziął się za spolszczenie... Najwidoczniej tak, wystarczy poczytać sygnaturki userów na poprzedniej stronie, nie będę wskazywał palcem, ale zacytuję:

"Postęp polonizacji COP:65%
Osoby chętne do pomocy,proszę o PM"


Troszeczkę cierpliwości. ^^
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Bambosz107 w 09 Paź 2009, 19:51

Dzięki wielkie :D
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez smok61 w 09 Paź 2009, 22:01

Do CrisuSPW
:

Pewne pytanko, gdyż spotkałem się z dziwną sytuacją w Janovie. Jest tam pewien kompleks, śmigałem troszkę w tym terenie i zastanawiało mnie czy coś znajduje się pod nim. Znalazłem więc wejście do podziemi, które okazały się być właśnie tymi, które szukałem. Kilka zombiaków, chmara Rodentów, nic wielkiego... Jednak jest jedna rzecz, która sprawia, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Anomalia przestrzenna. Działa w dziwny sposób.

Ale najpierw jak to było...
Przemierzam owe podziemia równając z ziemią Rodenty, jeden po drugim. Gdy piski ucichły - czyt. wybiłem wszystko - poszedłem dalej i trafiłem do korytarza, po czym wtargnąłem do czegoś jakby zasypanej hali z filarami. Na drugim jej końcu drzwi, wchodzę więc w nie, skręcam raz, skręcam drugi raz, skręcam ponownie, wchodzę w kolejny korytarz, słyszę *wziuuum* i nagle znajduję się w korytarzu, w którym już byłem. Idę więc przed siebie i trafiam do tej hali. Jednak między filarami pojawiło się dziwne... Coś. Proszę, tak to wygląda: magia. Ot, sypiące się, błyszczące gwiazdki. Żadna anomalia, żaden efekt. Po prostu gwiazdki, które sypią się z wspornika między filarami. Gdy stoję w tej niby hali jest spokojnie, ale gdy już wyjdę z niej wracając do podziemnych korytarzy słyszę, że ta anomalia cały czas coś jest aktywna, jak by cały czas coś wysyłała.

Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Przecież te stosunkowo niewielkie, ale klimatyczne podziemia nie mogły zostać stworzone tylko po to by ubić parę Rodentów. Coś tu musi być, czego jeszcze nie rozkminiłem.

DJCYCU TAK ODPOWIADA - Z ta anomalia to jest dziwna sprawa... Poczatkowo myslalem ze bede musial z kims pogadac o tym ale nie!
Lazilem od poczatku do konca i ciagle ogladalem te gwiazdki... zauwazylem ze ciagle ta anomalia funkcjonuje. W ktoryms z kolei kursie gra przyciela sie i zapisala stan... To oznaczalo jedno! Udalo mi sie przejsc dalej i anomalia ta nie przeniosla mnie na poczatek tunelu... Wejdziesz wiec do srodka tej duzej sferycznej budowli i na drzewie zobaczysz artefakt... To wlasnie jest OASIS! :) Wlasnie o to chodzi z ta anomalia przestrzenna :) Nawet sami tworcy gry mowili ze robili anomalie specjalnie dla celow pobocznych.


To właśnie z tą anomalią (teleportem) mam problemy.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 09 Paź 2009, 22:27

KONIEC SPOILERÓW W TYM TEMACIE!

Został już stworzony dział dla Call of Pripyat, więc wszelkie pytania zadajemy oczywiście na forum "Pytania i odpowiedzi" ! ;)

Jeśli chcecie odpowiedzieć komuś na pytania z tego tematu, to piszcie PW do takowej osoby! Nie odpowiadajcie już w tym wątku.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5663
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 01:51
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crew w 11 Paź 2009, 12:46

Dziwne, że po dodaniu jakiejś komendy w skrócie do gry np. -noshadows czy jakiejś innej, gra w ogóle się nie włącza
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 12 Paź 2009, 15:14

Na stronie www.gametv.pl znajduje się recka i zapowiedź właśnie zewu prypeci. Ale zaniepokoił mnie tekst "(...)I wszystko wskazuje na to, że będzie to już koniec serii." :( Mam nadzieję, że tylko im się wydaje:(

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu w 12 Paź 2009, 15:42

Dobrze że jak najszybciej wyłączyłem to przy tym jak mówił "zakonczenie trzeciego stalkera sugeruje iż to już koniec..." a do tego był filmik z zakończenia, no co za koleś.

Ogólnie recka słaba, na początku gada że fan stalkera a sam nawet nie potrafi rozróżnić kontrolera od chimery czy bandyty od najemnika. Nic ciekawego, nie polecam.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Dziarsky w 12 Paź 2009, 16:18

Obserwuję mapę z gry (ze screenów) i martwią mnie dwie rzeczy.

1. Z tego co widzę, to mamy jedynie 3 lokacje? Skala ma wyraźnie inny rozmiar niż w starych Stalkerach. Mamy tutaj powierzchnie gdzieś 4 razy większą niż Prypeć z SoC. Trochę mnie to martwi. Opcje są dwie - gra się kończy szybko albo mamy zadania rzucające nami tam i z powrotem. Nie zapominam o podziemiach. Jeśli są przynajmniej na każdej mapie to będzie to miła niespodzianka.

2. Sam tytułowy Prypeć.
Dla większości graczy to będzie prezent nie lada ale wtajemniczeni będą pewnie zadawać pytania.
Wybrali część miasta, która rzadko się zwiedza i nie ma tam żadnych charakterystycznych budynków.
W grze miasto kończy się w .. środku miasta i jego północno-zachodnia cześć po kilkunastu metrach dosłownie znika.
Całe miasto nie jest na tyle duże by nie zrobić z tego choćby bliźniaczych map (na kształt Bar/Dzicz). Wg mnie można było zrobić nawet cały duży level.
Centralny teren z domem kultury i diabelskim młynem po raz kolejny został inaczej rozmieszczony niż w rzeczywistości. Nie mogę zrozumieć czemu tak charakterystyczne obiekty są przemieszczane o 10, 20 metrów względem faktycznych pozycji a reszta mapy (ulice, zwykłe bloki) są dokładnie na swoich miejscach.

Nie chcę być posądzony o skrajny krytycyzm i pesymizm ale autorzy zawsze muszą choć trochę pójść inną niż najbardziej oczywista drogą. Jeśli w grze przestrzeń będzie dobrze rozplanowana i nie będzie wrażenia "ucięcia" mapy to zwrócę honory. Teraz jakoś znów mam tą garść goryczy, która przychodzi w raz z premierą. Znika w czasie grania i wraca przy zakończeniu :).

ps. Jeśli część moich obaw ma rozwiązanie w postaci informacji zawartych w tym temacie wcześniej to przepraszam z góry. Dzisiaj po raz pierwszy zajrzałem tutaj i przeglądniecie 50-paru stron było dosyć ciężkie, mogłem wiele przegapić.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez StarWars w 12 Paź 2009, 16:27

Niestety Do Polski dosyć późno zawita gra.
Jak wyjdzie ANG to popełnię piractwo (chyba)
Image

Image

Image
Awatar użytkownika
StarWars
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 11 Paź 2009, 17:24
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:36
Miejscowość: Sanok
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 12 Paź 2009, 17:02

Dziarksy,

Ad.1) Tak, tylko trzy lokacje, które wcale nie są takie wielkie... Owszem, większe od każdej, innej, która powstała dotychczas w stalkerze, ale czy aż tak? A podziemi właściwie brak.

Co do Prypeci... Czekam na moda bez ograniczeń i drutów kolczastych. :|
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5663
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 01:51
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości