[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez M.R.O.K. w 31 Lip 2009, 08:39

POWTARZAM NIE BYŁO FATAL ERROR tyko mnie wywala do pulpitu jak chcem włączyć grę!
Ostatnio edytowany przez M.R.O.K. 31 Lip 2009, 12:56, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez KoweK w 31 Lip 2009, 12:47

M.R.O.K. napisał(a):POWTARZAM NIE BYŁO FATAL ERROR tyko mnie wywala do pulpitu jak chcem włączyć grę!

Więc jeśli nie ma linijki FATAL ERROR, to daj całego loga. Log wklej do znaczników [code ][/code]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez M.R.O.K. w 31 Lip 2009, 12:56

pomoże ktoś? :+:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD K7 Family, F6/M10/S0, 1593.00 mhz, 11-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE

Initializing File System...
FS: 29774 files cached, 5164Kb memory used.
Init FileSystem 2.136160 sec
'xrCore' build 2947, Feb 27 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2020104 K], reserved[8552 K], committed[68432 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6877 K], process heap[171 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[990 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ]
[d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Software]
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:4150]: RADEON 9600 PRO Family (Microsoft Corporation)
* GPU driver: 6.14.10.6462
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 283 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0200/2.0/20), ps(ffff0200/2.0/20)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(20),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
"d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 116515 K
* [win32]: free[1528200 K], reserved[29932 K], committed[538956 K]
* [ D3D ]: textures[7983 K]
* [x-ray]: crt heap[116515 K], process heap[10675 K], game lua[2105 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[724 K], smem[0 K]
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    39199 ms
* [prefetch] memory:  67365Kb
* phase time: 39822 ms
* phase cmem: 173341 K
* [win32]: free[1285444 K], reserved[84996 K], committed[726648 K]
* [ D3D ]: textures[75343 K]
* [x-ray]: crt heap[173341 K], process heap[140625 K], game lua[2105 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1375 K], smem[28224 K]
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 1415 ms
* phase cmem: 159892 K
* [win32]: free[1301820 K], reserved[89312 K], committed[705956 K]
* [ D3D ]: textures[71989 K]
* [x-ray]: crt heap[159892 K], process heap[136931 K], game lua[2308 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1395 K], smem[28224 K]
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 142 ms
* phase cmem: 159892 K
* [win32]: free[1300844 K], reserved[89312 K], committed[706932 K]
* [ D3D ]: textures[71989 K]
* [x-ray]: crt heap[159892 K], process heap[136931 K], game lua[2308 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1395 K], smem[28224 K]
Wczytywanie zapisanej gry "1.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8591 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17006 objects are successfully loaded
* Game 1 is successfully loaded from file 'd:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\1.sav' (9.256s)
* phase time: 9255 ms
* phase cmem: 191745 K
* [win32]: free[1254416 K], reserved[68548 K], committed[774124 K]
* [ D3D ]: textures[71989 K]
* [x-ray]: crt heap[191745 K], process heap[136931 K], game lua[21798 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3801 K], smem[28224 K]
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 673 ms
* phase cmem: 191745 K
* [win32]: free[1254352 K], reserved[68520 K], committed[774216 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[191745 K], process heap[136995 K], game lua[21884 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3801 K], smem[28224 K]
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 337 ms
* phase cmem: 198205 K
* [win32]: free[1254352 K], reserved[62060 K], committed[780676 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[198205 K], process heap[136995 K], game lua[21905 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3800 K], smem[28224 K]
Otwieranie strumienia...
* phase time: 205 ms
* phase cmem: 198205 K
* [win32]: free[1250256 K], reserved[62060 K], committed[784772 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[198205 K], process heap[136995 K], game lua[21905 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3800 K], smem[28224 K]
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 20093 ms
* phase cmem: 270873 K
* [win32]: free[1177600 K], reserved[62060 K], committed[857428 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[270873 K], process heap[136996 K], game lua[21905 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3800 K], smem[28224 K]
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 8475 ms
* phase cmem: 272035 K
* [win32]: free[1176764 K], reserved[62444 K], committed[857880 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[272035 K], process heap[137089 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3837 K], smem[28224 K]
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 5274 ms
* phase cmem: 272391 K
* [win32]: free[1121848 K], reserved[61676 K], committed[913564 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[272391 K], process heap[192397 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3837 K], smem[28224 K]
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 12492 ms
* phase cmem: 276172 K
* [win32]: free[1121848 K], reserved[57852 K], committed[917388 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[276172 K], process heap[192400 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3837 K], smem[28224 K]
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 585 ms
* phase cmem: 276215 K
* [win32]: free[1112796 K], reserved[57648 K], committed[926644 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[276215 K], process heap[193355 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3837 K], smem[28224 K]
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 1015 ms
* phase cmem: 276372 K
* [win32]: free[1112796 K], reserved[57440 K], committed[926852 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[276372 K], process heap[193356 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3837 K], smem[28224 K]
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 2059 ms
* phase cmem: 276427 K
* [win32]: free[1116892 K], reserved[57424 K], committed[922772 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[276427 K], process heap[193356 K], game lua[21905 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3836 K], smem[28224 K]
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 5868 ms
* phase cmem: 277220 K
* [win32]: free[1116892 K], reserved[56608 K], committed[923588 K]
* [ D3D ]: textures[72053 K]
* [x-ray]: crt heap[277220 K], process heap[193356 K], game lua[21910 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3838 K], smem[28224 K]
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 865, 173149 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 27460 ms
* phase cmem: 277220 K
* [win32]: free[907496 K], reserved[150212 K], committed[1039380 K]
* [ D3D ]: textures[183390 K]
* [x-ray]: crt heap[277220 K], process heap[308133 K], game lua[21910 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3838 K], smem[28224 K]
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 969 ms
* phase cmem: 277211 K
* [win32]: free[907496 K], reserved[150120 K], committed[1039472 K]
* [ D3D ]: textures[183390 K]
* [x-ray]: crt heap[277211 K], process heap[308133 K], game lua[21910 K], engine lua[213 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3838 K], smem[28224 K]
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_5.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_6.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_7.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_8.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_9.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_10.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\newbie\music\guitar_11.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_5.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_6.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_7.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_8.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_9.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_10.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\stalker\music\guitar_11.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_5.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_6.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_7.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_8.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_9.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_10.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\newbie\music\guitar_11.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_5.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_6.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_7.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_8.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_9.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_10.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\stalker\music\guitar_11.ogg
* MEMORY USAGE: 286427 K
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
chyba to?
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez caleb59 w 02 Sie 2009, 20:19

Priboi Story 1.1 - the 3rd update public test

all right, i think the 3rd update for 1.1 is ready for public testing, since we don't have time for it, but also i don't want to hold it back anymore, so i compiled them together, and uploaded...

please note:

- this is mostly a fix pack to eliminate all annoying bugs left in PS 1.1 but it it also contains some new features, such as new compiled deails, and optimisation
- this 3rd update contains the 2nd (FIX2) update too!


-------------------------
changes list: 07.31.2009.
-------------------------


General fixes & suggestions to fix by NatVac:

- fixes of vanilla waypoint bugs (agroprom and military) which caused crashes
- fixed military level kamp with monoliths
- fixed weapon descriptions + names
- fixed missing items from death_generic
- fixed ammo issues with npcs
- fixed missing ogg comment on pkm reload
- fixed delayed sound on vintorez
- fixed stalkers + fireplace issues
- fixed ecolog sidequests
- implemented Dunin's Ammo mod (by IG2007)


General changes by us:

- altered trader prices
- traders and stalkers wont buy antidote
- fixed x18 lab antidote (was somehow missing from the blue stash, plus it is added to an other stash too)
- fixed the "not so nice" yellow flowers in all levels (they were too big)
- recompiled cordon's details with new grass
- recompiled agroprom's details with new grass
- some objects were deleted from levels to speed the game up a bit
- fixed bug with collision of spawned stashes, while somehow the priboi house stash visual object still flies sometimes, but without collision and sound (since the box is just visual, the stash is still on the ground, so search there if this bug happens)
- removed the monolith crystal particle from sarcofag (it was not needed, since the stone was moved away to garbage)
- removed the flames from the rooftop at stancia1-2 (since the story happens 1 year after shoc story...)
- removed the generator blue effects from stancia2, since marked one destroys them at monolith control 1 year before priboi story
- removed stancia 2 hot air effect, which caused slowdowns on older pc-s
- fixed kamp at military for the arriving monolith guys


-------------
installation:
-------------

1. first install priboi story 1.1

2-A. then priboi story 1.1 FIX3 for 1.0004

2-B. but if you have 1.0005 patch, then skip 2-A, and use priboi story 1.1 FIX3 for 1.0005

3. Start new game!


If you already have Priboi Story 1.1 with the FIX2 installed, then just download the FIX3, and update your gamedata. Still, new game start needed!

--------
Credits:
--------

- While we are working hard on Lost Alpha, we are glad, that NatVac decided to help with releasing this 3rd patch for Priboi Story 1.1.

- Dunin Ammo Agregation mod by IG2007 (separated release by NatVac)

- Lee28 & Kaidonni for testing


DOWNLOAD:
>> priboi story 1.1 FIX3 for 1.0004 <<
LUB
>> priboi story 1.1 FIX3 for 1.0005 <<
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Pyr0 w 05 Sie 2009, 11:31

Eh...ja powiem że fajny mod, fajny ale...gdy grałem bez fixa wszystko szło cacy,lecz bo dodaniu tego fixa to gdy robiłem nową gre to mnie pulpit witał! :mad: .Potem sie udało, ale znowu następnego dnia wogóle nie dalo sie go odpalic!cały czas pulpit,pulpit,pulpit!.Proszę o pomoc!Mod spodobał mi sie i chcialbym w niego spokojnie grac,a jak wiadomo bez fixa to du*a mać!z gory thx.
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Crisu w 05 Sie 2009, 11:48

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści loga błędu (Dokumenty udostępnione/STALKER-SHOC/logs) od linijki FATAL ERROR.


Czytałeś? Nie? Tak więc już wiesz co robić w kwestii problemu.
Daj loga, a może uda się pomóc.

Nic to nie da - mialem to samo - 3 razy pod rzad sypalo mi gre na nowym fixie z bledami memory usage a potem cos odnosnie alife...Za 3 razem gra odpalila sie poprawnie - cos musial @dezodor przeoczyc w tym nowym fixie... - caleb59
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez portals w 06 Sie 2009, 07:48

U mnie działa jak cały folder z konfiguracja i zapisami skasowałem
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Stanley w 13 Sie 2009, 15:03

Gdzie jest WarLab ?. Po raz kolejny przechodzę Priboi Story i staram się wykonać systematycznie zadania. Byłem w sarkofagu i po odnalezieniu (dość trudnym) poprzednich dokumentów mam następne zadanie "znajdź dokumenty z hotelu Prypeć" ostatnie znane miejsce gdzieś w WarLab. Podane jest foto miejsca ale z nijakim laboratorium jego nie kojarzę.
Stanley
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 12 Lut 2009, 21:34
Ostatnio był: 10 Mar 2013, 19:57
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez nati20 w 13 Sie 2009, 16:03

to jest w sarkofagu. musisz iść tam gdzie jest sterownia monolitu
(tam gdzie wchodziło sie do 2 zakończenia)
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Igoand w 16 Sie 2009, 08:59

Siema Miśki M(e/a)linowe! :D
Jak dawno mnie tu nie było...
Ale do rzeczy!

Po wielu próbach(nie udanych) z innymi modami, zainstalowałem Priboi Story! Ładnie pięknie, odpalam grę...
i KABOOOOOM! Ucina na "Creating New Game" i wywala na pulpet. Lookam loga :

Creating new game...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...

FATAL ERROR

[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 167
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!


stack trace:



Może i gdzieś o tym było, ale mam dziś zbyt dużego kaca żeby szukać... :wódka:
Wybaczcie!

Za pomoc, (jakąkolwiek) dziękuję!
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Sie 2009, 10:43

Nie zostały czasem jakieś śmieci po "nieudanych próbach z innymi modami"? Wyraźnie wskazuje na problem ze spawnem. Usuń całą gamedatę i zainstaluj Priboia na nowo.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Igoand w 16 Sie 2009, 21:34

Dobra, śliczne dzięki! :D
Kacyk przeszedł to sam się doszukałem "robala"...
Myślę, że wcześniejsze posty z tym "czymś", można wyje#@! Syfią wątek!
Jeszcze raz, dzięki za pomoc. :wink:

Oj... w takim wieku pić... :E - xKoweKx
Znalazł się KoweK - Michu

(za kolorek myślę, że nikt się nie pogniewa :P)
Była rocznica moich starszych...
I jak tato powiedział :
"Niech lepiej wypije tu z nami, niż gdzieś w krzakach z kumplami"; to nie można odmówić!

xG
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości