Evilijo napisał(a):Mnie ciekawi jedna rzecz, mianowicie, czy w CoP dalej broń będzie brzmieć jak airsoft gun, a celność ustawiona na poziomie rzucania kamieniami.
Evilijo napisał(a):Nie chciałbym być wredny albo nie miły ale chyba ci się w główcę popier***, tytuł dla casuali? Wiesz w ogóle o czym piszesz? Balistyka w czystym SoC'u jest po prostu do bani, dla przykładu skuteczny zasięg G36 to 300m, w Stalkerze z 300m nigdy w życiu nie trafisz każdą kulą w cel, o headshocie nawet nie wspominam. Albo weźmy pod uwagę snajperki, chociażby Dragunova, bez problemu z niemal każdej odległości powinniśmy dać radę trafić, ale przy dystansach przekraczających 100m każda broń prócz Gauss'a jest po prostu nieskuteczna, o celności broni krótkiej nawet niema co się wypowiadać.
Prowadzenie ognia byłoby realistyczne gdyby wprowadzili porządny recoil, zmuszający nas do oddawania pojedynczych strzałów lub krótkich serii. Do tego wszystkiego realistyczne obrażenia, nie to co jest oryginalnie, że grając na mistrzu musimy wpakować przeszło 10 kul kalibru 7,62 niezależnie czy z miękkim rdzeniem czy przeciwpancernym. Co do dźwięku, to zagraj sobie w OL'a, tam widać, że chłopaki się postarali, strzały z broni długich są naprawdę genialne, słychać głośny huk i potem kilkusekundowe echo.
Temu też proszę, nie dawajcie ludzie takich dennych postów, najpierw zaznajomcie się z podstawowymi informacjami na dany temat a dopiero potem wypowiadajcie...
Alvarin napisał(a):Może się mylę, ale FPS, w którym walki były by rozstrzygane w kilka sekund z odległości 300 metrów, przy tej ilości przeciwników byłaby po prostu nudna, a przejście SoCh zajęłoby około 2h... Jeżeli do tego dążycie, to ja wysiadam. Inna rzecz z wytrzymałością, która faktycznie jest przegięciem, ale dzięki temu tak jak i w przypadku celności gra jest bardziej wyważona.
Alvarin napisał(a):Za dużo Was na mnie jednego W tym co mówisz jest coś racji. Zobaczymy jak to wyjdzie. A przede wszystkim, zobaczymy jakie wnioski z opinii graczy wyciągnie GSC. Ale bądźmy szczerzy. Nie wiem, jak bardzo ta gra musiałaby być schrzaniona, żeby ta gra prędzej, czy później nie pojawiła się na naszych półeczkach. A kiedy to już się stanie pewnie znowu tu wrócimy dyskutować o tym jaka ta gra jest, a jaka być miała. Ale czego życzę i sobie, i Wam, to żeby po premierze tych głosów krytycznych pod kątem GSC było jak najmniej. Wiadomo, wszystkim się we wszystkim nie dogodzi, ale próbować trzeba
A skoro było by tych kilkudziesięciu stalkerów w Zonie, to co byś tam robił ?
Microtus napisał(a):Generalnie stalker jak dla mnie powinien wyglądać tak:
- Otwarty olbrzymi teren bez dogrywania poziomów
- Mało ludzi w zonie góra kilkudziesięciu stalkerów na całym terenie
- Patrole wojskowe - przed którymi na 100% spier.... bo nie ma siły z nimi walczyć
- Groźne mutanty w dużych ilościach (nowe mutanty) - wyobraźcie sobie zmutowanego niedźwiedzia
- Anomalie losowe i zmieniające położenie
- W piz*u drogie i rzadkie artefakty
- Rozwój postaci elementy rpg
- Długa i ciekawa fabuła - nie liniowa i wielowątkowa
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości