Niewidzialne anomalie w SoC...

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez caleb59 w 16 Kwi 2009, 19:45

Witam...
Interesuje mnie aspekt niewidzialnych anomalii w SoC (o ile dobrze pamietam niewidzialne anomalie byly w AMK Mod)...
Przeszukalem forum i znalazlem temat @Freda o Detektor Mod ktory miedzy innymi tworzy/dodaje niewidzialne anomalie lecz niestety po dodaniu owego moda wywala gre do pulpitu gdyz probowalem zmiksowac go pod Dima's Moda ktory dziala tylko na patchu 1.0005 kiedy to Detector Mod @Freda jest zrobiony tylko pod 1.0004 - pewnie dlatego wywala mi gre na pulpit...
Prosze kogos o info co i jak zrobic (zedytowac) by anomalie w grze staly sie niewidzialne lecz nadal posiadaly swoje destrukcyjne wlasciwosci tak jak w wypadku AMK Moda...
Domyslam sie ze chodzi o edycje plikow:
zone_ameba.ltx, zone_burningfuzz.ltx, zone_buzz.ltx, zone_gravi.ltx, zone_mincer.ltx, zone_minefield.ltx, zone_monolith.ltx, zone_mosquitobald.ltx, zone_torrid.ltx, zone_witchesgalantine.ltx - wszystkie sa w katalogu gamedata/config/misc...
Prosze o porade lub gotowe pliki/moda...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Reklamy Google

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez Imbefalasion w 16 Kwi 2009, 22:30

Po raz pierwszy otworzyłem pliki anomalii, ale podejrzewam, że aby usunąć je "wizualnie", spróbuj pobawić się linijkami
Kod: Zaznacz wszystko
blowout_light      = on
light_color          = 1.4,1.6,1.3
light_range          = 30.0
light_time           = 0.8;0.35
light_height      = 1.5   


Spróbuj przestawić blowout_light z "on" na "off". To chyba usunie taką "poświatę" z np. anomalii Grawi (chyba - nie jestem pewien ^^), ale równie dobrze może skończyć się crashem gry. ;)
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez caleb59 w 16 Kwi 2009, 22:50

Co Ty niepowazny jestes?Najpierw w OL 2.2 + AEM nie masz jak sprawdzic i gdybasz a teraz tutaj ta sama historia?
Tyle co Ty to i ja wiem - potrzebuje konkretnej odpowiedzi a nie "tak mi sie zdaje", "chyba", "sprawdz u siebie", "podaw sie"...
Zanim napiszesz posta upewnij sie na przyszlosc czy podany przez Ciebie sposob dziala bankowo i nie wprowadzi innych w blad oraz mysl co piszesz - tu nie chodzi o "gdybanie" tylko o konkrety kolego...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez Rain w 17 Kwi 2009, 13:40

Na 100% niewidzialne anomalie były w REDUX MOD
2.3 Misc.
-anomalies are now invisible


Tutaj link do moda. Tam na 150% znajdziesz odpowiedź ;)

Inaczej pomóc nie mogę bo nie mam wypakowanego Stalka, a pamięć już nie ta :P
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez caleb59 w 17 Kwi 2009, 20:28

Niestety @Rain - nie dziala i wywala mnie do pulpitu bez bledow podczas ladowania obiektow gry...
Metoda skopiowania i podmienienia plikow nic nie dala - trzeba je jakos zedytowac recznie...
Dodam ze probuje to zrobic z Dima's Modem ( viewtopic.php?f=49&t=4563 ) i w nim to wlasnie chcialbym uzyskac efekt niewidzialnych anomalii...
Prosze o dalsze wskazowki...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez Rain w 17 Kwi 2009, 21:27

Jutro mogę Ci pomóc. Dzisiaj już jestem po za swoim kompem.
Jutro wypakuję pliki i pokombinuje.
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: Niewidzialne anomalie w SoC...

Postprzez Freeman w 05 Paź 2009, 22:20

Caleb, odpowiedź znajdziesz TU, tylko wczytaj się w temat.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości