przez caleb59 w 16 Kwi 2009, 19:45
Witam...
Interesuje mnie aspekt niewidzialnych anomalii w SoC (o ile dobrze pamietam niewidzialne anomalie byly w AMK Mod)...
Przeszukalem forum i znalazlem temat @Freda o Detektor Mod ktory miedzy innymi tworzy/dodaje niewidzialne anomalie lecz niestety po dodaniu owego moda wywala gre do pulpitu gdyz probowalem zmiksowac go pod Dima's Moda ktory dziala tylko na patchu 1.0005 kiedy to Detector Mod @Freda jest zrobiony tylko pod 1.0004 - pewnie dlatego wywala mi gre na pulpit...
Prosze kogos o info co i jak zrobic (zedytowac) by anomalie w grze staly sie niewidzialne lecz nadal posiadaly swoje destrukcyjne wlasciwosci tak jak w wypadku AMK Moda...
Domyslam sie ze chodzi o edycje plikow:
zone_ameba.ltx, zone_burningfuzz.ltx, zone_buzz.ltx, zone_gravi.ltx, zone_mincer.ltx, zone_minefield.ltx, zone_monolith.ltx, zone_mosquitobald.ltx, zone_torrid.ltx, zone_witchesgalantine.ltx - wszystkie sa w katalogu gamedata/config/misc...
Prosze o porade lub gotowe pliki/moda...
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |