[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Mandaloros w 05 Kwi 2009, 11:02

Mam pytanko otóz od niedawna zachcialo mi sie powrocic do stalkera i wgrac znowu tego moda OL ale ostatnio jak gralem (to było bodajze chyba na 1.006 patchu) to mialem crasha jak wszedlem do doliny mroku i teraz nie wiem jaką wersje sciagnac OL i do jakiej wersji stalkera spatchowac (1.005 czy 1.006). Moze mi ktos powiedziec jaką wersje OL wgrac i na jakim patchu OL dziala bez zarzutu, bez crashow itp. Byłbym wdzieczny :wink:
Mandaloros
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 04 Kwi 2009, 15:29
Ostatnio był: 04 Cze 2009, 17:39
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Crisu w 05 Kwi 2009, 11:13

Żaden mod nie jest idealny... Nawet waniliowa (czyli niemodowana) wersja gry potrafi się wysypać sama z siebie, dlatego nie oczekuj błogosławionego moda, który śmigałby jak marzenie. Zawsze znajdzie się błąd, który doszczętnie spieprzy całą zabawę.

Poza tym... Znalazłbyś loga błędu by ktoś w ogóle mógł Ci pomóc?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 05 Kwi 2009, 11:31

@Mandaloros:
Z tego co ja pamietam OL jest pod 1.0004 lub 1.0005 a to ze ktos gra na wyzszych to juz inna bajka...
Osobiscie zalecam granie na patchu 1.0004 (nigdy nie mialem ani jednego bugtrapa przy OL 2.1 lub 2.2 + patch 1.0004 - poza doslownie dwoma wyskokami do pulpitu bez bledow nad Jantarem) gdyz wiekszosc modow jest z nim wpelni kompatybilna (tak na marginesie nie warto instalowac patchy 1.0005 oraz 1.0006 gdyz dodaja one tylko poprawki do trybu Multiplayer a wiekszosc z nas raczej gra tylko na Singleplayer)...
------------------------
Oj stary - przeciez pisze jak wol wyzej - OL 2.2 + 1.0004 = u mnie zero problemow oprocz (tylko) dwoch wyskokow na pulpit nad Jantarem...
Dodam ze OL przeszedlem juz 15 razy wiec wiem co pisze...
------------------------
Kraza mity i legendy jakoby wersja OL 2.1 byla bardziej stabilna od wersji 2.2 co IMO jest bujda na kolkach!
Sam osobiscie nie zauwazylem zadnych znaczacych bugow by poprzec teorie co poniektorych osob odnosnie stabilnosci wersji 2.2 wiec sadze ze wszystko gra...
Najbardziej zauwazalne roznice miedzy wersjami to:
- mozliwosc werbowania stalkerow (status - tylko przyjaciele) w OL 2.2 (brak tej opcji w OL 2.1)
- brak questow losowych wciskanych na sile przez gre gdy ukonczymy glowny watek fabularny (w OL 2.1 questy poboczne sa "na chama" - przyklad: przechodzisz z Baru na Wysypisko i automatycznie czy chcesz czy nie masz quest np. ochrony hangaru na Wysypisku itd.)...
------------------------
Chodzi Ci o te dwa crashe nad Jantarem (dokladnie w podziemnym tunnelu wracajac z Laboratorium X16 a drugi na powierzchni w okolicach zestrzelonego smiglowca) - coz - u mnie wygladalo to tak ze po prostu gra sie wylaczyla bez bledow i wyskoczyla do pulpitu Windows...
Odpalilem ponownie i gralem dalej - nie bylo wiecej tego buga...Kiedy ktorys raz z kolei znowu przechodzilem OL - znowu wywalilo mnie do pulpitu bez bledow i znowu odpalilem ponownie gre i gralem dalej - to nic strasznego - i tak to jest lagodna wersja crasha (ciesze sie ze nie mam bugtrapow)...Wspomne ze jednego takiego crasha mialem na OL 2.1 a drugiego na OL 2.2 i od tamtej pory gralem juz normalnie bez bledow wiec uznalem to za sporadyczne przypadki i machnalem na to reka...
Nic z tym nie zrobisz bo to sa niedorobki enginu (silnika) gry a nie moda i nie ma na to jako takiego lekarstwa - jak sie wywali to odpalasz na nowo gre i grasz od poprzedniego save - dlatego warto czesto i gesto robic quick save by nie zostac z reka w nocniku w wypadku crasha...
Sa opinie ze to THQ poganialo GSC i ci nie zdarzyli przez to dopracowac silnika gry jak nalezy co nie znaczy ze gry nie da sie ukonczyc - po instalce patcha 1.0004 bledy sa praktycznie niezauwazalne lub trzeba miec naprawde problemy z PC albo ogolnego pecha w zyciu by takie bledy uniemozliwily rozgrywke...
Ostatnio edytowany przez caleb59 05 Kwi 2009, 12:15, edytowano w sumie 4 razy
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Mandaloros w 05 Kwi 2009, 11:41

czyli zalecasz patch 1.004 i wersja OL 2.2 , a co zrobiles z tymi crashami nad jantarem? naprawiles? czy olales gre? ^^
Edit: Dobra wielkie dzięki za info biore sie do grania, jak wystąpią mi jakies blędy dam znac . A propo tego crasha to sie pomylilem, ja go mialem w chwili jak znalazlem sie nad jeziorem jantar ( to były doslownie 3 s jak wszedlem to tego rozdziału)
Mandaloros
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 04 Kwi 2009, 15:29
Ostatnio był: 04 Cze 2009, 17:39
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Hssiss w 05 Kwi 2009, 17:15

Ja na OL 2.2 mam jedną skargę - mutacje arefaktów.
By zmutować "cuda zony" trzeba przeczekać/przespać kilka godzin, po wrzuceniu w anomalię.
I tu pojawia się mały problemik. Jeśli kiedyś Ci się zdarzy, że będziesz mieć dwa lub trzy zwarcia pod rząd w trakcie albo bezpośrednio po (odstęp od 2h do 8h zony) transmutacji, to o dalszej zabawie artefaktami można zapomnieć.
To, że nie pojawi się informacja o "wypluciu" artefaktu, a on sam będzie się mutował do nieskończoności to małe piwo, ale to, że każdy kolejny artefakt też zniknie gdzieś w odmętach anomalii, już trochę psuje zabawę.
Ale, ale to nie koniec - nie wystarczy odładować zapisu gry, trzeba się cofnąć, aż do momentu przed zdobyciem ostatniego przepisu (czy może wręcz przepisu na połknięty artefakt) by wszystko wróciło do normy.
Nie jest to częsty bug. Słyszałem zaledwie o kilku takich przypadkach. Zakładam, że właśnie przez unikalność tego błędu nikt nie weźmie się za jego poprawienie.
Jedyne co mnie jeszcze trapi, to fakt, że zwarcia/emisje mogą nie mieć z tym nic wspólnego, ale w moim wypadku były nieodłącznym elementem.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Alpha w 09 Kwi 2009, 11:12

Ej ludzie podajcie link, chciałbym mieć oblivion lost spolszczony plis podajcie.
Awatar użytkownika
Alpha
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 19 Mar 2009, 18:02
Ostatnio był: 13 Sie 2009, 18:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 09 Kwi 2009, 11:23

@Alpha no jaja se robisz - troche inwencji wlasnej...
Linka do OL 2.2 masz na pierwszej stronie tego watku a spolszczenie do tej wersji masz tutaj:
viewtopic.php?f=49&t=4152
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Alpha w 09 Kwi 2009, 11:33

no sorka ale szukać mi się nie chciało. Dzieki bardzo :)

Za lenistwo trzeci Warn. Wylatujesz z forum, na stałe. - xKoweKx
Awatar użytkownika
Alpha
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 19 Mar 2009, 18:02
Ostatnio był: 13 Sie 2009, 18:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 3

Re: Oblivion Lost - problemy

Postprzez Złoty w 10 Kwi 2009, 09:03

żeby śmiecia zbędnego nie robić- podłącze się pod temat z problemami z OL
Mam zainstalowane : SoC 1.0005+OL2.2+arsenOL+arsenal_RC1 i poprawkę do Ikona autorstwa witchera. Ale nadal jest problem z ikonami- np Steyer TMP wogóle nie ma ikony w ekwipuku, maska gazowa ma ikonę lunety i podobne takie błędy. Jak z tym walczyć ? Chyba że zainstalować całą kompilację(autorstwa.Dymitra Izotopa) i nie bawić się dalej ?
Złoty
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 10 Kwi 2009, 08:29
Ostatnio był: 28 Kwi 2009, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Oblivion Lost - problemy

Postprzez von Carstein w 10 Kwi 2009, 09:36

A więc tak Złoty...
O ile mnie pamięć nie myli (skleroza) miałem to samo. Cały ten problem wyniknął z powodu fixa (?) Witchera.
Ja po prostu zainstalowałem całą modyfikacje od nowa BEZ tej poprawki. I wszystko działało poprawnie :D .
W każdym razie spróbować nie zawadzi...
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Oblivion Lost - problemy

Postprzez Złoty w 10 Kwi 2009, 15:24

Podziałao- dobry Stalker wie co robić
Złoty
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 10 Kwi 2009, 08:29
Ostatnio był: 28 Kwi 2009, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Oblivion Lost - Problemy i pytania

Postprzez KoweK w 10 Kwi 2009, 16:43

Zmieniłem nazwę wątku. Tutaj rozpatrujemy problemy w grze, fabule, w zadaniach i innych rzeczach dotyczące ROZGRYWKI. Od problemów technicznych, bugtrapów etc. jest ten WĄTEK
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 03:27
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości