S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 21 Wrz 2008, 01:34

CS podobnie jak SoC ma jedną dokuczliwą wadę techniczną a mianowicie czasem, przy kontakcie z promieniowaniem zdrowie zaczyna spadać jednostajnie aż do śmierci niezależnie od ilości wziętych apteczek czy leków. Nie umiem zrozumieć czemu ciągle muszę doświadczać takich problemów uniemożliwających przechodzenie gry.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez DieBySword w 21 Wrz 2008, 12:04

Image
Awatar użytkownika
DieBySword
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 14:41
Ostatnio był: 06 Lut 2013, 02:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Przemek77 w 22 Wrz 2008, 10:11

Wściekłem się na ten dośc znaczny wzrost wymagań w stosunku do SoC. Grafika nie jest wcale taka znowu "super-hiper-sub-etha", Czyste Niebo przy takich samych ustawieniach jak Cień (1024x768, FDL, wszytsko na max) chodzi mi co najmniej o połowę wolniej (Cień w w/w ustaiwniach hula prędziutko, nawet z modem Priboi). Musiałem zjechać suwaczkami trochę na lewo, czego nienawidzę robic :)
Poza tym - Bagna - tragedia, widać, że mapka dorzucona na siłę, w ogóle bez klimatu, jakaś taka pustynia pozalewana wodą, no i te misje - biegnij odbić stację pomp, gdzie jesteś mordują nas, i tylko lataj po całej planszy z flintą (kiepską zresztą, kałachów na Bagnie nie uświadczysz) i strzelaj w czerwone kropki a Czyste Niebo albo ci przyjdzie z pomocą albo nie itp. To nie Call Of Duty, do diabła świętego.

Na szczęscie dalej jest juz fajniej i normalniej i ciesze się, że nie potwierdziły się do końca moje marudzenia, że "zewsząd będą strzelać" i nie dadzą odpocząć. Miło zobaczyć stare miejscówki w nowych klimatach. A zaskoczenie, gdy na wejściu na Wysypisko zostałem skrojony z kasy przez bandytów - bezcenne:)

Nie odczuwacie, że karabiny serii AK są jakieś słabsze w Czystym Niebie?

Wybierz Kałasza, naciśnij klawisz "Y", a przekonasz się czym jest potęga ruskiej produkcji... -C17
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez MałySnork w 22 Wrz 2008, 17:41

Nie zgadżam się z tobą w kilku kwestiach. Bagna są naprawde kilmatyczne - szczególnie potem, z lepszym sprzętem, gdy nie musisz z obrzymem zabijać renegatów, klimat jest świetny - najbardziej na zachodniej, bardziej pustej, części bagien - te wysepki, artefakty w chmurze gazów, mutanty, i jaskinia pod torami z artefaktem gravi... ach!

AK słabsze? Ulepszone AK jest wg mnie jednym z najlepszych karabinów w grze.
Awatar użytkownika
MałySnork
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 21:19
Ostatnio był: 29 Sty 2009, 13:51
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 22 Wrz 2008, 18:16

Bagna są cudowne - noc na tym terenie bez noktowizora to niesamowite przeżycie :), z noktowizorem nie mniejsze.
Polecam zwiedzić północną cześć Bagien zamkniętą linią kolejową - znajdziemy tam fragment terenu z filmiku-intra :).

ps. Co do wymagań to ja się będę dalej upierał, że CS u mnie chodzi nawet szybciej, poważnie. Jestem z tego bardzo zadowolony.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Problem z wyłączaniem

Postprzez olek991 w 22 Wrz 2008, 21:55

Cześć. Mam problem, a mianowicie kiedy załaduje save gra po chwili mi się wyłacza :( czasem jest sam pulpit a czasem jakiś bug. Dlaczego tak jest jak to można zmienić, żeby się dało grać? moja misja to Jantar chyba końcówka już mam PDA, idę do tego kolesia w bunkrze 100m przed nim się wyłącza. czekam na pomoc :D ! :D
Ostatnio edytowany przez olek991, 22 Wrz 2008, 21:58, edytowano w sumie 1 raz
olek991
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:51
Ostatnio był: 23 Wrz 2008, 15:00
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Silent Assassin w 22 Wrz 2008, 21:56

Pirat czy oryginał? Jakie patche i mody?
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez olek991 w 22 Wrz 2008, 21:59

Pirat z Rapidshare. nie mam żadnych modów i patchów.

Koleś ty chyba sobie w kulki lecisz? piratom nie pomagamy, kup oryginał a wtedy pogadamy (choć i tak nie wierzę żebyś kupił. - F360
olek991
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:51
Ostatnio był: 23 Wrz 2008, 15:00
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Silent Assassin w 22 Wrz 2008, 22:00

Niestety nie pomagamy osobom mającym nielegalną wersję gry.
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Crisu w 22 Wrz 2008, 22:05

Pier*olicie obaj. Pirat = koniec rozmowy.
Nie z nami takie numery.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez ToK w 23 Wrz 2008, 10:34

czołem !!!

Grę mam zainstalowaną na Win XP HE z path'em bez modów...
Wszystko było fajnie zanim nie trafiłem do Jantaru... na dzieńdobry jest tam bitwa ze stadem zombiaków (zadanie obroń obóz naukowców) w trakcie tej potyczki kilka razy wywalało mnie bez ostrzeżenia na pulpit windy... jak już po iluś sejwach udało mi się skończyć i wszedłem do bunkra pogadać z Saharowem, to też mnie wywaliło do windy bez bugtrapa w środku rozmowy... miał ktoś tak ? jakieś rady ?
ToK
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 04 Wrz 2008, 21:19
Ostatnio był: 18 Maj 2009, 22:17
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez turbosqel w 23 Wrz 2008, 13:34

bagna naprawde im wyszly , bo ciekawie sie tam biega . na czerwony las poczatkowo trafilem noca , wiec niezle jazdy odchodzily ... poza tym reszta lokacji znajoma , wiec wogole szalu nie robily ...
Awatar użytkownika
turbosqel
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 19:54
Ostatnio był: 02 Cze 2010, 10:06
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości