Ocena gry

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Ocena gry

Postprzez Microtus w 15 Wrz 2008, 12:54

Na games ranking CN ma 77,7% średnią ocen z różnych magazynów i serwisów komputerowych.
Jednak najniższe oceny to około 65%. A najwyższe to 90-95%. (i zapewne były to recenzje na zamówienie).
Stąd wpadłem na pomysł byśmy to my tutaj jako serwis i forum wydali naszą opinię i ocenę gry.

Prosiłbym o uważne przeczytanie warunków opisów i recenzji.
- Każdy może umieścić w tym temacie tylko jednego posta, to nie temat do dyskusji lecz oceny!
- Ocenę wystawiamy po przejściu gry, żeby znać fabułę itp.
- Na końcu oceniania napiszcie parę zdań od siebie, tylko żeby nie było to: "zarombista kucze no"


Ocenę gry podzielimy na kilka podpunktów i ocenę finalną (średnią z wszystkich poszczególnych podpunktów i mam nadzieję, że umiecie ją wyliczyć) wzór na średnią arytmetyczną
Skala ocen to % od 0 do 100 (zeby nie było 120 :wink: )
Formularz oceniania:

- Grafika/stabilność:
- Grywalność:
- Fabuła/Misje:
- Klimat:
- Ekwipunek/broń/PDA:
- Udźwiękowienie:
- FINALNA OCENA: ...

Od siebie: (czyli wasz komentarz, możecie komentować po kolei działami jak w ocenie procentowej, generalnie wygłoście swoją opinię) UWAGA! Brak opisu równa się usunięciu posta.

Po wpłynięciu odpowiedniej liczby recenzji i ocen wyciągniemy średnią
PS: Do Modów - potem można połączyć to w jeden post lub dopisywać kolejno. Prosiłbym też o wywalanie bezsensownych recenzji tzn. skrajnych (jak np wszystko na 100% lub odwrotnie).

Panowie chyba nie umieją czytać. Microtus napisał wyraźnie recenzja. A samo wymienienie wartości w procentach nią nie jest. Piszemy przynajmniej kilka zdań. Poszczególne opisy mogą być podzielone np. na ocenę grafiki, fabuły, dźwięków. Za pisanie bezsensu będą warny. Jak będą ładne, sensowne posty to się temat przyklei. -V
Ostatnio edytowany przez Microtus 18 Wrz 2008, 10:00, edytowano w sumie 4 razy
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)

Za ten post Microtus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gamer7773, Faolin, Lunatyk.
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Reklamy Google

Re: Ocena gry

Postprzez boracki08 w 15 Wrz 2008, 14:13

- Grafika/stabilność: 70%
- Grywalność: 85%
- Fabuła/Misje: 75%
- Klimat: 90%
- Ekwipunek/broń/PDA: 60%
- Udźwiękowienie: 100%
- FINALNA OCENA: 80%
Młodszy stalker - boracki

ps.
niska stabilność i wysoki poziom zabugowania znacząco wpływa na obniżenie grywalnosci i niszczy klimat.
nobo jak tu sie wczuć w grę skoro co chwilę się wywala do systemu lub po prostu się tnie.
w PDA brakuje możliwości ustalania własnych punktów odniesienia i własnych punktów docelowych


Może nie do końca o to chodzi ale lepiej niż poprzednicy. Używaj Polskich znaków i zaczynaj zdanie z dużej litery. -V
boracki08
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 15:49
Ostatnio był: 30 Paź 2008, 16:18
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: Ocena gry

Postprzez weasel w 15 Wrz 2008, 14:18

- Grafika/stabilność: 30% (rozumiem, że chodzi tutaj o stosunek jakości wyglądu do stabilności działania)
- Grywalność: 30%
- Fabuła/Misje: 90%
- Klimat: 90%
- Ekwipunek/broń/PDA: 80%
- Udźwiękowienie: 85%
- FINALNA OCENA: 55%

Prawdę mówiąc ciężko jest mi teraz oceniać CS. Drzemie w nim duży potencjał, jednak przez te cholerne bugi przyjemność z grania jest bardzo niska :( .Pożyjemy,zobaczymy .
Ostatnio edytowany przez weasel, 15 Wrz 2008, 16:03, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post weasel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mruk.
Awatar użytkownika
weasel
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Cze 2007, 23:41
Ostatnio był: 08 Sie 2020, 14:46
Miejscowość: Gdzieś w Lubuskim
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 10

Re: Ocena gry

Postprzez Master50 w 15 Wrz 2008, 14:38

- Grafika/stabilność: 35%
- Grywalność: 65%
- Fabuła/Misje: 80%
- Klimat: 95%
- Ekwipunek/broń/PDA: 90%
- Udźwiękowienie: 85%
- FINALNA OCENA: 75%

Od siebie:

Czyste Niebo jest o wiele lepsze od Cienia Czarnobyla, ale nawet granie na najnowszym patchu v1.5.04 nie jest w 100% możliwe ze względu na BugTrapy i wywalanie do puplitu, dzieje się to w kluczowych momentach misji i wtedy trzeba wszytać wcześniejszy zapis (nawet taki sprzed kilku godzin). Wystawiam taką niską ocenę ze względu na te błędy typu BugTrap, gdyby nie to ocena byłaby o wiele wyższa, a klimat jest najlepszy jaki spotkałem w tej kategorii. Jednak można polecić tą grę każdemu.
Ostatnio edytowany przez Master50 20 Wrz 2008, 11:44, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Master50
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Wrz 2008, 13:06
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 09:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: Ocena gry

Postprzez Michu w 15 Wrz 2008, 14:55

Grafika/stabilność: 65%
- Grywalność: 70%
- Fabuła/Misje: 70%
- Klimat: 80%
- Ekwipunek/broń/PDA: 80%
- Udźwiękowienie: 90%
- FINALNA OCENA: 76%

Od siebie:
Grafika/Stabilność Wielki plus należy się twórcą za udostępnienie trybu statycznego oświetlenia, bo bardzo dużo osób już na takim dynamicznym by sobie nie pograło. Co lepsze gra na statyku wygląda bardzo ładnie, i ma swój klimat. Ze stabilnością jest już gorzej, wdłg. większości graczy, jednak u mnie nie jest najgorzej.

Grywalność Kiedy pierwszy raz przeszedłem grę, powiedział bym że średnia. Jednak drugi raz ją przechodząc, znacznie wolniej i dokładniej, dołączając się do frakcji i wykonując dla niej misje, można na prawdę nieźle się wciągnąć na dobre kilka godzin. Choćby zarabiając kasę na ulepszenia do naszej broni/kombinezonu.

Fabuła/Misje Fabuła, rzekł bym... jest dobra. Jest niestety w wielu momentach troszeczkę liniowa, i często to skrypt odpowiada co stanie się na ekranie, niżeli AI. Jednak nie występuje to za często. Zakończenie może wielu rozczarować, jednak wszystkie wybryki Pana Szramy przyczyniają się do wydarzeń z ShoC, co cieszy gębę.

Klimat Czyste Niebo, to według mnie jednak troszkę mniej klimatyczna gra od ShoC. Panowie z GSC próbowali dodać te rzeczy które podobały się ludzią, dzięki udostępnianym modom do pierwszej części. Między innymi, ciemne noce, blowouty... Niestety brak już takiego pustkowia, laboratoriów (X18 - To dopiero były klimaty)... tutaj wystraszyć się można, ale takich ''faz'' i horroru jak w ShoC już tu nie ma.

Ekwipunek Motwy z ulepszaniem broni to mistrzostwo, bardzo dobry pomysł, samych gnatów wydaje się być mniej niż w pierwszej części, jednak to tylko złudzenie przechodząc grę ''jak leci''. Niestety tak czy siak mamy mniej ''radośći'' z odnajdywania masy kombinezonów, i gnatów. Rekompensuje to jednak możliwość ulepszania, jak wspomniałem na górze godna oceny 6+.

Udźwiękowienie Jest dobrze, choć mogło być lepiej. Teksty stalkerów są bardzo fajne, dźwięki w nocy potrafią przyprawić o gęsią skórkę, choć odgłosy pukawek mogły by być lepsze. Może nie strzelają tak jak w San Andreas (czyt. Kapiszony), ale jednak porównajmy je do np. Hitman'a Blood Money.

Finalnie Gra dobra, choć gorsza od ShoC. Masa bugów denerwuje, choć jednym one występują częściej lub nie. Podziemia Prypeci, jak miały być (co pisze jeszcze na okładzce gry [SIC!]) tak ich nie ma. Podstawka kupiona w sklepie, przy premierze była mało grywalna, dopiero pierwszy patch pozwolił jako tako pograć, choć i tak czekamy na następne. Miałem też nadzieję, że będą nowe mutanty. Niestety nie zauważyłem owych. Poszukiwanie artefaktów to całkiem fajna sprawa. Doszło dużo plusów, jednak jeszcze więcej minusów. Pozostaje nam czekać na kolejnego S.T.A.L.K.E.R'a. Tym razem, już tego "idealnego". I miejmy nadzieję, że taki powstanie.
Add: Jednak zaniżyłem trochę ocenki..., niestety ale gra mogła być hitem, a wyszła z tego tylko fajna gra. Fajna to za mało jak na Stalkera i jego możliwości. Jednak opowiadanie oddają o wiele lepszy klimat niż sam CS. Hyh.
Ostatnio edytowany przez Michu 23 Wrz 2008, 22:30, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: Ocena gry

Postprzez Majkel83 w 15 Wrz 2008, 15:47

Grafika/stabilność: 80%
Grywalność: 85%
Fabuła/Misje: 80%
Klimat: 95%
Ekwipunek/Broń/PDA: 75%
Udziękowienie: 70%
Finalna ocena: 80%(nie będe poprawiał bo zaokrąglenie jest minimalne)

Od siebie:

Stalker Clear Sky klimatycznie i wizualnie bardzo mi podpasował. Opuszczone fabryki, walące się budynki, rdza i poczucie odosobnienia(noc). Wszystko to swietnie buduje nastrój Zony.

Grafika: nie mialem problemów jak większość graczy z masowymi bugami czy wysypami do pulpitu. Pomimo sprzęty jako posiadam i tak podczas wschodów słońca mialem zaciny i między 6:00 a 8:00 czasu gry nie dało się grać i misuałem ustawić oświetlenie na średnim poziomie. Jak dla mnie problem jest z optymalizacją gry. Poza tym nie mialełem zadnych problemów i gra prezentuje się swietnie.

Grywalność: Całość przeszedłem 8 razy. Samo to chyba juz wystarczy, ze dla mnie ta gra jest bardzo wciągająca.

Misje/Fabuła: Ubozej w porównianiu do SoC ale nazekać tez nie mogę. Troche zakonczenie mnie rozczarowało ale sama rozgrywka jest swietna i to dla niej powracałem kolejne razy do CS. Ciekawie pomyslane są wojny frakcyjne i misje poboczne. Mnie usatysfakcjonowało:)

Klimat: Klimat mi osobiscie bardzo sie podoba. Dzięki wczesniejszej czesci sam pojechalem na wycieczke do Czarnobyla:) Moze i jest mniej zmutowanych stworów a wiecej ludzi ale CS moim zdaniem mial byc zblizeniem się do ksiązki "Piknik na skraju drogi". Jak dla mnie udane zblizenie.

Ekwipunek: Swietny pomysl z ulepszaniem. Broń wpasowana w klimat Zony(bo np m14 czy celowników termowizyjnych tu sobie nie wyobrazam). Moznaby PDA jeszcze dopracowac ale to szczegularstwo. Jak dla mnie całoś ekwipunku dobrze przemyslana.

Dzwięk: Troche czego innego sie spodziewalem. Zwlaszcza, ze to 2-a część. Niedopracowane nałozenie lektora na tekst orginalny. Czasem muzyka nie dopasowuje sie do sytuacji(np skradam sie a tu leci oszalały bit przez co nie mozna sie wczuc). Zobaczymy jak zmieni sie sytuacja jak wyjdą poprawki.

Gra dobra. chociaz szkoda, ze po swietnym SoC mamy Dobrego CS. Czekam na 3-ą cześć, wykorzystującą wszystkie dobre pomysły z poprzedniczek i dodającą cos od siebie. Ja osobiscie nie jestem zawiedziony bo CS to jak dla mnie tytuł obowiązkowy nie mniej jednak pozostaje kilka ale...
Ostatnio edytowany przez Majkel83, 18 Wrz 2008, 10:04, edytowano w sumie 1 raz
Majkel83
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 10:39
Ostatnio był: 25 Wrz 2008, 13:59
Kozaki: 0

Re: Ocena gry

Postprzez Raven422 w 15 Wrz 2008, 18:35

- Grafika/stabilność: Grafika 90%,Stabilność 60%
- Grywalność:100%
- Fabuła/Misje:85%
- Klimat:10000000%!!!!!!!!
- Ekwipunek/broń/PDA:85%
- Udźwiękowienie:90%
- FINALNA OCENA: 89% ;)

Ja się po prostu napaliłem i cieszy mnie prawie każdy aspekt tej gry :).No może poza stabilnością bo ta wymaga duuuuuuuuuużo pracy. Co do BugTrapów kluczowych momentach misji to teraz troche naprawiono nie bug trapy, ale dodano że chyba co 10-20 minut robi nam się autozapis :D.
Ostatnio edytowany przez Raven422, 20 Wrz 2008, 16:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Ocena gry

Postprzez DieBySword w 17 Wrz 2008, 19:33

Grafika/stabilność: 80%
Grywalność: 95%
Fabuła/Misje: 80%
Klimat: 95%
Ekwipunek/Broń/PDA: 70%
Udziękowienie: 70%
Finalna ocena: 82%

Grafika: Poprawiona w stosunku do SSOC, nie mam visty to nie widziałem mgły ale tak wszystko bajera i daje rade, ale nie przesadzajmy nie jest to crisys :D Co do stabilności to nie mam większego zastrzeżenia choć nie raz wyleciałem do windy ale bsod nie miałem, nie licząc problemu z brakiem możliwości przenoszenie się z planszy do planszy co naprawil mały fix. Limańsk jakiś niedopracowany bo miałem ładnie fps ale w pewnym punkcie jak spojrzałem w prawo to zwichy a wszędzie indziej było ok :P

Grywalność: Grę przeszedłem raz chociaż zaczynałem 3 razy aż doszedłem do kordonu. Grałem z 10 dni pełna eksploracja, minimalne zaangażowanie w wojny frakcji, szukanie wszystkich artefaktów i ulepszanie broni i pancerzy parokrotnie :D Grywalność miód, pewnie nie raz jeszcze zagram i przyłącze się do wszystkich frakcji :D

Misje/Fabuła: Ubożej niż w SOC, mniej misji plus co to za różnica przynieś rzecz ,PDA niż w starym przynieś nogę lub oko mutanta :P Fabuła krótsza ale trochę lepiej zrobiona niż w SOC, trzyma się to bardziej kupy :D Szkoda ze po limańsku to już tylko nawalanka na całego ale to też plus bo wkońcu można iść na całość ale jak nie ma się sporo apteczek i amunicji to horror. Zakończenie natomiast takie jakieś za szybkie, ale może coś przeoczyłem bo nie wchodziłem w portale tylko gdzieś na 3 się zatrzymałem i strzelałem do strieloka który się czaił 2 piętra niżej :}

Klimat: Klimat mi osobiscie się bardzo podoba, ciemne noce + audio ( lub brak -.- ) mocniejsze niż na modach w SOC. Wojny frakcji i frakcja czyste niebo spajająca fabułę :D miód, cud

Ekwipunek: Fajnie ze można modyfikować broń ale można było to bardziej rozwinąć jak np inne ceny u innych mechaników, każdy z jakimiś specjalnymi możliwościami a nie ze ten potrafi ulepszyć exo a inni nie. PDA jest raczej czytelne chociaż ubogie w stosunku do SOC, nie ma encyklopedii, nie widzimy wykonanych misji i nie można się pozbyć niepotrzebnych rzeczy co czasami powoduje że trzeba scrolować do jakiejś konkretnego zadania. Szkoda że mamy mniej giwer niż w soc, i np gauss i f200 jest dopiero pod koniec.

Dźwięk: Niedopracowane nałożenie lektora na tekst oryginalny, lub brak jakiegokolwiek głosu podczas rozmowy tylko sam tekst na minus. Czasami nie słychać lektora jak na końcu gdy wszyscy strzelają. Odgłosy natury, szum drzew spoko ale raczej to tylko kopia z SOC :>

Ocena 82% dla CS, trzyma klimat i jest całkiem wciągająca. Teraz tylko czekać na pare dobrych patchy i dobre mody i giera będzie wporzo na całego. To właśnie mody dały SOC to czego w nim brakowało, więc liczę ze z CS będzie tak samo. Dorobi się modów na więcej giwer, traderów, może konwersje fabularne jak priboy lub OL, i float32 :D
Ostatnio edytowany przez DieBySword, 18 Wrz 2008, 14:22, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
DieBySword
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 14:41
Ostatnio był: 06 Lut 2013, 02:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: Ocena gry

Postprzez cmlPL w 17 Wrz 2008, 20:10

Grafika/Stabilność - 85%
Grywalność - 90%
Fabuła/Misje - 70%
Klimat - 90%
Ekwipunek/Broń/PDA - 90%
Udźwiękowienie - 85%
Finalna ocena - 85%

Coś od Siebie:
-Grafika/Stabilność - Grafika - DX9 prezentuje się nienajgorzej - wygląda lepiej od SHOC, ale brakuje mu troche - głównie w kwestii optymalizacji, DX10 nie widzialem, ale słyszałem, że optymalizacja trzyma poziom i jest lepiej i ładniej niż na starszym bracie. Wielu wypadów na pulpit nie miałem - większość było przez jeden głupi błąd który powtarzałem, a mianowicie chciałem przeszukać zwłoki na kucaka z shiftem - a gra chciała je przesunąć - to zrobiłem z 7 razy, a zlotów do końca gry miałem z 10.

-Grywalność - Grywalność jest bardzo wysoka, ze względu na dużo broni, dużo pancerzy - duże pole do popisu przy ulepszaniu sprzętu i poszukiwaniu artefaktów - co jest jednoznaczne ze zbieraniem pieniędzy - jedyna rzecz do której moge się tu przyczepić to celność wrogów - to było przesadzone.

-Fabuła/Misje - Fabuła jest dosyć ciekawa, co najważniejsze wyjaśnia początek SHOC'a i pare elementów z tejże starszej części, ale jednak czegoś brakuje - brakuje tego co miał shoc, czyli misje w labach, które są naprawde straszne i ciekawe zarazem. Ogólnie tu było nienajgorzej.

-Klimat - Tu GSC można powiedzieć, że odrobiło prace domową - ciemne, zimne i deszczowe noce spędzone w poszukiwaniu artefaktów i przedzieraniu się miedzy anomaliami zakończone na pięknym wschodzie słońca oglądanym z mostu w Kordonie - to jest to, chociaż żeby wprowadzić pare elementów z SCS do SHOC - SHOC okazałby się sporo lepszy pod względem klimatu - głównie brakuje w nowszej odsłonie labów - kontrolera i "zapowiedzianych" podziemi Prypeci.

-Ekwipunek/Broń/PDA - Tu mi się bardzo spodobało nowe PeDeA i ekwipunek, a głównie możliwości jego modyfikacji - co będe się rozczulał - może jedynie ceny czasami sa niezbyt pasujące - jakiś handlarz chcący ulepszoną SEVE za 24RU ?

-Udźwiękowienie - Tu nie mam w zasadzie do czego się przyczepić - STALKER od wyjścia Alphy był dla mnie czymś wielkim jeśli chodzi o dźwięk - i nie chodzi tu o odgłosy potworów i ludzi oraz język Rosyjski, ale głównie o Ambient - gdy przemierzasz bezkresną polane, lub ciemny las w poszukiwaniu artefaktów - słysząc szelest w pobliskich krzakach i wycie wiatru - zdajesz sobie sprawe - naprawde jesteś w Zonie. Można jedynie się przyczepić do zbyt cichego Lektora w wersji PL, oraz nie wszyscy handlarze czytają te dłuższe teksty - chciał bym posłuchać jak Gandzia mi tłumaczy jak to on by się ze mną podzielił zielskiem, wodą, wódą chlebem i niebem xD

Ocena Finalna - Zasłużone 85% mimo sporo braków i słabej optymalizacji jednak Stalker trzyma poziom i pokazuje, że GSC coś potrafi - czasami też potrafi spieprzyć sprawe. Ale to jest raczej dla nich nauczka - są młodym studiem, które teraz powinno znać swoje błędy i stworzyć Stalkera 2, który będzie naprawde potężną grą - z realistycznie odwzorowaną Zoną i z wieloma poprawkami. Pozdro.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: Ocena gry

Postprzez Sipso w 17 Wrz 2008, 21:49

- Grafika/stabilność: 65%
- Grywalność: 80%
- Fabuła/Misje: 50%
- Klimat: 100%
- Ekwipunek/broń/PDA: 80%
- Udźwiękowienie: 90%
- FINALNA OCENA: 77,5%

Od siebie:

Grafika - widać ogromne różnice między SoC a CS. Grafika nawet na DX9 jest (wg. mnie) ładniejsza od tej w Crysis. Lecz ja wciąż twierdzę, że grę choć raz trzeba przejsć na DX8. Wtedy można poczuć ten klimat starego Stalkera.

Fabuła/misje - Fabuła dobra. Gra traci pod tym względem status "cacy" poprzez stosunkowo małą ilosć questów pobocznych.

Grywalnosć - Świetna! Prawie... gdyby co kilka minut nie wyskakiwał bugtrap grałoby się lepiej. Frajdę psuje również duża ilos błędów.

Klimat - Po prostu nic dodać nic ująć!

Eq/broń/PDA - Złomu w grze jest masa! Możliwosć ulepszania broni i kombinezonów daje duże możliwosci. Co do PDA... szkoda że usunięto Ranking i Encyklopedię.

Dźwięk - B. Dobry. Te wszystkie odgłosy w nocy, dialogi są bardzo dobrze wykonane. Również polska wersja nie budzi zastrzeżeń, choć denerwują przerwy między zdaniami.

Finalna ocena - Prequel najbardziej klimatycznego FPS/cRPG roku powinien być dopracowany przynajmniej do stopnia "mogę w to grać". Ale stabilnosć, masa błędów i problemy z wydajnoscią psują efekt.
Ostatnio edytowany przez Sipso, 19 Wrz 2008, 11:49, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Sipso
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 14:59
Ostatnio był: 02 Kwi 2010, 21:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

Re: Ocena gry

Postprzez Microtus w 18 Wrz 2008, 09:57

Jak narazie FINALNA OCENA to: 80%
Ostatnio edytowany przez Microtus, 21 Wrz 2008, 22:06, edytowano w sumie 1 raz
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Re: Ocena gry

Postprzez meJKu w 18 Wrz 2008, 22:09

- Grafika/stabilność: 90%
- Grywalność: 85%
- Fabuła/Misje: 85%
- Klimat: 85%
- Ekwipunek/broń/PDA:95%
- Udźwiękowienie:90%
- FINALNA OCENA: 88

Grafika/stabilność: jestem bardzo zadowolony. Gra trzymała około 25-30fpsów przy słabym sprzęcie (a grałem na rozszerzonym dynamicznym oświetleniu). Podczas całej gry złapałem tylko jednego bugtrapa. Zero problemów z zapisanymi grami :]

Grywalność: Wysoki poziom, masa dodatków.

Fabuła/misje: Fabuła na bardzo dobrym poziomie. Wiele się wyjaśniło to czego nie wiedzieliśmy z SHOC. Jedynie trochę słabe są misje poboczne ale to ujdzie.

Klimat: Ten sam poziom co w SHOC - idealny :] Dynamiczna pogoda, a-life i wiele innych budują w tej grze ten niepowtarzalny klimat. Ciemne noce... brrr pamiętam jak szedłem sobie po Agropromie a tu mi Nibyolbrzym wyskoczył.

Ekwipunek/Broń/PDA: Nie mam większych zastrzeżeń, no poza brakiem nowych broni, jednak ulepszenia to uzupełniają. Ogólnie poprawili to co zrobili niepoprawnie w SHOC ^^

Udźwiękowienie: Dźwięk w tej grze jest niepowtarzalny. W żadnej grze nie potrafi budować tak klimatu. Odgłosy nocy itp. normalnie słychać jak Zona tętni życiem. Jedynie niewielka ilość nowych utworów to mały minus ale mi takie pierdoły jak brak nowego Main Theme nie robią żadnej różnicy.

Ocena Finalna: Jak dla mnie zasłużone 88%. Jest to kawał dobrej gry wyróżniającej się w tłumie. GSC potrafiło poprawić to co sknocili w SHOC jednak błędy jak błędy - zawsze będą z nami :]
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 18:28
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości