S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Swiena w 09 Wrz 2008, 22:21

jeśli macie crashbugi przy przejściu naprzykład z wysypiska do kordonu to najpierw idźcie w inne miejsce, naprzykład agroprom później wróćcie na wysypisko i do kordonu, crashbug w tym miejscu przestaje istnieć. i nie trzeba gry od nowa zaczynać jak tu większośc poleca. jakby co sam tak robiłem i jestem w czerwonym lesie zaczynając gre 1 raz tylko;) trochę wolno gram ale nie ma czasu xD
Swiena
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 03:02
Ostatnio był: 11 Sty 2009, 16:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez CLEAR SKYline w 09 Wrz 2008, 22:23

Na Bagnach? Przy wieży? Pierwszej? Chyba dzików.

Btw. Da radę coś zrobić z niedziałającymi save'ami od momentu wejścia do Jantaru? Żaden save nie chce się wczytać, ba, nawet nie chce się pojedyńczo kliknąć, bo trapa wysypuje. Ani save'y z Jantaru, ani auto save z początku Lasu. Poprzednie chodzą.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez {VeTeR} w 09 Wrz 2008, 22:50

FireStorm napisał(a):
{VeTeR} napisał(a):mianowicie w ogole nie moge wejsc na ten teren :/ ide sobie przez yantar kiedy przechodze do nastepnej mapy SC wywala sie z bugtrapem, za kazdym razem kiedy tak robie. czy ktos mial podobna sytuacje? od nowa raczej nie chce mi sie grac, nie dopoki nie bedzie patacha.


Musisz zastosowac takie rozwiazanie jak ja:
1. Wyjmujesz plyte z napedu.
2. Wkladasz ja do pudelka.
3. Pudelko z gra stawiasz na polce.
4. Czekasz na patche'a :)

Ewentualnie mozesz probowac grac od nowa, bo crashe sa dosc losowe, ale pytanie czy warto przed wyjsciem pacza? IMO - nie, bo savey i tak nie beda dzialac.


heh, przerewelacyjne rozwiazanie :)
to ja czekam na wersje UK


jesli serio nowe stery tak dzialaja, to az sciagne i zainstaluje :)



strawfake napisał(a):veter: wszystkie nożem ? :P


noz dla picu, zatluklem je naprzemian - detektorem i lornetka :D
Ostatnio edytowany przez {VeTeR} 09 Wrz 2008, 23:00, edytowano w sumie 2 razy
veter.pl
Awatar użytkownika
{VeTeR}
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 03 Cze 2008, 21:16
Ostatnio był: 04 Paź 2015, 16:04
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: -1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 09 Wrz 2008, 22:54

FireStorm napisał(a):bo savey i tak nie beda dzialac.

No to mnie najbardziej wk#$%. Zrobili by tak by savey działały, a tak idzie się wściec.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez strawfake w 09 Wrz 2008, 23:09

No z tymi save'ami to tak jak w SoC więc norma.

CLEAR SKYline: No dziki no ;p
Awatar użytkownika
strawfake
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 19:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2008, 02:38
Miejscowość: Świebodzin
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez {VeTeR} w 10 Wrz 2008, 01:13

juz nie moge grac, znaczy moge ale nie mam juz sily... ciagle cos krzaczy, zaraz mnie poniesie szal i *%&@# komputer :/

wlasnie dostalem linka na gadu co znaleziono w stalkerze CS - klyk ...
veter.pl
Awatar użytkownika
{VeTeR}
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 03 Cze 2008, 21:16
Ostatnio był: 04 Paź 2015, 16:04
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: -1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez dorian w 10 Wrz 2008, 09:41

Pomocy, bo osłabłem !
Skończyłem misje na bagnach i przewodnik zaprowadził mnie do Kordonu.Wychodzę z tunelu przy bazie wojskowych w Kordonie i jak tylko dojdę do stojącego nieopodal drzewa to koleś wojskowy w tej bazie mnie namierza z wieży, robi się alarm i kasują mnie choćbym nie wiem jak się starał, nawet jak siedzę za tym zasranym drzewem to też mnie trafiają na wylot przez nie. Może jestem wredny, albo mój face im się nie podoba, ale bez przesady :mad: . Zestrzelić drania z tej wieży nie dam rady, bo giwera choć z lunetką to i tak nie celna, ominąć to drzewo, czy jakoś biegiem byle na przód albo w kucki też nie, bo od razu mnie trafiają i kaplica, a innej drogi chyba nie ma.Próbowałem też w nocy, bo może nie zauważą, ale też od razu alarm, bo pewnie mają noktowizory. Już w akcie desperacji chciałem szarżować jak nibypies na oślep, ale mi odeszło.
Pogadać z nimi k...rwa, czy jak, bo już się osłabiać zaczynam, ale myślę, że raczej rozmowni to nie będą :wink:
Tak a'propo, dwóch do mnie podbiegło jak siedziałem w tunelu i co ciekawe do jednego grzałem z TOZA i zdechł na miejscu, a ten drugi obok w tym czasie łaził se jakby na spacerku był... :?:
No i mam teraz pytanie jak dostać się do Sida i żeby mnie gnoje jednak nie ustrzelili? :mad:
P.S. Po modyfikacji rejestru z eng. na pl. wgrałem patch eng.retail i gra leci bez wniku bez żadnych bugtrapów - wczoraj ciąłem przez 4 godziny i bez problemów, a bez tego patcha to po 30 min. gry wyjazd do windy i bugtrap.Za to zwiększenia szybkości gry jakoś nie zauważyłem i gram na FDL + wysokie:(

Edit:
Microtus napisał:
Po drugie to nie dział do pytań i spojlerowania.


, zgadza się,następny raz przeczeszę forum dokładniej. Sory i dzięki za linka.
Również dzięki za podpowiedź dla HollowVooDoo :D
Ostatnio edytowany przez dorian, 10 Wrz 2008, 10:14, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Microtus w 10 Wrz 2008, 09:52

Po pierwsze dorian to odpowiedź masz na forum wystarczy poszukać:
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=29&t=3328
Po drugie to nie dział do pytań i spojlerowania.
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HollowVooDoo w 10 Wrz 2008, 09:56

Ja biegłem przed siebie, ominąłem drzewo i co chwile aplikowałem sobie apteczki, skurczysyny są strasznie celni, za drzewem uważaj na dawkę promieniowania, a potem będzie już wioska stalkerów.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez strawfake w 10 Wrz 2008, 12:51

Wracając do tricku z rejestrem i patchem.
Osobiście nie zauważyłem różnicy w fpsach :|
Czekamy dalej, bo warto.
Awatar użytkownika
strawfake
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 19:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2008, 02:38
Miejscowość: Świebodzin
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Sheen w 10 Wrz 2008, 13:32

Najlepsze jest to ze to nie wojskowi do nas strzelaja z km'u ale sam km :D Tak mnie wk..a ilosc razy jaka zginalem probujac wyjsc z tunelu ze postanowilem rozwalic wszystkich w bazie, kiedy zadowolony opuszczalem baze wyscielana trupami dostalem serie z km w plecy :/
Bardzo ciekawy bug.
Sheen
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 13:27
Ostatnio był: 10 Wrz 2008, 16:44
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Vegger w 10 Wrz 2008, 13:56

Po zmianie rejestru i zainstalowania patcha widać różnice, przynajmniej u mnie. Bez patcha CN potrafił się wywiesić do pulpitu z byle czego, teraz przynajmniej wyskakują komunikaty o bugach. Chodzi równiej i nie ma naprawde wielu błędów krytycznych.
A jeżeli chodzi o te 5% to chyba to uśredniona wartość jest, bo momentami [po zainstalowaniu łatki] gra potrafi chodzić nawet 200% !! szybciej, a momentami tylko kilka klatek szybciej....
Przykład: idę sobie po bagnach, nagle z krzaczków wyskakują dziki [około 10...], podczas walki z nimi gra ma między 20 a 30 klatek/s. Idę sobie kawałek dalej do wieży i zaczynam wchodzić po drabince na samą górę, kl/s skaczą nagle do jakiś 110-130 kl/s. W podziemiach bez przeciwników mam około 190 kl/s. [z przeciwnikami około 40]. Przed instalacją łatki nie miałem nigdy powyżej 40 kl/s !!!
Ale jak już chodzę normalnie po powierzchni, np na wysypisku to gra potrafi mieć nawet 12-15 kl/s...
Gra chodzi strasznie nierówno, w moim odczuciu tak nie powinno być.

Dodam tylko na jakim sprzęcie gram: Athlon 3200+ (2.01GHz), 2GB RAMu oraz GF 9600GT 512mb. I to wszystko na WinXP SP3 ze sterami bodajże 175.16.
Gram w 1024x768, ustawione mam Dynamiczne oświetlenie, Rozszerzone wyłączyłem bo do tego to dwa rdzenie trzeba mieć w procesorze. I ogólnie wszystko na maxa co się dało, oczywiście z poziomu gry, nie sterowników.

Pytanie do osób, które instalowały najnowsze sterowniki beta NVIDII: czy naprawdę się opłaca je instalować ?!
Vegger
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 20:28
Ostatnio był: 06 Kwi 2009, 21:30
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości