[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez dorian w 29 Sie 2008, 22:48

Ci dwaj dżentelmeni ze zdjęcia są w poście CRISTO, a Hawk go tylko zacytował.


zgadza się, sory.

Ten 1.1 poprawia te wietnamskie zarośla lub drzewa?


raczej nie poprawia i jest tego tyle, co w 1.0, ale w/g mnie m.i.n to dopiero dodaje klimatu i sprawia, że lokacje wyglądają duuużo ciekawiej :wink: Do tego gęsta trawka, ale za to jakby kwiatków mniej, no ale to zawsze można zmienić = odjąć w opcjach gry.
Byłem fanem OL, teraz zostanę Priboi'a, he,he.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Postprzez HawkEye w 30 Sie 2008, 10:40

dorian napisał(a):
więc podpowiem ci tak,
jak zdążysz do wyjścia CS to przytnij jeszcze w Priboi'a 1.1., bo ma wszystko, co OL-y wszelakie, a nawet jeszcze więcej i to z jeszcze lepszym klimatem i nie tak liniową fabułą, a grafa jest jeszcze lepsza, z tym, że ten Priboi ma z kolei całkiem niezłe wymagania co do grafiki zaznaczam, bo mnustwo szczegółow jest dodanych, a takich burzy i blowoutów w żadnym modzie jeszcze nie widziałem :wink:
U mnie na c2d 3.5 GHz + GF GX2 Evga KO w 1680 x 1050 fps-y potrafią spadać do około 50 (rzadko co prawda, ale się zdarza), oczywiście przy ustawieniach na maxa.
P.S.Można wgrać Sky4ce Skygraphics 1.81 mod, ale mnie on osobiście nie zachwycił, w szystko rozmywa nawet w "niedalekiej" oddali :(


Ja też naprawdę polecam, free play, blowout'y, nieliniowość są super :)
Ja wgrałem te shader'y Sky4ce i powiem, ze przypadły mi do gustu, ale fakt zarzynają kompa nieźle, mój Q6600 i GTX280 dostają w kość całkiem całkiem, a zużycie prądu skacze do 560W (mam wpięty miernik poboru w zasilanie kompa). Ale za to wszystko wygląda bajecznie, jak to mówią coś za coś :)
Pozdro
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez SzamanVodoo w 30 Sie 2008, 16:17

A czy to normalne zeby w bazie Wolnosci byl Doktorek? :o
Awatar użytkownika
SzamanVodoo
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 04 Sie 2008, 13:49
Ostatnio był: 17 Paź 2009, 11:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Messiah w 30 Sie 2008, 16:21

TAK :D

Ja go rozwaliłem...napadłem na bazę wolności, i przeładowuję broń, nagle jakiś kolo wyskakuje z za rogu i nawala... no to ja nie wiele myśląc, headshot...podchodzę-patrzę doktor xO

Potem idę dalej, naciskam H-patrzę Striełok xO Zaliczył serię z kałacha =D
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Postprzez dorian w 30 Sie 2008, 21:19

Też spotkałem doktora w bazie Wolności i trzeba przyznac że koleś zmyślna bestia, bo ciąłem z abakana do całej grupy jego koleżków i do niego też stojąc przy rogu baraku, a ten nagle mi zniknął i ni stąd, ni zowąd zaszedł mnie z drugiej strony baraku, czyli od tyłu i wygarnął z giwery no i po mnie.
Z modów to tylko w tej wersji Priboi'a spotkał mnie taki bajer, a drugi to jak byłem w Agropromie na drugim piętrze gdzie dokumenty są i na tym pietrze ślepypies się pałętał i skiełczał za ścianą, co mnie rozpraszało nieco, więc się wnerwiłem, podszedłem znienacka i wygarnąłem mu, uciekł kulejąc i myślałem, że na dobre, po chwili patrzę schodząc w dół po schodach, a ten skurczybyk nie biegnie, ani nie idzie tylko CZOŁGA się spowrotem na piętro, jakby mnie chciał zaskoczyć. :P
Więc co za mod... :D
P.S. Ale Strieloka jakoś w bazie Wolności nie znalazłem :(
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez HawkEye w 31 Sie 2008, 11:56

Na stronie głównej moda'a pojawił się drugi fix
a oto lista zmian:
Kod: Zaznacz wszystko
Priboi Story 1.1 SECOND UPDATE (2008.08.30) for 1.0005 patch

- To avoid issues when players dont read readme :) we made a separate patch for the Priboi Story 1.1 version, since it was originally patched to 1.0004
- We noticed that the light fix was left out, so we added it back.
- Also noticed that an other npc uses Kruglov's name too, and well, we should have only 1 kruglov in game. :) We fixed that.
- Also noticed that quest documents can be dropped, but it's not okay. Fixed that too.
- There was a typo in a document, so we fixed the codes, now you will be able to open the radar codedoor.
- Bes's quest was bugged, we fixed it.
- Commander decided to visit agroprom, fixed
- If you pick up a task document, it will go to your pda, and disappear from your inventory. You will find it in Encyclopedia "Top Secret Documents" section
- If you pick up a document that is not target of your task, it will only go to your Encyclopedia and disappear from your inventory, if you get that task
- Only task target documents will disappear. The Sid's letters, and brown suitcase is not mission item, it will stay in your inventory.
- Encyclopedia missing entries (ammos) were fixed
- Other small unnoticable fixes :)
- Colonel Petrenko is now immortal, like the arena manager, it was needed to keep him alive from instant bar attacks
- Rare army warehouse bug fixed with smart terrains
- Icons of mp5k and mp5 were fixed
- Saiga12c strap position fixed (thx to Kanyhalos)
- Traders were fixed (they buy artefacts, but they won't sell them, and they won't buy antidote, only sell)
- Widescreen support for inventory, trading windows by Nandersen & ZRP (full readme included)

Installation:

Update the priboi story 1.1 gamedata with these files.

New game start is needed for all fixes to to take effect.



pozdro
Ostatnio edytowany przez HawkEye, 31 Sie 2008, 16:10, edytowano w sumie 1 raz
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez dorian w 31 Sie 2008, 12:12

HawkEye, mam prośbę.
Czy mógłbyś zapodać jakiegoś innego linka , co by ściągnąć tego drugiego fixa z innej strony, bo z tej str. co podałeś idzie przez rapida i nie chce się u mnie ściągnąć za nic :(
Poprzednio zapodałeś files.to i poszło jak należy...
Pozdro :D
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Dawid w 31 Sie 2008, 14:24

Da sie kontynuować gre od tego momętu co sie było?
czy są bugtrapy? albo innie wynalazki

pozatym czemu mi sie wydaje ze to ten stary patch tylko rodzielony na wersje pod 04 i 05 bo nie sprawdził sie taki sam pod obie?
Dawid
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 11 Sty 2008, 21:34
Ostatnio był: 25 Cze 2010, 21:31
Miejscowość: Z domu w olsztynie
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez HawkEye w 31 Sie 2008, 16:16

Dawid napisał(a):Da sie kontynuować gre od tego momętu co sie było?
czy są bugtrapy? albo innie wynalazki

pozatym czemu mi sie wydaje ze to ten stary patch tylko rodzielony na wersje pod 04 i 05 bo nie sprawdził sie taki sam pod obie?

Ja wgrałem i gam dalej, jak narazie jest ok

@dorian daj maila (tylko takiego co udźwignie 4mb) to Ci go wyślę, tylko jeszcze, którą wersję chcesz?

Pozdro
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Neo w 02 Wrz 2008, 12:03

Hmm. Zapowiada się ciekawie. Przetestuje i zobaczę. :)




Pozdro
Image
Awatar użytkownika
Neo
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 28 Cze 2008, 16:57
Ostatnio był: 15 Cze 2016, 19:01
Miejscowość: Olsztyn /k Częstochowy
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Shaockgun w 02 Wrz 2008, 21:12

Na YouTube widziałem kilka filmów z Priboya, na których pokazany był np. wojskowy szturm na Agroprom. I mam w związku z tym pytanie: czy np. w X18 żołnierze pomagają nam w podziemiach? Czy w ogóle wojsko pomaga nam w jakiś podziemiach?
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez HawkEye w 03 Wrz 2008, 11:14

Shaockgun napisał(a):Na YouTube widziałem kilka filmów z Priboya, na których pokazany był np. wojskowy szturm na Agroprom. I mam w związku z tym pytanie: czy np. w X18 żołnierze pomagają nam w podziemiach? Czy w ogóle wojsko pomaga nam w jakiś podziemiach?


Niestety nie pomagają, trzeba sobie radzić samemu.
Ale chyba tak jest lepiej :D
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości