Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Te łatki zmieniają FOV (z ang. kąt widzenia) do 90 stopni poprzez edycję pliku xrgame.dll.
Instalacja:
Skopiuj któregoś z patchy do folderu BIN i uruchom z którąś z łatek, ktorą pasuje do twojej wersji gry.
Pasuje do wersji: 1.0003-1.0006 i build 3120.
Uruchom jeszcze raz łatkę, by powrócić do poprzedniego kątu widzenia i przywrócić oryginalny plik xrgame.dll.
W sumie, twórcom chodziło chyba o realizm, z tym, że człowiek ma pole widzenia koło 180 st. Jedynie kombinezor je ogranicza, więc jeśli nie mamy maski p/gaz. to raczej się to nie sprawda.
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Tak w rzeczywistości to człowiek ma pole widzenia 180 stopni pewnego a do 270 tak "kątem oka". To można sprawdzić samemu bawiąc się w obserwowanie, zwłaszcza świecących elementów. Polecam!
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Właśnie się bawiłem w obserwowanie wnęki w biórku. I co ciekawe, większość ludzi sądzi, że więcej zobaczymy kierując oko w tamtym kierunku, co jest nieprawdą. Soczewka jest wtedy zasłonięta i mniej "wystaje" poza oczodół. Poprawia to ostrość, ale pola widzenia nie zwiększa. Możnaby zrobić takie lekkie rozmazanie na obżeżach ekranu. Efekt zwłaszcza w panoramie byłby ciekawy.
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
heh w nocy np. można spojrzeć np. na gwiazdę, albo na świeczkę za drzwiami szkalymi-nie widać ? a jak spojrzysz "kątem oka" to widać =D heh dobry bajer =D
Tak w rzeczywistości to człowiek ma pole widzenia 180 stopni pewnego a do 270 tak "kątem oka". To można sprawdzić samemu bawiąc się w obserwowanie, zwłaszcza świecących elementów. Polecam!
Haha czyli wychodzi że potrafię widzieć prawie dookoła siebie <lol>
Pole widzenia 180 to pole widzenia... kota. Oko człowieka ma kąt widzenia 120 stopni (może dochodzić do ~170 'kątem oka').
~120 to kąt widzenia efektywnego, czyli widzisz wszystko ostro, a ~180 to widzenie półefektywne, bo np. widzisz, że ktoś idzie, ale nie rozpoznasz kto, bo nie masz ostrości. Te 270 to była chyba lekka przesada. 220 jeszcze się zgodzę, ale 270... hm, już mniej.
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.