[Stalker FOV Switcher] Zmienia kąt widzenia postaci

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Stalker FOV Switcher] Zmienia kąt widzenia postaci

Postprzez R1FL3 w 22 Sie 2008, 11:09

Te łatki zmieniają FOV (z ang. kąt widzenia) do 90 stopni poprzez edycję pliku xrgame.dll.

Instalacja:

Skopiuj któregoś z patchy do folderu BIN i uruchom z którąś z łatek, ktorą pasuje do twojej wersji gry.
Pasuje do wersji: 1.0003-1.0006 i build 3120.
Uruchom jeszcze raz łatkę, by powrócić do poprzedniego kątu widzenia i przywrócić oryginalny plik xrgame.dll.

Nie zalecane, by grać z tym w internecie.

Screeny:

Przed:

Image Image

Po:

Image Image

POBIERZ
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"

Za ten post R1FL3 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76.
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Postprzez pimbr w 29 Sie 2008, 19:32

To raczej kosmetyczna zmiana ale jak ktoś lubi takie bajerki to może się przydać.

a có tfuj posd fprowadza do tfej dyskusfi, kturei nie ma? -S3
Awatar użytkownika
pimbr
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 24 Lut 2008, 16:26
Ostatnio był: 11 Mar 2009, 19:15
Miejscowość: brać kase na panienki?:)
Kozaki: 0

Postprzez de99ial w 29 Sie 2008, 19:45

Hmm... A jaki jest normalnie bez modowania kąt w Stalkerze?
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Image
Awatar użytkownika
de99ial
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 22 Sie 2008, 16:37
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:59
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 29 Sie 2008, 22:42

Orginalnie jest chyba coś koło 120 stopni. Zresztą można sprawdzić biorąc jakiś budynek w kadr i porównując z mapą.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez de99ial w 30 Sie 2008, 10:34

To po co ograniczać sobie pole widzenia?

BTW kiedyś w Q3 lubiłem szaleć alienem z 270 stopni katem widzenia - ciekawe doświadczenie ;)
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Image
Awatar użytkownika
de99ial
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 22 Sie 2008, 16:37
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:59
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sie 2008, 16:43

W sumie, twórcom chodziło chyba o realizm, z tym, że człowiek ma pole widzenia koło 180 st. Jedynie kombinezor je ogranicza, więc jeśli nie mamy maski p/gaz. to raczej się to nie sprawda.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez de99ial w 30 Sie 2008, 18:59

Tak w rzeczywistości to człowiek ma pole widzenia 180 stopni pewnego a do 270 tak "kątem oka". To można sprawdzić samemu bawiąc się w obserwowanie, zwłaszcza świecących elementów. Polecam!
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Image
Awatar użytkownika
de99ial
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 22 Sie 2008, 16:37
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:59
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sie 2008, 19:39

Właśnie się bawiłem w obserwowanie wnęki w biórku. I co ciekawe, większość ludzi sądzi, że więcej zobaczymy kierując oko w tamtym kierunku, co jest nieprawdą. Soczewka jest wtedy zasłonięta i mniej "wystaje" poza oczodół. Poprawia to ostrość, ale pola widzenia nie zwiększa. Możnaby zrobić takie lekkie rozmazanie na obżeżach ekranu. Efekt zwłaszcza w panoramie byłby ciekawy.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Messiah w 30 Sie 2008, 20:21

heh w nocy np. można spojrzeć np. na gwiazdę, albo na świeczkę za drzwiami szkalymi-nie widać ? a jak spojrzysz "kątem oka" to widać =D heh dobry bajer =D
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Postprzez de99ial w 31 Sie 2008, 11:48

Mówiłem, że fajnie się takie doświadczenia robi ;)

Ja już na gówniarza łapałem się na tym, że widzę pewne elementy, ale kiedy próbuję spojrzeć "w prost" - znikają z pola widzenia ;) A "kątem oka" widać je :D

To świetna zabawa, a można w domu robić. Tak samo jak eksperymenty z tzw. ślepą plamką ;)
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
www.wrota.com.pl - w nowej szacie!
Image
Awatar użytkownika
de99ial
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 22 Sie 2008, 16:37
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:59
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Stalker FOV Switcher] Zmienia kąt widzenia postaci

Postprzez Drow w 07 Wrz 2008, 10:53

Tak w rzeczywistości to człowiek ma pole widzenia 180 stopni pewnego a do 270 tak "kątem oka". To można sprawdzić samemu bawiąc się w obserwowanie, zwłaszcza świecących elementów. Polecam!


Haha czyli wychodzi że potrafię widzieć prawie dookoła siebie <lol>

Pole widzenia 180 to pole widzenia... kota. Oko człowieka ma kąt widzenia 120 stopni (może dochodzić do ~170 'kątem oka').
Awatar użytkownika
Drow
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Lip 2007, 23:31
Ostatnio był: 08 Lis 2008, 21:36
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Stalker FOV Switcher] Zmienia kąt widzenia postaci

Postprzez CLEAR SKYline w 08 Wrz 2008, 19:49

~120 to kąt widzenia efektywnego, czyli widzisz wszystko ostro, a ~180 to widzenie półefektywne, bo np. widzisz, że ktoś idzie, ale nie rozpoznasz kto, bo nie masz ostrości. Te 270 to była chyba lekka przesada. 220 jeszcze się zgodzę, ale 270... hm, już mniej.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości