W tym pliku nie ma parametrów procentowych sum tylko w weapon. A w unique jest coś takiego:
[wpn_ak74u_m1]:wpn_ak74u ;ŔĘ-74ó ńďĺöíŕç
$spawn = "weapons\uniq\wpn_ak74u_m1"
description = enc_weapons1_wpn-ak74u_m1
inv_name = wpn-ak74u_m1
inv_name_short = wpn-ak74u_m1
silencer_status = 1
condition_shot_dec = 0.00003
inv_grid_x = 5
inv_grid_y = 20
inv_grid_width = 5
smoke_particles = weapons\generic_shoot_00
flame_particles =
light_disabled = true
snd_shoot = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot1 = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot2 = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot3 = weapons\w_ak74_shot1
W "uniqe" się jeszcze nie orientuje w przeciwieństwie od weapon.
P.S
Zmiana kalibru w broni długiej
Dajmy na ten przykład mojego AK-74u.
Otwórz plik w_ak74u.LTX w folderze weapon i znajdź linijkę
ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap
Następnie możesz skasować domyślny typ amunicji i dać jakiś inny, łatwiejszy do kupienia.
NP:ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_9x39_pab9, ammo_9x39_sp5, ammo_9x39_ap,
ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap
I nasz AK-74u strzela pociskami radzieckimi i natowskimi
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.