Modyfikacja parametrów broni

Postprzez don_ernesto w 25 Mar 2008, 09:43

ja póki co pobawiłem się z parametrami thundera i wyszło całkiem ciekawe działko - podkręciłem rpm + moc obalania + zasięg + dodałem celownik i więcej rodzajów amunicji

jak narazie wygląda całkiem spoko - przy headzie fajnie odrzuca nawet kolesi w egzo:-)
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Fred w 27 Mar 2008, 19:14

A oto paczka plików broni. Są one spakowane w wraz z folderem gamedata. Myślę że to ułatwi modyfikacje leniwym. Prośba do adminów o dołączenie linku downloadu do pierwszego posta aby łatwiej było je znaleźć.
Pliki Weapons
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez MadZenon w 21 Maj 2008, 20:54

Takie głupie pytanie <LOL> A gdzie jest w którym slocie broń się znajduje wiem że gdzieś o tym czytałem ale nie pamiętam gdzie
Dowódca zawsze ma rację, nawet jeśli się myli, to wciąż ma rację!
Image
Awatar użytkownika
MadZenon
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 09 Mar 2008, 01:10
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 11:05
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez Polski zolnierz w 22 Maj 2008, 00:23

Szukaj w pliku linijek z słowem slot inventory, tam powinno byc, ale nie wiem czy też nie przypadkiem class_weapon.
A i coś dla ciekawskich, jeśli chcemy zniwelowac efekt zoomu podczas celowania bez celownika, to wchodzimy w ltx'a weapona i pod konie szukamy linijki:
zoom_factor = 50
Zwiększamy liczbę przez co podczas celowania jest większa odległośc między nami a karabinem.
To samo się tyczy widoku z 1 osoby. Szukamy na końcu działu [nazwabroni_hud] i tam będzie:
orientation = 0, 0, 0
position 0, 0, 0

Zmieniamy w podkreślonej linijce ostatnie zero na około 0.1 lub mnie, wtedy oddalamy karabin od naszego ciałą do przodu- czyt. bardziej realistycznie wygląda to gdy widzimy kawałek kolby.
PS: Uwaga! Nie wiem czemu, ale w AK (tylko w tym narazie to widziałem) po zmienieniu jednej z wyższych linijek, podczas celowania, wszystko wygląda ok, tylko "muszka" jest trochę obok...dziwne
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Nurek w 23 Maj 2008, 09:08

MadZenon napisał(a):Takie głupie pytanie <LOL> A gdzie jest w którym slocie broń się znajduje wiem że gdzieś o tym czytałem ale nie pamiętam gdzie


slot = 1 (lub 2)
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Crew w 02 Lip 2008, 13:06

A te opcje za co odpowiadają ? :

fire_dispersion_condition_factor

misfire_condition_k
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Postprzez CLEAR SKYline w 03 Lip 2008, 23:45

Wydaje mi się, że za zużycie, ale pewności nie mam.

Tak z innej beczki. Próbował ktoś do pistoletu dołożyć optykę? Widziałem kiedyś w gazecie magnum z lunetą i w swoim Desercie też chcę takie coś dołożyć, ale próbowałem ustawić odpowiedni parametr na 2 (tak jak w AK, domniemam, że: PSO-1, wymienny), przy próbie wczytania save'a przy KLIENT: Synchronizacja wywala do windy, bo to mu nie pasuje.[/b]

Jak sobie model zrobisz. I zmień avek, bo jest denerwujący. - Inf.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Polski zolnierz w 03 Lip 2008, 23:49

No raczej w stalkerze nie dodasz do pistoletu lunety.... nie ma modelu to nie ma co pokazywac...
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez CLEAR SKYline w 04 Lip 2008, 00:06

Teoretycznie, to w Grozie też nie ma orginalnie lunety.

PS: Te myki z wieloma rodzajami ammo działają? Bo w ABC Inferno raczej nie, a bynajmniej nikt nie umie zmienić cal. 5.56 na 5.45x39

Kurna, ciężko ogf viewer + folder meshes zamiast cwaniakować co jest, czego nie ma? - Inf.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Kalma w 01 Sie 2008, 13:13

Ja mam takie zapytanie: jak mogę zrobić nową, unikalną broń ze swoją nazwą i opisem + zmienione parametry?

( Jak zmieniam parametry w AK-74u to zmieniają mi się też w unikacie, a tak być nie może)
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 01 Sie 2008, 14:08

Wydaje mi się, że to działa na zasadzie "orginał + x%".
Musisz poszukać pliku "unique" w "weapons".
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Kalma w 01 Sie 2008, 14:28

W tym pliku nie ma parametrów procentowych sum tylko w weapon. A w unique jest coś takiego:

[wpn_ak74u_m1]:wpn_ak74u ;ŔĘ-74ó ńďĺöíŕç
$spawn = "weapons\uniq\wpn_ak74u_m1"
description = enc_weapons1_wpn-ak74u_m1
inv_name = wpn-ak74u_m1
inv_name_short = wpn-ak74u_m1
silencer_status = 1
condition_shot_dec = 0.00003
inv_grid_x = 5
inv_grid_y = 20
inv_grid_width = 5

smoke_particles = weapons\generic_shoot_00
flame_particles =
light_disabled = true
snd_shoot = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot1 = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot2 = weapons\w_ak74_shot1
snd_shoot3 = weapons\w_ak74_shot1

W "uniqe" się jeszcze nie orientuje w przeciwieństwie od weapon.


P.S
Zmiana kalibru w broni długiej

Dajmy na ten przykład mojego AK-74u.
Otwórz plik w_ak74u.LTX w folderze weapon i znajdź linijkę

ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap

Następnie możesz skasować domyślny typ amunicji i dać jakiś inny, łatwiejszy do kupienia.

NP:ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_9x39_pab9, ammo_9x39_sp5, ammo_9x39_ap,
ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap

I nasz AK-74u strzela pociskami radzieckimi i natowskimi :D
Ostatnio edytowany przez Kalma 01 Sie 2008, 14:36, edytowano w sumie 2 razy
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość