U mnie po wrzuceniu moda do gry ta wywala error jeszcze zanim wskoczą filmiki THQ itp.
Ale zacznę od początku bo readme niestety dużo mi nie daje (co mnie martwi bo stawia mnie w pozycji debila ale mam nadzieję, że się zaraz wybronię
).
1. Co oznaczają skróty: FDL i SL (static light, full dynamic light?) ?
2. Tu raczej uwaga niż pytanie. Czy nie można by było do każdego folderu wstawić plik readme z informacją co on wprowadza i w jakim celu? Wasza modyfikacja jest na tyle złożona i ma tyle "podpunktów" przy instalacji, że można zwariować. Przyznam się, że pierwszy raz coś takiego widzę.
Albo nie ma szans np. na instalator z wielokrotną opcją wyboru + komentarz tak by podczas instalowania gracz zadał własne ustawienia i na koniec instalator wrzucił finalną wersję folderu gamedata we wskazane miejsce? Nie dam sobie ręki uciąć ale w sieci jest sporo darmowych instalatorów i dało by się coś wyszukać.
3. Chcąc zrozumieć konstrukcję moda 2.2. przytoczę poniżej sposób jego instalowania i proszę o poprawę tam gdzie źle rozumuję:
#1 - właściwy mod
w nim #shared - główna cześć moda
w nim #optionals (podział na SL i FDL) - tzw. customize czyli możliwości wyboru.
(np. w FDL) #base - kolejna podstawa
#night_presets - dodatkowa zmiana ustawienia nocy dla #base
#user_presets - ustawienia względem mocy PCta dla #base
#2 - zmiany w shaderach (jak na mój gust parallax, dof itp. wpływają na wydajność).
#3 - jakiś dodatek, który wg mnie nie jest nigdzie opisany.
#addons - z readme nie wynika do czego służą te dwa foldery (w drugim znów podział na SL i FDL).
I teraz update do 2.2.2.
#1 - żadnych zmian, czyste podmienianie na nowsze wersje.
#2 - pojawia się podział na base i config_presets (i tutaj kilka folderów - żadnego opisu co gdzie i jak ).
#4 - nowy dodatek z garścią zmian w teksturach.
Coś, źle rozumiałem czy tak mogę to instalować? Mogę też prosić o uzupełnienie tam gdzie czegoś nie wiedziałem?