[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez dziura w 28 Maj 2008, 10:37

Powiedzcie drodzy Forumowicze, dlaczego wywala mi crasha do desktopa za każdym razem jak w rozmowie wybieram opcję w sprawie pracy ?

A ogólnie modzik jest rewelacyjny !
Awatar użytkownika
dziura
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 14 Paź 2007, 12:30
Ostatnio był: 07 Sty 2020, 23:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez dorian w 28 Maj 2008, 10:37

Bufi - nie pytaj tylko RóB!!!
Rasalom wykonał kawał solidnej roboty i chwała mu za to, na pewno nie będzie taki i sie zgodzi i chyba raczej nie ma w tym nic złego, że chcesz to uporządkować.A wszystko po to, żeby nam Stalkerom lepiej się grało...
:D
Poza tym, polecam moda S.H.A.R.P.E.R. version of Hectrol Monsters Textures (1.0) - potwory wyglądają duuużo lepiej :!:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez MeZZerschmitt w 28 Maj 2008, 13:09

Rasalomowi należy się pochwałka, od razu lepiej się gra w OL 2.0. Tak w ogóle Bufi mam nadzieję, że zajmiesz się takimi sprawami jak te dokumenty KOSHEI itp... Bo to najbardziej jest potrzebne.

Jedno pytanie:
Czy da się przywrócić te blowouty , po których nagle pojawiało się mnóstwo mutantów (nibyolbrzym, 4 chimery, 2 kontrolery, 2 pijawy, kilkunastu zombie....) i dużo artefaktów, tego mi bardzo brakuje ze starych wersji OL. Ponieważ w wersji 2.0, max co mi wyskoczyło to 2 burery i 2 pijawy albo innym razem 4 chimery i nibypies.
Można coś z tym zrobić?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez DeuS w 28 Maj 2008, 15:35

Jakiś czas temu zacząłem grać w moda Oblivion Lost 1.3.3. Problem w tym, że jakiś tydzień później, gdy byłem już mniej więcej w połowie gry pojawiła się wersja 2.0. W związku z tym, mam pytanie: Czy save'y z wersji 1.3.3. będą działały z wersją 2.0.?
Awatar użytkownika
DeuS
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Kwi 2008, 17:35
Ostatnio był: 26 Kwi 2009, 17:41
Miejscowość: Merkantylizm - Srerkantylizm!
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Postprzez zern w 28 Maj 2008, 22:56

Witam

Mam problem z ulepszaniem artefaktów. Mianowicie, znalazłem już kilka "recept", ale nie mogę ich odczytać, bo kłócą się z polską wersją językową. Może ktoś dysponuje spolszczeniem, albo mógłby podesłać mi listę anomalii, do których należy wkładać artefakty.

Pozdrawiam, z.
Awatar użytkownika
zern
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 28 Maj 2008, 22:53
Ostatnio był: 17 Sty 2010, 11:25
Kozaki: 0

Postprzez Nitro w 28 Maj 2008, 23:35

DeuS napisał(a):Jakiś czas temu zacząłem grać w moda Oblivion Lost 1.3.3. Problem w tym, że jakiś tydzień później, gdy byłem już mniej więcej w połowie gry pojawiła się wersja 2.0. W związku z tym, mam pytanie: Czy save'y z wersji 1.3.3. będą działały z wersją 2.0.?

Nie nie będą, u mnie nie działały ;p


zern napisał(a):Witam

Mam problem z ulepszaniem artefaktów. Mianowicie, znalazłem już kilka "recept", ale nie mogę ich odczytać, bo kłócą się z polską wersją językową. Może ktoś dysponuje spolszczeniem, albo mógłby podesłać mi listę anomalii, do których należy wkładać artefakty.

Pozdrawiam, z.


Więc zamieszczam kawalek pliku z ol 1.3 powinno pasować
"
af_medusa = zone_mosquito_bald_weak, 2.0, 30.0
af_cristall_flower = zone_mosquito_bald_weak, 3.0, 50.0
af_night_star = zone_mosquito_bald_weak, 5.0, 100.0
af_vyvert = zone_gravi_zone_weak, 2.0, 30.0
af_gravi = zone_gravi_zone_weak, 3.0, 50.0
af_gold_fish = zone_gravi_zone_weak, 5.0, 100.0
af_cristall = torrid_zone, 3.0, 50.0
af_blood = zone_mincer_weak, 2, 30.0
af_mincer_meat = zone_mincer_weak, 3, 50.0
af_soul = zone_mincer_weak, 5, 100.0
af_electra_sparkler = zone_witches_galantine, 2, 30.0
af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_electra_moonlight = zone_witches_galantine, 5, 100.0
af_ameba_slime = zone_buzz, 3, 45
af_ameba_slug = zone_buzz, 4, 50
af_ameba_mica = zone_buzz, 5, 100
af_fuzz_kolobok = zone_no_gravity, 5, 150
af_rusty_thorn = zone_radioactive_weak, 2.0, 30
af_rusty_sea-urchin = zone_radioactive_weak, 2.0, 50
af_rusty_kristall = zone_radioactive_weak, 5.0, 100
af_drops = zone_zharka_static_weak, 3, 50
af_fireball = zone_zharka_static_weak, 3, 70
af_cristall = zone_zharka_static_weak, 5, 100
mp_af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_dummy_dummy = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_glassbeads = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_pellicle = zone_death, 3.0, 75.0
af_dummy_spring = zone_buzz, 4, 50
;af_electra_pepe = zone_witches_galantine, 5, 100.0
"
Wiosna w Czarnobylu: trawka się czerwieni, ptaszki wesoło podszczekują.
Awatar użytkownika
Nitro
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Maj 2008, 01:13
Ostatnio był: 05 Lut 2018, 23:53
Miejscowość: z pokoju ;)
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 29 Maj 2008, 10:07

Powtarzam.
Czy da się przywrócić te blowouty , po których nagle pojawiało się mnóstwo mutantów (nibyolbrzym, 4 chimery, 2 kontrolery, 2 pijawy, kilkunastu zombie....) i dużo artefaktów, tego mi bardzo brakuje ze starych wersji OL. Ponieważ w wersji 2.0, max co mi wyskoczyło to 2 burery i 2 pijawy albo innym razem 4 chimery i nibypies.
Można coś z tym zrobić?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez zern w 29 Maj 2008, 21:54

Nitro napisał(a):
Więc zamieszczam kawalek pliku z ol 1.3 powinno pasować
"
af_medusa = zone_mosquito_bald_weak, 2.0, 30.0
af_cristall_flower = zone_mosquito_bald_weak, 3.0, 50.0
af_night_star = zone_mosquito_bald_weak, 5.0, 100.0
af_vyvert = zone_gravi_zone_weak, 2.0, 30.0
af_gravi = zone_gravi_zone_weak, 3.0, 50.0
af_gold_fish = zone_gravi_zone_weak, 5.0, 100.0
af_cristall = torrid_zone, 3.0, 50.0
af_blood = zone_mincer_weak, 2, 30.0
af_mincer_meat = zone_mincer_weak, 3, 50.0
af_soul = zone_mincer_weak, 5, 100.0
af_electra_sparkler = zone_witches_galantine, 2, 30.0
af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_electra_moonlight = zone_witches_galantine, 5, 100.0
af_ameba_slime = zone_buzz, 3, 45
af_ameba_slug = zone_buzz, 4, 50
af_ameba_mica = zone_buzz, 5, 100
af_fuzz_kolobok = zone_no_gravity, 5, 150
af_rusty_thorn = zone_radioactive_weak, 2.0, 30
af_rusty_sea-urchin = zone_radioactive_weak, 2.0, 50
af_rusty_kristall = zone_radioactive_weak, 5.0, 100
af_drops = zone_zharka_static_weak, 3, 50
af_fireball = zone_zharka_static_weak, 3, 70
af_cristall = zone_zharka_static_weak, 5, 100
mp_af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_dummy_dummy = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_glassbeads = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_pellicle = zone_death, 3.0, 75.0
af_dummy_spring = zone_buzz, 4, 50
;af_electra_pepe = zone_witches_galantine, 5, 100.0
"



Chyba coś jest jednak nie tak w wersji 2.0, bo po wrzuceniu kryształu w obszar radiacji nic się nie dzieje.

Masz może tłumaczenia nazw anomalii, bo niektórych nie jestem w stanie rozgryźć? A może ktoś pokusi się o małą "instrukcję" ulepszania artefaktów :)

Z góry dzięki i pozdrawiam, z.
Awatar użytkownika
zern
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 28 Maj 2008, 22:53
Ostatnio był: 17 Sty 2010, 11:25
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 29 Maj 2008, 23:04

Dokładnie przydałaby się taka instrukcja. Jak rozwalic to coś w x18 :) w wersji ol 2.0
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez zern w 30 Maj 2008, 06:23

MeZZerschmitt napisał(a):Dokładnie przydałaby się taka instrukcja. Jak rozwalic to coś w x18 :) w wersji ol 2.0


Dużo ołowiu i pada :)
Awatar użytkownika
zern
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 28 Maj 2008, 22:53
Ostatnio był: 17 Sty 2010, 11:25
Kozaki: 0

Postprzez Rasalom w 30 Maj 2008, 13:18

Żadnych praw autorskich do tego nie roszczę, więc wszelka i szerokopojęta ingerencja w kod tego jest dozwolona (powiem więcej : zalecana). (choc sugerowałbym nieco poczekac na tą trochę lepszą wersję)
Jednak byłbym wdzięczny, gdybyście udostępniali takie poprawione pliki.
Co i ja bym sobie je uwzględniał w modzie.

Teraz praktycznie zacząłem to robic od początku, poprawiając tak by to wyglądało estetycznie i wgóle, ale to cała masa roboty (bo to, to takie było, można by powiedziec "objawowe leczenie" ).
Więc myślę że na początku przyszłego tygodnia powinno byc już w miarę gotowe
i dostępne, w miejsce poprzedniego.

Z normalnymi archiwami może byc problem, bo przekonałem się, że np na kompie mojego siostrzeńca winrar nie chce ich otworzyc, bo zbyt nowa wersja archiwum, tylko trzeba to robic Zip7.
Tworząc SFX wyeliminowałem ten... Potencjalny problem.
Mogę tylko zapewnic, że nie mam żadnych powodów, ani właściwie chęci, by komukolwiek wciskac trefne pliki.

Ale mogę dawac takie i takie. (znaczy się zwykłe archiwa i SFX, do wyboru)
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 30 Maj 2008, 14:54

Czy ktoś tutaj orientuje się w tym czy można przywrócić zwarcia z wersji 1.3 czy 1.4 do wersji 2.0. Bo tamte było 100 razy lepsze pod względem ilości mutantów czy artefaktów. Da radę to zrobić, czy jednak nie jest to możliwe?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości